;
coinex

پیش بینی یک همه‌گیری جدید توسط بیل گیتس ؛ آیا اینبار هم مثل کرونا حق با اوست؟

اخیراً پیش بینی یک همه‌گیری جدید توسط بیل گیتس که حتی بدتر از کرونا هم هست، بازهم خبرساز شده است. به‌نظر این مرد منحوس دنبال ترساندن مردم است.

بیل گیتس مشهور به‌عنوان بنیانگذار مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان حدود 8 سال پیش از پاندمی کرونا شیوع یک ویروس تنفسی در جهان را پیش‌بینی کرده بود. این مرد بدبین در سال 2021 هم از تهدید زندگی بشر توسط دو فاجعه مرگبار گرمایش جهانی و بیوتروریسم در آینده‌ای نه‌چندان دور، صحبت کرده بود.

در حالی که همین اظهارنظرهای بیل گیتس در سال 2021 نگرانی‌ها و ترس بسیاری را با خود به همراه آورد، بازهم اخیراً طی رویدادی در موسسه اندیشکده Lowy در سیدنی وی از آمادگی هر چه سریع‌تر جهان برای همه‌گیری بعدی خبر داد؛ چرا که با همه‌گیری بعدی که احتمالاً ساخته دست بشر خواهد بود، شرایطی حتی به مراتب بحرانی‌تر از کرونا شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: موفقیت واکسن خوراکی کرونا در فاز اول کارآزمایی بالینی

پیش بینی یک همه‌گیری جدید توسط بیل گیتس ؛ خطر بسیار نزدیک است!

بیل گیتس ضمن اشاره به وجود ویروس‌های تنفسی بسیاری در جهان، اعلام کرد که هر ساله نیز به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. وی همچنین از خطر بسیار بیماری‌های تنفسی خبر داده؛ زیرا احتمال سرایت آن توسط سایر افراد بسیار بالا بوده و همه‌گیری آن‌ها آسیب‌های جدی در پی خواهد داشت. به عنوان نمونه شیوع کرونا علاوه بر تلفات جانی، به اقتصاد جهانی هم حدود 10 تریلیون دلار آسیب وارد آورد و تاثیرگذاری بالایی بر سطح زندگی بسیاری از مردم داشت.

پیش بینی یک همه‌گیری جدید توسط بیل گیتس

بنیانگذار مایکروسافت در پایان اظهارات خود درخواستی از رهبران سیاسی مبنی بر برطرف کردن اختلافات مابین خود داشته تا هر چه سریع‌تر آمادگی لازم را جهت مقابله با همه‌گیری ویروس کشنده‌تر بعدی را پیدا کنند. به نظر با پاندمی کرونا بسیاری به لزوم همکاری کشورها برای کنترل شیوع هر نوع بیماری دست یافتند. از طرفی در حال حاضر با بهره‌گیری از ابزارها و ظرفیت‌های جهانی همانند آتش‌سوزی یا زلزله می‌توان آمادگی لازم را برای هر نوع بحرانی به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش بینی یک همه‌گیری جدید توسط بیل گیتس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر