;
coinex

تصاویری ناجور از لباس و آرایش هانده ارچل + [ماشین لوکس بازیگر جذاب ترکیه]

تصاویری از پیراهن های عجیب هانده ارچل بازیگر جوان ترک را در ادامه ببینید. هانده با بازی در سریال “دختران آفتاب” شناخته و با “تو درم را بزن” معروف شد.

تعریف هانده ارچل از عشق چیست؟ + [خفن ترین تصویرزمینه ها]

پیراهن های عجیب هانده ارچل

هانده ارچل درباره آرایش می‌گوید:

زیبایی با آرایش ایجاد نمیشه. زیبایی من بدون آرایش باعث شده همه‌رو مبهوت کنه!

لباس و آرایش عجیب هانده ارجل را ببینید:

لباس و آرایش عجیب هانده ارجل
لباس و آرایش عجیب هانده ارجل

بسیاری از طرفداران بازیگران زیبای ترکیه هانده ارچل را می‌شناسند و طرفدار ژست ها و لباس های جذاب ارچل این بازیگر مطرح ترک هستند. هانده با ایفای نقش “ادا ییلدیز” در سریال تو در خانه‌ام را بزن به زیبایی درخشید.

پارتنر او را “کرم بورسین” ایفا کرده بود. هانده پس از همکاری با کرم و شناخت بیشتر او، علاقه‌ای نسبت به او پیدا کرد. بعد از اتمام این سریال هانده و کرم به طور رسمی وارد رابطه عاشقانه شدند. مدتی بعد نیز از هم جدا شدند.

زمانی که هانده به دبیرستان می‌‌رفت، علاقه زیادی به تئاتر داشت و تمرکز و زمان زیادی را صرف آن می‌کرد. وارد شدن به دانشگاه معمار سینان، یکی از آرزوهای بزرگش بود. زمانی که در این دانشگاه قبول شد، اصلا این موضوع را باور نمی‌کرد.

جالب‌‌تر این که با وجود علاقه زیادی که به تحصیل در این دانشگاه داشت اما از سال دوم به بعد دیگر درسش را ادامه نداد و دانشگاه را کنار گذاشت و مشغول به بازیگری شد. هانده در بین بازیگران ترکیه بیشترین دنبال کننده را دارد که اکنون حدود سی میلیون نفر او را دنبال می‌‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر