;
coinex

انتشار آپدیت نرم‌افزاری بی ام و برای خودروهای مجهز به iDrive 7 و 8

انتشار آپدیت نرم‌افزاری بی ام و برای خودروهای مجهز به iDrive 7 و 8 برخی ایرادات را رفع و قابلیت‌های جدیدی به این خودروها اضافه خواهد کرد.

کمپانی BMW با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری، قابلیت‌های جدیدی را به برخی از محصولات خود اضافه خواهد کرد. این آپدیت خودروهای مجهز به سیستم iDrive 7 و 8 را در برمی‌گیرد و با نصب آن، استفاده از کلید دیجیتال ساده‌تر می‌شود. همچنین در برخی مدل‌ها، قابلیت پارک از راه دور به خودروها اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کانسپت آینده‌نگرانه بی ام و آی‌ویژن‌دی (i Vision Dee) معرفی شد

انتشار آپدیت نرم‌افزاری بی ام و برای خودروهای مجهز به iDrive 7 و 8

با آپدیت کلید دیجیتال، کاربران دستگاه‌های مجهز به اندروید و iOS می‌توانند خودرو را بین خود به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، کاربران خواهند توانست با یک کد ساده، کلید دیجیتال را فعال کنند. شاید بدانید قبلا برای فعالسازی و استفاده از کلید دیجیتال مالکان مجبور بودند کلید اصلی را داخل کابین بگذارند.

انتشار آپدیت نرم‌افزاری بی ام و برای خودروهای مجهز به iDrive 7 و 8
انتشار آپدیت نرم افزاری بی ام و

نام قابلیت پارک از راه دور هم کارکرد آن را نشان می‌دهد. این قابلیت از طریق اپلیکیشن My BMW در دسترس قرار می‌گیرد و راننده از بیرون خودرو می‌تواند آن را پارک کند. در جریان فرایند پارک‌کردن، مانورهای انجام‌شده در بخش Maneuvering Assistant اپلیکیشن ب ام و ثبت و ضبط می‌شوند.

آپدیت نرم‌افزاری ب ام و، در ایالات متحده امکان اضافه‌کردن شبکه AT&T را به لیست اپراتورهای موبایلی خودرو فراهم می‌کند. با این کار، سیستم iDrive 8 خودرو با قراردادها و طرح‌‌های فعال در تلفن همراه راننده یکپارچه‌سازی می‌شود. نتیجه اینکه مالکان بدون نیاز به موبایل، می‌توانند به‌وسیله خودرو تماس تلفنی برقرار کنند. امکان اتصال به شبکه داده و تبدیل خودرو به یک نقطه اتصال وای‌فای دیگر ماحصل این آپدیت است.

انتشار آپدیت نرم‌افزاری بی ام و برای خودروهای مجهز به iDrive 7 و 8
انتشار بروزرسانی نرم افزاری BMW

آپدیت نرم‌افزاری ب ام و به مدل‌های مختلف قابلیت‌های متفاوتی اضافه می‌کند. برای مثال در کراس‌اوور برقی iX پس از آپدیت، امکان توقف شارژ و بازکردن قفل کابل شارژر به‌وسیله اپلیکیشن My BMW فراهم می‌شود. این آپدیت در iX، اکتیو تورر و X1 مجهز به آپشن دستیار پارک، دستیار فرمان را به خودرو اضافه می‌کند. این دستیار هنگام حرکت با دنده عقب به کمک راننده می‌آید. در سری 7 و X1 جدید، آین آپدیت شامل قابلیت My Mode Digital Art نیز می‌شود.

آپدیت نرم‌افزاری ب ام و بیش از 30 مدل مختلف را در بر می‌گیرد و حدود 4.7 میلیون خودرو آن را دریافت خواهند کرد. در آپدیت قبلی این شرکت مسیریاب، دستیار شخصی هوشمند و تکنولوژی پارک متصل به‌روزرسانی شد و برخی مدل‌ها اندروید اتو را دریافت کردند.

انتشار آپدیت نرم‌افزاری بی ام و برای خودروهای مجهز به iDrive 7 و 8

گفتنی است ب ام و از سال 2019 برای محصولات خود آپدیت نرم‌افزاری عرضه می‌کند. سیستم اینفوتینمنت، کیفیت سواری، دستیارهای رانندگی، راحتی و ایمنی بعضی از فاکتورهایی هستند که در طول چند سال اخیر، با ارائه آپدیت نرم‌افزاری در محصولات ب ام و ارتقا پیدا کرده‌اند.

به‌غیر از ب ام و، سایر خودروسازان نیز به ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری علاقه‌مند شده‌اند. با اتکا به این تکنولوژی، حالا خودروسازان می‌توانند به آسان‌ترین شیوه ممکن محصولات خود را به قابلیت‌های جدید مجهز کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار آپدیت نرم‌افزاری بی ام و چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر