;
coinex

اوپو A78 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت اوپو از گوشی اوپو A78 5G در کشور مالزی رسما رونمایی کرد. این گوشی از مشخصات قابل توجهی مانند پردازنده قدرتمند و دوربین 50 مگاپیکسلی برخوردار است.

درست همین دیروز بود که مشخصات و جزئیات دقیق گوشی Oppo A78 5G در شبکه‌های مجازی فاش شد و حالا امروز شرکت اوپو از این گوشی هوشمند به صورت رسمی در کشور مالزی رونمایی کرده است. این گوشی میان رده جدید اوپو که انتظار می‌رود در تاریخ 14 ژانویه راهی بازار هند هم بشود از مشخصات قابل توجهی مانند صفحه نمایش بزرگ LCD، چیپست قدرتمند مدیاتک و دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی برخوردار است. برای آگاهی کامل از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اوپو A58x رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

قیمت و مشخصات فنی اوپو A78 5G

درباره طراحی و شکل ظاهری Oppo A78 5G باید بگوییم که این گوشی تا حد زیادی مشابه Oppo 58 5G است که در ماه نوامبر 2022 معرفی شد. در نمای پشتی این گوشی یک ماژول دوربین دوگانه در سمت چپ دیده می‌شود که درون یک نوار عمودی به طول نصف پنل قرار گرفته است. همچنین این گوشی حاشیه‌های نسبتا نازک و چانه تقریبا ضخیمی داشته و در جلوی آن نیز یک صفحه نمایش تخت با بریدگی قطره‌ای شکل در بالای آن وجود دارد.

اوپو A78 5G

Oppo A78 5G دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس و نرخ نو سازی 90 هرتزی است. این گوشی به پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند دایمنسیتی 700 مدیاتک مجهز شده و از 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته فضای ذخیره سازی این گوشی را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

همان طور که گفته شد، در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که در کنار آن یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته است. در جلوی آن هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی تامین می‌شود.

اوپو A78 5G

از دیگر ویژگی‌های Oppo A78 5G می‌توان به برخورداری از اسکنر اثر انگشت جانبی، شبکه اتصالی 5G، جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB تایپ C، گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد.

اوپو A78 5G

در نهایت به بحث قیمت می‌رسیم که متاسفانه هنوز قیمت رسمی Oppo A78 5G مشخص نشده است. علاوه بر این، شرکت اوپو هنوز تاریخ عرضه این گوشی به بازار مالزی را اعلام نکرده است. با این حال شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که مدل پایه این دستگاه قیمتی حدود 19,000 روپیه (معادل 230 دلار) خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اوپو A78 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر