;
coinex

جوابیه تند پلیس به وزارت صمت ؛ نقش شما در بحران ترافیک کمتر از پلیس نیست!

جوابیه تند پلیس به وزارت صمت خبرساز شد. صحبت‌های اخیر سخنگوی وزارت صمت، صدای پلیس راهور را درآورد. ماجرا از چه قرار است؟

جوابیه تند پلیس به وزارت صمت جنجالی تازه به بار آورد. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به صحبت‌های سخنگوی وزارت صمت واکنش نشان داد و نقش وزارت صمت در بحران ترافیک را به اندازه پلیس دانست.

وی معتقداست که تولید خودروهای بی‌کیفیت یکی از عوامل ترافیک شدید در تهران است که وزارت صمت نقشی بسیار مهم در آن دارد که به جای شرمندگی و عذرخواهی از مردم در این مهم، مشکلات را به دیگران را منتسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: حمله سخنگوی وزارت صمت به پلیس راهور؛ به جای نظر دادن در مورد خودرو، به فاجعه ترافیک تهران بپردازید!

جوابیه تند پلیس به وزارت صمت حاشیه‌ساز شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به توییت طعنه‌آمیز سخنگوی وزارت صمت درخصوص ترافیک روز گذشته پایتخت و اظهار نظر این پلیس درخصوص کیفیت خودروها واکنش نشان داد.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در واکنش به توییت اخیر سخنگوی وزارت صمت نوشت:

جای بسی شگفتی دارد، سخنگوی وزارت صمت به جای شرمندگی و عذرخواهی از مردم به خاطر تولید خودروهای بی کیفیت، در مباحثی که خودشان سهم زیادی دارند، آن را به دیگران منتسب می کنند.

جوابیه تند پلیس به وزارت صمت حاشیه‌ساز شد

بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی و آلودگی شهرهای بزرگ به ویژه تهران مربوط به از رده خارج نکردن خودروهای فرسوده از چرخه ترافیک و تولید خودروهای بی‌کیفیت که موجب تراکم ترافیک (تردد ۵ برابری وسایل نقلیه در شهر تهران نسبت به ظرفیت معابر) و آلودگی روزافزون شرایط جوی است، می‌باشد.

نمایشگاه‌هایی که وزارت صمت در موضوعات مختلف در شهرها به ویژه در تهران برگزار می‌کند، موجب تراکم ترافیک در سطح معابر و نارضایتی مردم می‌گردد که مسئولین مربوطه در این حوزه نیز باید شرمنده مردم باشند، نه طلبکار.

وی گفت: «مدیریت ترافیک صرفا بر عهده پلیس نیست و پاکسازی شبکه معابر در زمان برف و باران در شهرها بر عهده شهرداری و در راه‌ها بر عهده وزارت راه می‌باشد.»
سخنگوی وزارت صمت پیش از این در توییتی با انتقاد از پلیس نوشت: ‌

این روزها، نظیر خیلی از روزها، شهروندان ناظر ناکارآمدی مدیریت ترافیک شهری هستند. بارش مختصر برف، ترافیک بی‌سابقه‌ای ایجاد کرده و ضعف عملکرد پلیس در مدیریت آن بر همه آشکار شده، اگر پلیس راهور یک‌صدم آنچه در مورد خودرو نظر می‌دهد به وظیفه ذاتی خود عمل کند، شاهد چنین فجایعی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جوابیه تند پلیس به وزارت صمت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر