;
coinex

سازمان فضایی ایران از راه‌اندازی سامانه‌های جدید پایش ماهواره‌ای خبر داد

طبق اعلام سازمان فضایی ایران شاهد راه‌اندازی سامانه‌های جدید پایش ماهواره‌ای خواهیم بود و 9 سامانه سنجش از دور در مراحل تکمیل و راه‌اندازی قرار دارند.

طبق گزارشی از پایگاه اطلاع رسانی سازمان فضایی ایران، این سامانه‌های جدید پایش ماهواره‌ای از سامانه پایش ماهواره‌ای ابر و برف، سامانه پایش صیدگاه‌های آبی جنوب کشور، سامانه پایش ماهواره‌ای جابه‌جایی سطح زمین، سامانه پایش ماهواره‌ای ساخت‌و‌ساز در عرصه‌های طبیعی و شناسایی و تفکیک سنگ آهن با استفاده از روش‌های نوین پردازش تصاویر ماهواره‌ای را شامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پرتاب ماهواره‌های وان وب توسط اسپیس ایکس ؛ ایلان ماسک رقیب‌تراشی می‌کند!

راه‌اندازی سامانه‌های جدید پایش ماهواره‌ای

راه‌اندازی سامانه‌های کاربردی در حوزه پایش از راه دور جهت بهره‌برداری و ارائه توانمندی‌های فناوری فضایی در کشور، مورد توجه سازمان فضایی ایران قرار گرفته و از جهتی هدف از تعریف این سامانه‌ها، معرفی ظرفیت‌های کاربردی فناوری سنجش از دور، حمایت و توانمندسازی بخش خصوصی، ترویج استفاده از پایش از راه دور در بین سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و ارائه خدمات به جامعه کاربران خواهد بود.

سامانه‌های جدید پایش ماهواره‌ای

براساس ابلاغ توسعه این سامانه‌های سنجش از دور به مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی، این مرکز طبق برنامه کاری خود قصد استفاده از ظرفیت کسب‌و‌کارها و پژوهشگرهای این حوزه جهت توسعه و راه‌اندازی این سامانه‌ها را خواهد داشت. لذا به همین جهت سازمان فضایی ایران برای همکاری و استفاده از تجربه‌ها و پیشنهادات از علاقه‌مندان این حوزه دعوت به‌عمل آورده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی سامانه‌های جدید پایش ماهواره‌ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. امواج مغزی همان فرکانس امواج الکترومغناطیسی است وبا فرکانس‌های دلتا ،نتا،آلفا، بتا، گاما، قابل انتقال است. انتقال امواج مغزی از طریق امواج الکترومغناطیسی از انسانی به انسان دیگر در این روش می‌توانید تصاویر مغزی طرف مقابل را در مغز خود ببینید و با ان ارتباط مغزی برقرار کنید و حرف بزنید( البته طرف مقابل خبر نداشته باشد فکر می‌کند یا با خودش حرف می‌زند و یا دیوانه شده )یعنی شکل گیری پیونده مغزی از طریق امواج الکترومغناطیسی! وقتی الکترون ( نورون )مغز از طریق امواج الکترومغناطیسی انتقال پیدا می‌کند اگر شخص بیمار باشد بیماری نیز انتقال پیدا می‌کند می‌توان بیماری را به یک نفر یا چندین نفر هم زمان انتقال داد ! و همینطور می‌توان از چندین بیمار بیماریها را به یک نفر یا چندین نفر انتقال داد! یعنی تولید ویروس جدید!ایران با امواج الکترومغناطیسی از طریق دکل‌های مخابراتی و ماهوارهای ایران امواج مغزی انسان را انتقال می‌دهداین کار برای جاسوسی و یا بهتر بگم برای برداشت اطلاعات از مغز دیگران انجام می‌دهند!ولی فقط این نیست وقتی امواج مغزی خودشان را روی مغز دیگران انتقال می‌دهند( با افزایش امواج الکترومغناطیسی در انتقال) میتوانند مغز طرف مقابل را کنترول کنند تا حدی که روح انسان در آن لحظه هیج کنترولی روی مغز ندارد هر چه گفتیم این کار جحل است جهالت است گوش ندادند این پیام را برای شما فرستادیم تا بدانید هم درد را با این امواج انتقال می‌دهند وهم بیماری را از شخص به شخص دیگر از طریق امواج مغزی انتقال می‌دهند این امواج از حد مجاز بیشتر بوده و باعث پارازیت و نوسان در مدار الکترونیکی می‌شود همان اتفاقی که در تداخل امواج ماهوارهای ایران با هواپیما روخ داد یعنی سقوط!
    در ایران برای پیدا کردن جای اشخاص از طریق خطوط موبایل آنها را رهگیری می‌کنند با امید به خدا این پیام بتواند در شناخت بیماری و حله مشکلات به شما کمک کند با تشکر 🙏وقتی الکترون( نورون )مغز از طریق امواج الکترومغناطیسی انتقال پیدا می‌کند بائث کمبود الکترون در مغز می‌شود عوارض این موضوع در جامعه به خوبی دیده می‌شود سفیده مو، پوکی استخوان، پوسیدگی دندان، کم خونی وغیره….
    در روش انتقال امواج مغزی میتوانند زبان گفتاری طرفین ( طرف) مقابل را کنترول کنند چیزی در مغز خود بگویند با انتقال امواج مغزی از طریق( افزایش )امواج الکترومغناطیسی طرفین مقابل همان را بر زبانشان تکرار خواهند کرد این روش یکی از روشهای کنترول مغز است ! این کار خیانت به انسانیت است با انتقال بیماریها میلیونها انسان در جهان کشته شد اند 🥀این هم ویروس کرونا ،سرطان، ام اس وغیره

    پاسخ