;
coinex

اختلال در سامانه شاد 25 دی 1401 و تعطیلی کلاس‌های آنلاین!

اختلال در سامانه شاد 25 دی 1401 در شرایطی که بسیاری از دانش‌آموزان به خاطر شرایط کشور ناگزیر به حضور در کلاس‌های مجازی بودند دردسرساز شد.

دو سال از معرفی اپلیکیش شاد می‌گذرد و هنوز که هنوز است این پلتفرم در همه مقاطع حساسی که به فعالیت مستمر آن نیاز بوده، با اختلالات و مشکلاتی چشمگیر مواجه شده است. قطعی‌های مکرر، عدم دسترسی دانش‌آموزان و اختلالات گاه‌وبیگاه، شاد را به مصداق بارز شکست سیاست‌گذاری‌های داخلی در حوزه آموزش آنلاین بدل کرده است.

این روزها و در شرایطی که تهران به علت همزمانی مسئله آلودگی هوا، سرمای شدید و قطعی گاز تقریبا نیمه‌تعطیل است، دانش‌آموزانی که برای حضور در کلاس‌های درس خود در شاد آماده می‌شدند بار دیگر با مشکلی تکراری مواجه شدند؛ اختلال در اپلیکیشن شاد.

بیشتر بخوانید: تعدیل نیروی گسترده در نتیجه اختلالات اینترنتی ؛ توقف روند استخدامی نیمی از شرکت‌ها!

اختلال در سامانه شاد 25 دی 1401

تیم فنی و پشتیبانی شبکه شاد با اشاره به بروز اختلال در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد و تاخیر در ارسال و دریافت پیام‌ها در این پلتفرم، از تلاش در راستای رفع این مشکل خبر داده و توصیه‌هایی نیز برای برگزاری کلاس‌های نوبت عصر مطرح کرده است.

تیم فنی و پشتیبانی شاد در کانال رسمی اطلاع‌رسانی شبکه شاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیرحضوری شدن کلاس‌ها و مدارس بسیاری از استان‌ها، به استحضار می‌رساند؛ اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد به وجود آمده است که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تاخیر مواجه می‌کند. در ادامه این اطلاعیه آمده است:

تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال به وجود آمده را برطرف کنند.

اختلال در سامانه شاد 25 دی 1401 و تعطیلی کلاس‌های آنلاین!

در این اطلاعیه، تیم فنی شاد با پوزش از کاربران درخواست کرده که جهت سرویس‌دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها، مدارس نوبت عصر و دوره متوسطه دوم، کلاس‌های خود را منحصرا از ساعت ۱۴ هر روز تشکیل دهند.

علاوه بر این کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی شاد استفاده می‌کنند، برای عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها می‌توانند از ساعت 20 امشب نسخه جدید این برنامه از آدرس SHAD.IR دریافت کنند.

بیشتر بخونید:

دیدگاه شما درباره اختلال در سامانه شاد 25 دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر