;
coinex

طرح فروش فوق العاده پژو پارس و 206 ؛‌شرایط و نحوه خرید

طرح فروش فوق العاده پژو پارس و 206 به زودی آغاز خواهد شد. طاهراً ایران خودرو تصمیم گرفته که طرح‌های فروش عادی خود را از سر بگیرد.

طرح فروش فوق العاده پژو پارس و 206 به زودی و پس کسب مجوزهای لازم آغاز خواهد شد. این طرح فروش درحالی انجام می‌شود که چند روز پیش عنوان شده بود که فروش خودرو فقط در قالب طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده انجام خواهد گرفت و شرایط فروش عادی حذف شده است. اما ایران خودرو اعلام کرده است که برای آغاز این طرح باید از وزارت صمت مجوزهای لازم کسب شود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فوق العاده پژو پارس و 206 به زودی آغاز می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه خودروهای سورن، پژو ۲۰۶ و پژو پارس به صورت قرعه‌کشی در طرح‌‌های فروش فوق‌العاده عرضه خواهند شد گفت:

در صورتی که بتوان مجوز این کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت بگیریم به زودی و ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین پیش فروش تاریخ محصولات ایران خودرو خواهیم بود.

طرح فروش فوق العاده پژو پارس و 206 به زودی آغاز می‌شود

مهدی خطیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: «بزرگترین پیش فروش محصولات ایران خودرو، طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ خواهد شد و این طرح برای مشتریان واقعی است که می‌تواند آرامش خوبی به بازار دهد.»

وی در پاسخ به این پرسش که قرعه‌کشی ایران خودرو به جز طرح جوانی جمعیت و خودرو‌های فرسوده همچنان وجود دارد، افزود:

بله؛ سورن، پژو ۲۰۶ و پژو پارس انجام شده است و انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره طرح فروش فوق العاده پژو پارس و 206 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    پژو پارس

    پاسخ

    خودروهای اشغال با قیمت بالا هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی‌گیره
    کلا سیستم ثبت نامشون هم ک خرابه

    البته اینا همش کار خودشونه

    پاسخ

    چقدربدبخت شدیم برای ماشینی که ۴۰ سال قبل میدان باهزار جایزه وکیفیت
    وباپس انداز کمتراز یکسال میتونستی ی ماشین شاخ وروز دنیا رو بخری وباالتماس میدان میاوردن در خونه مثل بنز کادیلاک بیوک شولت …ای دنیا کجایی چی بودیم چی شدیم الان‌بایدحسرت اشغالترین های دنیاروهم بکشیم بعدچهل پنجاه بار تازه طرف اگه سکته نزنه وزنده بماند درارزوی ماشین دارشدن تازه بعدعمری بدبختی و وام وقرض و…

    پاسخ

    فروش لیزینگی عالی هست فقط مصرف کننده که نیاز داشته باشه لیزینگ خریداری میکنه وگرنه دلال که لیزینگ نمیخره سند ماشین رو بگذاره تو رهن پس گزینه خوبی هست برای مصرف کننده واقعی.

    پاسخ

    سلام طرح خوبیه اما مافیای خودرو هست خیلی ها نمیتونند بگیرین متاسفانه بارها تبث نام کردم چند دوره برنده نشد ناامید حالا این قیمت های وحشتناک تا به حال هیچ وقت از ایران خودرو حتی سایپا یا هر شرکتی دیگه ماشین صفر بنام باشه نتونستم بگیرم الانم خودرو پژو ۸۳ دارم اینجا ایرانه زندگی زبیا درایران ارزوست

    پاسخ

    شمارو قسم میدم دوباره قرعه کشی کنید لااقل اینجوری امید به برنده شدن داریم ولی از بورس که هیچ دانش و آگاهی و پول کافی برای خرید نداریم . لطفا لطفا اطفا یه طرح قرعه کشی هم بزارید برای سرپرست خانواده هایی که اصلا و ابدا ماشین ندارندبلکه ما هم صاحب یه ماشین برای رفع نیازهامون بشیم . ما که برای تجارت و بیزینس و دلالی نمیخوایم فقط یه ماشین که رفع نیازمون بشه . متشکرم

    پاسخ

    واقعاً این دو خودرو سازی خیانت به مردم ایران کرده اند ،،،من معتقدم بخشی از نارضایتی مردم از حاکمیت را همین خودرو سازان باعث آن شده اند،،،حق یک اتومبیل را به مردم نداده اند ،،،

    پاسخ