;
coinex

معرفی و دانلود سریال 1883

سریال 1883 نمایشی ویژه با ژانر وسترن است که عناصر Red dead redemption 2 و Yellowstone رو با تنش و عاشقانه و درام ترکیب می کنه. این سریال فراتر از نقاط ضعف خود پیش میره و موفق میشه یک دوره بسیار متمایز و تیره از تاریخ آمریکا رو به قدری دقیق به تصویر بکشه که کمتر نمایشی موفق به انجامش شدن.

مینی سریال 1883 یک درام وسترن آمریکایی است که توسط “تیلور شریدان” خلق و کارگردانی شده. این 10 قسمت در واقع پیش درآمدی برای سریال موفق Yellowstone -یکی دیگر از ساخته های شریدان- است و داستانش به این میپردازه که که درواقع داتون ها از ابتدا چگونه صاحب مزرعه یلواستون شدند. برای دانلود سریال 1883 به وبسایت انیمه لیست مراجعه کنید.

سریال وسترن

هزار و هشتصد و هشتاد و سه متشکل از ده قسمت است که پخش اون از سال 2021 شروع و تا فوریه 2022 از شبکه Paramount+ ادامه پیدا کرد. این سریال در ابتدا توسط خود شریدان یک فیلم 10 ساعته توصیف شده بود و قرار بود به همین مینی سریال اکتفا بشه اما بدلیل محبوبیت و استقبالی که ازش شد شریدان قصد پیدا کرد تا ادامه آن را بنام 1923 بسازد. این سریال در دسامبر سال جاری 2022 به آنتن رفت که بعدا حتما درموردش مقاله ای رو آماده خواهیم کرد.

معرفی و دانلود سریال 1883

درگیری با سرخپوستان بهای بدست آوردن مزرعه یلواستون

داستان 1883 از همون ابتدا با صحنه های خشن و اتفاقات پر تب و تاب شروع میشه. مخاطب حتی اجازه نفس کش و آشنایی با شخصیت ها و فضا رو نداره. دختری بنام السا ناگهان بهوش میاد و کاروانش رو غرق خاک و خون میبینه. افراد آشنایی که خونین روی زمین افتاده اند. سرخپوستان اسب سواری که به هیچ چیزی رحم نمی کنند.

پس از اون دوربین سراغ شخصیت محبوب دیگری بنام شیا برنان میره که درحال گریه و عزاداریست و مجبور میشه با دست خودش خونه اش رو به آتیش بکشه. کمی بعد هم شاهد عینی مثل “دیوانه ای سنگی به چاه می اندازد که صد عاقل نمیتوانند درش بیارن” میشیم! هرچند که اینجا دیوانه سنگ را به جای چاه بطرف کسی که نباید پرت می کند…

خط داستانی ای که پیش رومون داریم چیز ساده ایه. کاروانی از افراد درمونده که دشت های بی نهایت رو برای پیدا کردن جایی که بتونن توش ساکن بشن طی می کنن. رهبری این کاروان بدست شیا و توماس دو تا گاوچران با تجربه است. برای دانلود سریال 1883 و تماشای این ماجرای جذاب به وبسایت انیمه لیست مراجعه کنید.

درحالی که احتمالا سرعت روایت برای برخی مخاطبان کند بنظر می رسد، 1883 در نحوه روایت خودش مشخصا دقت و ظرافت بالایی داره. این نمایش جوری ساخته شده که انگار ترسی از صرف کردن وقت نداره و در این آرامش روایت تنش های غافلگیر کننده خوبی رو به نمایش میذاره. سریال 1883 بیشتر درمورد کشف و بررسی شخصیت هاست تا روایت خط اصلی داستان. هر شخصیت اصلی دارای عمقی قابل توجهه. ما با حوصله با تک تک دلایل و بهانه های هر شخصیت رو به رو می شیم و از نقشه و اهدافشون با خبر.

معرفی و دانلود سریال 1883

امتیاز و نمرات سریال 1883

مینی سریال 1883 که به روایت تاریخچه خانواده داتون از سریال yellowstone میپردازد بسیار تلاش میکنه که خودش رو بعنوان یک وسترن خشن در ذهن مخاطب ثبت کنه. این سریال با نمره 8.8 Imdb و 89 درصد راتن تومیتوز رضایت منتقدین و بینندگان رو تا سطح بالایی جلب کرده. به قول منتقدی 1883 در عین نشان دادن بدترین جنبه های بشریت کور سوی امیدی رو نیز به بیننده نشون میده. استقامت و خوشبینی در یکی از خشن ترین و دشوار ترین عصر ها.

درواقع شریدان با ساخت سریال 1883 قصد نشون دادن چیز جدیدی رو نسبت یه Yellowstone نداره اما پیش درآمدی جسورانه برای اون سریاله که به هیچ عنوان نمیخواد خشونت خودش رو پنهان کنه.

معرفی و دانلود سریال 1883

بازی بازیگران، فیلمبرداری و موسیقی نقاط قوت 1883

اجرای بازیگران سریال حرفی برای زدن باقی نمی ذاره. تیم بازیگری سریال 1883 در یک کلام بی نقص است. نقش ها خوب به بازیگران نشسته اند. 1883 سریالی در ژانر کمدی، اکشن و یا ترسناک نیست که بازیگر سعی بر گول زدن بیننده داشته باشد. درام چیزیه که کار رو برای بازیگر سخت میکنه. هرچند همه بازیگران سریال یک طرف و سم الیوت در نقش شیا برنان که حتی یکی از دلایل محبوبیت این سریال نیز بود، یک طرف. بازیگر 78 ساله آمریکایی که با استایل و صدای معرکه اش یکی از دوست داشتنی ترین کابوی های دنیاست!

موسیقی نیز یکی دیگر از نقاط قوت سریال 1883 است که ارزش دارد بطور جداگانه ای درموردش صحبت کنیم. موسیقی شنیدنی برایان تایلر و برتون ویویان در برخی صحنات تراژدیک سریال وظیفه مهمتری نسبت به بازیگران و دیالوگ ها در احساساتی کردن بیننده داشته.

معرفی و دانلود سریال 1883

مینی سریال 1883 یک روایت ماجراجویانه معرکه بود. نوشتن روند داستان و شخصیت پردازی آن کاملا هنرمندانه انجام شده. ارتباط عاطفی میان شخصیت ها و مبارزه اونها برای دفاع از خود و یکدیگر نمایشی لذت بخش و دلنشین رو برای بیننده رقم زد. این سریال علاوه بر داشتن خط داستانی نسبتا مشخص لحظات غافلگیر کننده و هیجان انگیز نیز دارد که سریال رو از حس یکنواختی نجات میده. حمله راهزنان، رودخانه و مار هایش، بلا های طبیعی و ناگریز همه اینها در 1883 به چشم می خورد. هرچند که قبول دارم ریتم سریال برای برخی قسمت ها زیادی کند است اما باید قبول کرد که نقاط قوت سریال بر این نقطه ضعف چیره میشه. همیچنین نحوه دراماتیک و جذاب پایان بندی 1883 چیزیه که سریال رو در خاطره هامون بیاد موندنی می کنه.

علاقمندان به دانلود مینی سریال 1883 با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا سریال فوق العاده ای بود

    پاسخ