;
coinex

ویژگی های سرور مجازی vps حرفه ای برای ترید چیست؟

ویژگی های سرور مجازی vps حرفه ای برای ترید چیست؟ ترید یا معامله‌گری امروزه به یکی از مهم‌ترین مفاهیم اقتصادی در بازارهای مالی و معاملاتی تبدیل شده است. شما می‌توانید در بازارهای مالی دارایی‌های خود اعم از اوراق قرضه، سهام، قرارداد اختیار، قرارداد آتی، جفت ارزها، ارز دیجیتال و موارد مشابه را معامله کنید. برای فعالیت در بازارهای مالی ترید به اینترنت پرسرعت و پایدار نیاز دارید تا امکان دسترسی به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بین‌المللی مالی برایتان فراهم شود.

با‌توجه به محدودیت دسترسی IP ایران به برخی بازارهای مالی ترید و سرعت پایین اینترنت، ممکن است تریدرها برای انجام معاملات در بازار ترید با مشکلاتی روبه‌رو شوند. برای حل این مشکل می‌توانید از سرور مجازی استفاده کنید. اگر به‌دنبال سرویسی پرسرعت و پایدار برای فعالیت در بازارهای مالی هستید و نمی‌دانید ویژگی‌های یک سرور مجازی حرفه‌ای برای ترید چیست؟ با ما همراه باشید تا شما را با این سرویس کاربردی بیشتر آشنا کنیم.

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی کامپیوتری با منابع پرقدرت و پرسرعت است که به‌صورت مجازی روی سرور اختصاصی ایجاد شده است. در واقع، سخت‌افزار سرور اختصاصی فیزیکی را با استفاده از تکنولوژی مجازی‌سازی به بخش‌های مختلف با منابع مستقل و اختصاصی تقسیم‌بندی می‌کنند. هر بخش، سرور مجازی جداگانه‌ای خواهد بود که می‌توانید روی آن سیستم‌عامل، برنامه‌ها و سرویس‌های کاربردی دل‌خواه خود را نصب کنید.

تفاوتی در نحوه استفاده از سرور مجازی با سیستم شخصی برای تریدرها وجود ندارد. شما با استفاده از اتصال اینترنتی به منابع قدرتمندتر از سیستم‌های شخصی، با IP ثابت کشورهای خارجی متصل می‌شوید. زمانی‌که منابع سرور مجازی برای استفاده در حوزه ترید بهینه‌سازی شود؛ به آن سرور مجازی ترید می‌گویند. خرید سرور مجازی برای افرادی مناسب است که به‌دنبال منابع پایدار و دسترس‌پذیر هستند و می‌خواهند کُندی سرعت اینترنت و منابع ضعیف کامپیوتری تاثیر منفی روی معاملاتشان نداشته باشد.

سرور مجازی ترید، یک کامپیوتر شخصی در خارج از ایران است که به تجار و افرادی که به معاملات ارزی یا ترید علاقه مند هستند، این امکان را می‌دهد تا با خرید vps ترید،به معاملات ارز های دیجیتال یا خرید و فروش‌های ارزی در یک بستر امن بپردازند.

ویژگی‌های سرور مجازی حرفه‌ای ترید چیست؟

تریدرها برای فعالیت موثر در بازارهای مالی به اینترنت پرسرعت، پایدار و با آ‌پ‌تایم بالا نیاز دارند. سیستم‌های شخصی با منابع محدود نمی‌توانند پاسخ‌گوی نیازهای تریدرها برای فعالیت پایدار و پرسرعت با پینگ پایین در معاملات باشند. از این رو، خرید وی‌پی‌اس با منابع کاملاً اختصاصی و باکیفیت راهکار مناسبی برای معامله‌گرها با هزینه مقرون‌به‌صرفه است تا بتوانند بدون نگرانی بابت محدودیت‌ها و تحریم‌‌ها و وجود مشکل در دسترسی به اینترنت معاملات خود را انجام دهند. در ادامه به ویژگی‌هایی که یک سرور مجازی حرفه‌ای باید داشته باشد، اشاره می‌کنیم.

ویژگی های سرور مجازی vps حرفه ای برای ترید چیست؟

۱. امنیت بالا با خرید سرور مجازی

خرید سرور مجازی vps امنیت و سرعت بالا؛ سرور مجازی به‌دلیل استفاده از منابع اختصاصی امنیت بالایی را در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در نرم‌افزارهای ارتباط از راه دور به آن دسترسی پیدا کنید. در این سرویس، تامین امنیت در سطح زیرساخت سرور برعهده سرویس‌دهنده است و به انجام تنظیمات برای تامین امنیت توسط شما نیازی نیست. باوجوداین، شما می‌توانید با نصب نرم‌افزارهای امنیتی و فایروال‌ها محیط سرور خود را در ایمن‌ترین حالت ممکن قرار دهید. همچنین شما می‌توانید با انجام نکات امنیتی مثل تغییر پسورد و پورت شبکه امنیت سرور مجازی را دو چندان کنید.

سرور مجازی یک ابزار مدیریتی بسیار کاربردی، با دسترسی‌های بیشتر از یک‌هاست اشتراکی می‌باشد. خرید VPS پرسرعت یک گزینه مناسب است چراکه می‌توانید یک سرور با سیستم‌عامل لینوکس یا ویندوز را در موقعیت ایران و خارج تهیه فرمایید.

۲. امکان استفاده از وی‌پی‌اس ایران و اروپا

برای ترید در بازارهای مالی بین‌المللی و رمز ارزها به وی‌پی‌اس اروپا و برای فعالیت در بازار بورس ایران به وی‌پی‌اس ایران نیاز پیدا می‌کنید. این سرویس‌ها از نظر قرارگیری دیتاسنتر و IP با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه درباره هر کدام توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

وی‌پی‌اس اروپا برای ترید

سرور مجازی اروپا سرویسی است که دیتاسنتر آن در موقعیت کشورهای خارجی (اروپا) قرار گرفته است. به‌دلیل تحریم IP ایران، دسترسی به وب‌سایت‌های ترید مثل بایننس، کوکوین و همچنین اپلیکیشن‌های معاملاتی بین‌المللی با محدودیت روبه‌رو است. استفاده از ابزار تغییر ای پی برای دسترسی به آن‌ها به‌دلیل تغییر آی‌پی در هر اتصال، ممکن است باعث مسدود شدن حساب کاربری و از دست دادن دارایی‌هایی مالی شود. به‌همین‌دلیل، با خرید وی‌پی‌اس اروپا و خرید آی پی ثابت برای ترید می‌توانید IP اختصاصی ثابت اروپا را دریافت و مانند شهروندان خارجی با IP ثابت و اینترنت پرسرعت با پینگ پایین معاملات خود را انجام دهید.

وی‌پی‌اس ایران برای ترید

وی‌پی‌اس ایران بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند در بازار بورس ایران معاملات خود را انجام دهند. برای قرار گرفتن در ابتدای لیست بورس به سرور با منابع پرقدرت و اینترنت پرسرعت ملی نیاز است. خرید سرور مجازی ایران ترید به افرادی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند در بازار خریدوفروش سهام ایران فعالیت کنند و به مرکز اصلی اینترنت پرسرعت کشور متصل شوند. کاهش فاصله جغرافیایی سرورهای مستقر در ایران با کاربران دریافت‌‌کننده خدمات وی‌پی‌اس ایران سرعت دسترسی به منابع را افزایش می‌دهد.

۳. امکان استفاده از سرور مجازی ترید با سیستم‌عامل‌های مختلف

در سرور مجازی امکان استفاده از سیستم‌عامل‌های مختلف مثل سیستم‌های شخصی وجود دارد. شما می‌توانید از وی‌پی‌اس لینوکس یا ویندوز استفاده کنید. هر کدام از این سرویس‌ها قابلیت‌های مختلفی را از نظر نوع کنترل‌پنل، وب‌سرور، دسترسی، اتصال و موارد مشابه در اختیارتان قرار می‌دهند.

وی‌پی‌اس لینوکس و توزیع‌های مختلف آن

خرید VPS لینوکس و توزیع‌های مختلف آن (اوبونتو، دبیان، سنت‌او‌اس) برای افراد پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند از قابلیت‌های سیستم‌عامل لینوکس بهره‌مند شوند و امکان استفاده از کنترل‌پنل سی‌پنل و دایرکت‌ادمین را داشته باشند. شما می‌توانید نرم‌افزارهای ترید را بدون محدودیت منابع در وی‌پی‌اس لینوکس نصب کنید. سرعت و قدرت بالای سرور مجازی به شما کمک می‌کند با پایداری و دسترس‌پذیری بالا در محیطی امن معاملات خود را انجام دهید.

وی‌پی‌اس ویندوز در نسخه‌های مختلف

شما می‌توانید وی‌پی‌اس ویندوز را برای انجام معاملات خود در بازارهای مالی انتخاب کنید. با خرید VPS ویندوز امکان استفاده از کنترل‌پنل پلیسک برایتان فراهم می‌شود. اگر به استفاده از رابط کاربری گرافیکی ویندوز عادت کرده‌اید مانند سیستم‌های شخصی خود می‌توانید در سرور مجازی با سیستم‌عامل ویندوز معاملات خود را انجام دهید. برای اتصال به این سرویس باید از پروتکل RDP استفاده و ازطریق نرم‌افزارهایی مثل RDC ویندوز با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور سرور خود به آن دسترسی پیدا کنید.

۴. امکان استفاده از کنترل‌پنل‌های متنوع

با خرید سرور مجازی می‌توانید از طریق کنترل‌پنل‌های مختلفی همچون سی‌پنل، دایرکت‌ادمین، پلسک و… منابع سرویس خود را مدیریت کنید. بسته به نوع سیستم‌عامل امکان استفاده از وی‌پی‌اس سی‌پنل و وی‌پی‌اس دایرکت‌ادمین وجود دارد. تنها باید سیستم‌عامل مورد نظرتان را لینوکس برگزینید تا بتوانید از کنترل‌پنل سی‌پنل یا دایرکت‌ادمین بهره‌مند شوید.

۵. آپ‌تایم و پایداری بالای وی‌پی‌اس

سرور مجازی ترید از سخت‌افزارهای پرقدرت با منابع اختصاصی (CPU، حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی) استفاده می‌کند. به‌همین‌دلیل، هنگام استفاده از منابع سخت‌افزاری دچار قطعی یا خرابی سرور نخواهید شد و با اینترنت پرسرعت و IP اختصاصی می‌توانید ترید کنید. آپ‌تایم یعنی سرور تا چه اندازه می‌تواند در‌دسترس کاربران باشد؛ سرور مجازی آپ‌تایم ۹۹.۹۹ درصد را فراهم می‌کند و به‌طور تقریبی می‌توان گفت که منابع سرور همیشه دردسترس‌تان قرار خواهد گرفت.

ویژگی های سرور مجازی vps حرفه ای برای ترید چیست؟

جمع بندی

برای خرید سرور مجازی vps باید به منابع مورد نیاز، موقعیت جغرافیایی و هزینه آن توجه کنید. عموماً وی‌پی‌اس‌ها هزینه‌ کم‌تری نسبت‌به سرورهای اختصاصی دارند و منابع مشابه این سرویس را در اختیارتان قرار می‌دهند. بنابراین، اگر به‌دنبال خرید VPS ترید برای انجام معاملات با سرعت و پایداری بالا هستید، بی‌شک سرور مجازی ترید بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. در این سرویس می‌توانید موقعیت ایران یا اروپا، انواع سیستم‌‌عامل‌ها از جمله لینوکس و ویندوز و کنترل‌پنل‌های مختلف را انتخاب کنید. توجه داشته باشید؛ مهم‌ترین مزیت استفاده از این سرویس برای ترید IP ثابت ایران یا اروپا، منابع قدرتمند و اختصاصی و آپ‌تایم و دسترس‌پذیری بالای آن است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر