;
coinex

توقف تبلیغات بیش از 500 آگهی دهنده در توییتر ؛ کاهش 40 درصدی درآمد روزانه!

توقف تبلیغات بیش از 500 آگهی دهنده در توییتر این شبکه اجتماعی را بیش‌از‌پیش به سوی نابودی می‌کشاند. سرنوشت توییتر چه خواهد شد؟

توقف تبلیغات بیش از 500 آگهی دهنده در توییتر در پی کاهش درآمد و محبوبیت این شبکه اجتماعی رخ داده است که این اتفاق قطعاً می‌تواند توییتر را به مرز نابودی بکشاند. ورود ایلان ماسک به توییتر و بدست‌گیری هدایت آن از همان اول نیز با انتقاد بسیاری همراه شد. ماسک می‌خواست با سیاست‌های خود توییتر را گسترش دهد تا بتواند به ثروت خود بیافزاید اما فعلا این فرایند، روندی معکوس طی می‌کند.

ایده‌های ایلان ماسک برای پیشرفت توییتر تاکنون به در بسته خورده است تا جایی که دیگر این شبکه اجتماعی مانند قبل محبوب نیست و روزبه‌روز در حال پس‌رفت است. باید منتظر ماند و دید که ایلان ماسک و تیم توییتر چه راهکاری برای فرار از ورشکستگی می‌اندیشند.

بیشتر بخوانید: عرضه قابلیت توییتر بلو برای کاربران اندرویدی

توقف تبلیغات بیش از 500 آگهی دهنده در توییتر

بیش از ۵۰۰ آگهی‌دهنده از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته، صرف هزینه تبلیغاتی در این سایت شبکه اجتماعی را متوقف کرده‌اند. وب‌سایت اینفورمیشن به نقل از یک منبع آگاه نوشت:

درآمد روزانه توییتر در ۱۷ ژانویه، ۴۰‌درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲ کاهش داشت. این کاهش درآمد نخستین بار توسط روزنامه فناوری «پلتفرمر» گزارش شده بود.

توقف تبلیغات بیش از 500 آگهی دهنده در توییتر

توییتر درباره این دو گزارش، اظهارنظر نکرد. از زمانی که ایلان ماسک، مالک توییتر شد، برندهای آگهی‌دهنده در واکنش به تغییر و تحولات این شبکه اجتماعی از جمله اخراج هزاران کارمند و عرضه احراز هویت پولی که به افزایش جعل هویت برندها در این پلتفرم منجر شد، از توییتر فراری شدند.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر اخیرا ممنوعیت تبلیغات سیاسی را که در سال ۲۰۱۹ وضع شده بود لغو و اعلام کرد سیاست تبلیغات برای تبلیغات، جنبش‌های اجتماعی در آمریکا را تسهیل خواهد کرد و سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دستگاه‏‏‌های رسانه‌ای دیگر همسو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره توقف تبلیغات بیش از 500 آگهی دهنده در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر