;
coinex

بهترین محله ها برای اجاره ویلا در ساری

شهر ساری یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران به حساب‌ می‌آید. این شهر به دلیل طبیعت بکر و زیبایی که دارد، در فصول مختلف مورد بازدید قرار‌ می‌گیرد. یکی از مواردی که برای مسافران و گردشگران شهر ساری اهمیت دارد، اجاره ویلا در ساری است.

مسافران و گردشگران ممکن است برای اولین بار به شهر ساری سفر کرده باشند. همچنین ممکن است اطلاعات جامع و لازم را در مورد این شهر، مناطق و محله‌های آن نداشته باشند. در این صورت،اجاره ویلا در ساری به بررسی و ارزیابی بیشتری نیاز دارد. این مقاله به شما کمک ‌می‌کند تا بهترین مناطق و محله‌ها را برای اجاره کردن ویلا در ساری بشناسید.

اجاره ویلا در ساری

معرفی شهر ساری

شهر ساری  یکی از بزرگترین و البته قدیمی‌ترین شهرهای استان مازندران است. این شهر در طول تاریخ به عنوان پایتخت ایران نیز انتخاب شده است. قدمت تاریخی شهر ساری نزدیک به ۵۰۰۰ سال است و در صنعت و کشاورزی رونق قابل توجهی دارد. این موضوع تا حد زیادی به موقعیت شهر ساری و آب و هوای مطلوب آن مربوط‌ می‌شود.

ساری در طول تاریخ مرکز فرمانروایی اسپهبدان بوده و جزء شهرهای بزرگ طبرستان نیز به حساب‌ می‌آمده است. در حال حاضر نیز مرکز استان مازندران است. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. جنگل، دریا، کوه، بناهای تاریخی، آب و هوای معتدل و مرطوب، امکانات تفریحی و گردشگری از جمله مواردی هستند که پای هر مسافر و گردشگری را به ساری باز‌ می‌کنند.

مردم شهر ساری به زبان فارسی و گویش مازنی صحبت‌ می‌کنند. این شهر،  از نظر موقعیت مکانی در شاهراه ارتباطی مرکز و شرق ایران قرار گرفته و همین موقعیت جایگاه آن را ارزشمند تر کرده است. بخش قابل توجهی از پیشرفت و توسعه شهر ساری به دلیل امکانات تفریحی و گردشگری و همینطور جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن است. این جاذبه‌ها نه تنها برای مردم ایران، بلکه برای مردم جهان نیز قابل توجه هستند.

چرا اجاره ویلا در ساری؟

برای اینکه بتوانیم از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر ساری به عنوان مثال قایق سواری، کوهنوردی، تماشای جنگل، ساحلگردی، بازدید از مکان‌های تاریخی، موزه‌ها و غیره لذت ببرید، به اجاره ویلا در ساری نیاز دارید. با اجاره کردن ویلای مناسب در ساری، می‌توانید از امکانات گردشگری و تفریحی این منطقه استفاده کنید. تالاب‌ها، مناطق جلگه‌ای، جاذبه‌های توریستی، آبزیان، پناهگاه حیات وحش، پرندگان بومی و مهاجر، جانوران کوهستانی و غیره از دیگر جاذبه‌های متفاوت شهر ساری هستند که اغلب مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند.

اجاره ویلا در ساری

برج ساعت، عمارت فاضلی، تپه گل نشین، حمام وزیری ساری، باغ وحش ساری، پناهگاه حیات وحش سمسکنده، بانک ملی ساری، تالاب نیلوفر آبی حمیدآباد، مسجد جامع عباسی، خانه کلبادی و غیره از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر ساری هستند. بازدید از این مناطق در مدت زمان کوتاه، امکان‌پذیر نیست. بنابراین برای اینکه بتوانید به‌ کل مناطق زیبای شهر ساری سفر کنید و از آن‌ها لذت ببرید، بهتر است مکان مناسبی را برای اجاره ویلا انتخاب کنید.

متاسفانه بسیاری از افراد برای اجاره ویلا در ساری، مکان‌های مناسبی را به شما پیشنهاد نمی‌کنند. یکی از راه هایی که شما می توانید لیستی از ویلاها را مشاهده کنید و از بین آنها متناسب با منطقه مورد نظر ویلای خود را انتخاب و اجاره نمایید، اجاره ویلا در ساری از علی بابا می‌باشد.

مناطق جنگلی ساری نیز می‌توانند برای اجاره ویلا محیط مناسبی باشند. چرا که آرامش و زیبایی لازم را برای گردشگران فراهم‌می‌کنند. اگر به دنبال یک محیط آرام به دور از هیاهو و شلوغی هستید، اجاره ویلای جنگلی در ساری ‌می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر ‌می‌خواهید از فضای ساحلی دریای خزر در ناحیه ساری لذت ببرید، بهتر است منطقه فرح آباد ساری را برای اجاره ویلا انتخاب کنید. واقعیت این است که ساحل فرح آباد یکی از زیباترین ساحل‌های ایران در منطقه ساری است. چرا که امکانات تفریحی و گردشگری لازم را نیز در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

شهر ساری را‌ می‌توان از نظر موقعیت به چهار قسمت جنوب، شرق، غرب و شمال تقسیم کرد. میدان امام در قسمت غرب ساری، پل تجن بلوار امام رضا در قسمت شرق ساری، بلوار کشاورز قسمت جنوب و 600 دستگاه نیز در قسمت شمال آن قرار دارد.

کوی پیوندی، ۱۵ خرداد، پارک ملل، قرجه، فرخ آباد، باغ سنگی، توکلی، فرهنگ، سلمان فارسی، سعدی و… از مناطق شیک و لاکچری شهر ساری هستند که قیمت بالایی برای اجاره ویلا به خود اختصاص می‌دهند.

شکر آباد، آزادگله، امامزاده یحیی، مهدی آباد، آب انبارنو، خیابان امیر مازندرانی، بربری محله، ترک محله، ۲۲ بهمن، چهارراه برق، گل افشان، بازار روز، سروینه باغ، نعلبندان، طبرستان و… از جمله محله‌های شهر ساری هستند.

نکات مهم برای اجاره ویلا در ساری

برای اجاره ویلا در ساری به چند نکته مهم توجه داشته باشد. اول اینکه شما باید بدانید، تمایل دارید از چه محدوده‌ای در شهر ساری لذت ببرید. در این صورت می‌توانید ویلاهای ساحلی، جنگلی و غیره را برای اجاره انتخاب کنید.

نکته قابل توجه دیگر برای اجاره کردن ویلا در ساری این است که به قیمت اجاره ویلا توجه داشته باشید. هرچه امکانات تفریحی و گردشگری ویلا بیشتر باشد، ویلا بزرگتر، تازه ساخت‌تر و در منطقه گران قیمت‌تر قرار داشته باشد، به همان میزان نیز قیمت بالاتری برای اجاره دارد. زمانی که تصمیم به اجاره کردن ویلا می‌گیرید، آن را از نظر موقعیت و نحوه دسترسی به مکان‌ها، جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و تفریحی شهر ساری بسنجید. ویلاهای خارج از شهر ممکن است موقعیت دسترسی چندان مناسبی به امکانات گردشگری و تفریحی شهر ساری نداشته باشند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر