;
coinex

افزایش مصرف ترافیک داخلی ؛ شبکه ارتباطی با کمترین مشکلی فعال است!

وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در تازه‌ترین اظهار نظر خود از افزایش مصرف ترافیک داخلی در روزهای سرد همراه با بارش برف زمستانی خبر داد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که ضمن افزایش مصرف ترافیک داخلی به علت سرما و بارش برف در کشور و همچنین دورکاری و آموزش مجازی در کشور گفت، شبکه ارتباطی کشور در بهترین حالت ممکن و با کمترین مشکلات به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در روزهای اخیر و به‌خصوص امروز، ادارات، مراکز اموزشی و … در کشور تعطیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: گوگل پلی رفع فیلتر شد ؛ آغاز فرایند رفع محدودیت‌های اینترنتی؟

افزایش مصرف ترافیک داخلی در روزهای سرد زمستان

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی افت قابل توجه دما و فراگیر شدن سرمای شدید در بخش‌های زیادی از کشور که منجر به تعطیل شدن ادارات و مراکز آموزشی در تعدادی از شهرها شده، خوشبختانه شبکه ارتباطی سراسری با کمترین مشکلی مشغول به ارائه خدمات دهی است.

افزایش مصرف ترافیک داخلی در روزهای سرد زمستان

وضعیت شبکه ارتباطی سراسری به گونه ایست که در ایام اخیر به دلیل افت دما در بخش‌های زیادی از کشور، مردم برای دورکاری و انجام امور و کارهای خود چون آموزش غیرحضوری دانش آموزان، بیشتر از قبل بصورت برخط از شبکه ارتباطی کشور استفاده می‌کنند که همین باعث شده که مصرف ترافیک اینترنت با افزایش همراه شده باشد.

بنابه این گزارش، در روزهای اخیر به دلیل برودت هوا و کاهش محسوس دما، ادارات و مراکز آموزشی، در شهرهای مختلف تعطیل یا دورکار شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره افزایش مصرف ترافیک داخلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر