;
coinex

عدم عرضه وان پلاس 11 پرو رسما تایید شد؛‌ به نسخه عادی قانع باشید!

عرضه وان پلاس 11 پرو به طور کل منتفی شد. ظاهراً وان‌پلاس هیچ‌گاه نمی‌خواهد پسوند پرو یا پلاس و یا دیگر پسوندها را در نام‌گذاری گوشی‌هایش جای دهد.

عرضه وان پلاس 11 پرو برای همیشه منتفی شد. وان‌پلاس عادت ندارد که مثل دیگر برندهای تولیدکننده گوشی همراه به صورت مداوم، از پسوند در نام‌گذاری محصولاتش استفاده کند. سال گذشته پرچمدار این برند OnePlus 11 Pro نام داشت و نسخه دیگری با پسوندی دیگر از آن وجود نداشت. اما امسال پرچمدار جدید این شرکت OnePlus 11 نام گرفت که فاقد هیچ‌گونه پسوندی است.

بسیاری از کاربران و کارشناسان حوزه فناوری معتقد بودند که احتمالاً وان‌پلاس مدل پرو گوشی جدید خود را نیز معرفی خواهد کرد. اما امروز خبر رسید که این گوشی به هیچ‌‌وجه وجود نخواهد داشت و باید OnePlus 11 را تنها پرچمدار سال 2023 وان‌پلاس بدانیم.

بیشتر بخوانید: وان پلاس 11 (OnePlus 11) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

عرضه وان پلاس 11 پرو منتفی شد

در روزگاری که خانواده پرچمدار برندهای مختلف حداقل ۲ عضو و حتی بیشتر دارد و پسوند Pro را حتی در گوشی‌های اقتصادی هم می‌شنویم، امروز رسما تایید شد که وان پلاس ۱۱ پرو تولید نخواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید تصمیم مشابهی برای خانواده OnePlus 10 نیز گرفته شد. سال گذشته وان پلاس ترجیح داده که فقط یک مدل وان پلاس ۱۰ پرو را در لحظه عرضه خانواده وان پلاس ۱۰ ارائه کند و مدل ساده OnePlus 10 هیچ‌وقت تولید نشد. حالا در خانواده وان پلاس ۱۱ تصمیم مشابه اما کمی متفاوت وجود دارد. عضو ساده OnePlus 11 خواهیم داشت اما OnePlus 11 Pro تولید نمی شود!

عرضه وان پلاس 11 پرو منتفی شد

لی جی در پست Weibo خود عنوان کرد که:

OnePlus 11 تنها در دو ساعت به سریع ترین رکورد فروش در تاریخ این شرکت دست یافته است.

رئیس OnePlus چین همچنین جملاتی برای قدردانی از مشتریان و طرفداران این برند به اشتراک گذاشت. با این حال، جالب ترین اطلاعات این پست در بخش نظرات پنهان شده است. یکی از کاربران Weibo در نظرات پست نوشت که اگر مدل Pro در دسترس نباشد، وسوسه می‌شود وان پلاس ۱۱ را بخرد. در پاسخ، لی جی ادعا کرد که OnePlus 11 Pro وجود نخواهد داشت.

عرضه وان پلاس 11 پرو منتفی شد

این بیانیه مطابق با گزارش‌های قبلی است که ادعا می‌کردند وان‌پلاس امسال مدل Pro سری پرچم‌دار خود را عرضه نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره عدم عرضه وان پلاس 11 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر