;
coinex

حمله سخنگوی وزارت صمت به پلیس راهور؛ به جای نظر دادن در مورد خودرو، به فاجعه ترافیک تهران بپردازید!

با بارش برف و ایجاد ترافیکی بی‌سابقه در روزهای اخیر، اکنون شاهد حمله سخنگوی وزارت صمت به پلیس هستیم که به نظر بی‌ارتباط با اظهارات پلیس در گذشته نیست.

سخنگوی وزارت صمت، امید قالبیاف در توییتی در واکنش به شرایط ترافیکی فاجعه‌بار تهران در روز گذشته نوشت: «به جای نظر دادن درمورد خودرو، به فاجعه ترافیک تهران بپردازید». این اظهار نظر قالیباف بی‌ارتباط با انتقادات مکرر پلیس راهور از کیفیت خودروهای وارداتی و داخلی نیست.

بیشتر بخوانید: انتقاد دوباره پلیس راهور از کیفیت خودروهای وارداتی ؛ خودروهای چینی و هندی وارد نکنید!

جزئیات حمله سخنگوی وزارت صمت به پلیس

به نظر سخنان نسبتاً تند سخنگوی وزارت صمت، در مورد ترافیک وحشتناک این روزهای تهران در پی بارش برف بوده است. او در این رابطه نوشت: «بارش مختصر برف، ترافیک بی‌سابقه‌ای ایجاد کرده و ضعف عملکرد پلیس درمدیریت آن برهمه آشکار شده، اگر پلیس راهور یک صدم آنچه درمورد خودرو نظر می‌دهد به وظیفه ذاتی خود عمل کند شاهد چنین فجایعی نخواهیم بود».

حمله سخنگوی وزارت صمت به پلیس

وی گفته‌های خود را با نوشته‌ای به این شرح پایان داد: «‏این روزها نظیر خیلی از روزها، شهروندان ناظر ناکارآمدی مدیریت ترافیک شهری هستند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حمله سخنگوی وزارت صمت به پلیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فکر نکنم پلیس راهور بتونه مشکل ترافیک شهری رو حل کنه. شاید بتونه کم رنگ تر کنه اما حل کردنش فقط و به تنهایی کار پلیس راهور نیست.
    نهایت کاری که میتونه انجام بده وضع قوانین در این حوزه است که با این حجم از وسایل نقلیه ای که در شهر تهران تردد میکنه مطمئنا این قوانین چاره ساز نیست.
    در زمینه ترافیک شهری ارگان های دیگه هم میتونن چاره ساز باشن.
    اما بیشترین ارگان شهرداریه که با بهسازی و ایجاد معابر، خیابان و گذرگاه های بیشتر یا بهتر میتونه نقش داشته باشه.
    دومین کار هم که اثر بخشی زیادی داره تبلیغات محیطی و رسانه ای برای ایجاد و آشنایی با فرهنگ رانندگی و تخلفات رانندگیه که اونم بخش عمدش توسط شهرداری باید انجام بشه.
    شهرداری تهران به اندازه نصف کشور بودجه داره اما خروجی اون به اندازه 3 میلیون نفر از جمعیت تهران هم نیست.

    پاسخ