;
coinex

بهترین روش رزرو تور قشم با ارزان ترین قیمت

تور قشم یکی از محبوب­ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در ایران است که در سال های اخیر توانسته بعنوان جذاب­ترین تور قشم در دسته تورهای مسافرتی داخلی قرار بگیرد که شما گردشگران و مسافران ایرانی بتوانید بهترین گزینه را برای سفر انتخاب نمایید. البته پرواز قشم هم از پروازهای پرطرفدار بشمار می­رود ولی برای پیدا کردن بهترین تور قشم هوایی – زمینی و بهترین قیمت تور قشم چه باید کرد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم آژانس مسافرتی سفریار را به شما کاربران معرفی کنیم که بتوانید با اطلاعات دقیق­تر یک تور قشم ارزان و یا تور قشم لحظه آخری مناسب بر طبق سلیقه و بودجه خود رزرو کنید.

تور ارزان قشم بی­شک خواسته هر گردشگر ایرانی است. اما تور ارزان قشم چیزی است که خیلی هم دور از دسترس شما مسافران نیست و می توانید براحتی آن را تجربه کنید. اگر فصل­های کم گردشگر را انتخاب کنید، هتل­های مقرون به صرفه ای و رده متوسط را برای اقامت برگزینید و یا خطوط هواپیمایی ارزانتری را برگزینید تا بتوانید از تور ارزان قشم نهایت لذت را ببرید. اما شاید برای شما سوال باشد که مجموعه مسافرتی سفریار برای ارائه تور قشم ارزان چه راهکاری دارد؟

خوب آژانس سفریار در وبسایت خود با ارائه و نمایش متنوع­ترین تورهای قشم در یک پلتفورم این امکان را به شما می‌دهد تا ارزان­ترین و مناسب­ترین تور قشم یا همان تور ارزان­قیمت قشم را به صورت اینترنتی رزرو کنید. همچنین تورهای ارزان و لحظه آخری قشم یکی دیگر از گزینه ها برای رسیدن به تور قشم ارزان محسوب می شود. این تورها مخصوص افرادی است که هدف تورشان را برای جزیره زیبای قشم انتخاب کرده‌اند و وقت کافی برای سفر دارند. اگر به دنبال تور لحظه آخری قشم هستید، باید هر لحظه گوش به زنگ باشید! چون هر آژانسی حاضر است چند روز مانده به حرکت تور، ظرفیت باقیمانده تور قشم را با قیمتی پایین تر عرضه کند. مخصوصا اگر آژانس مسافرتی پروازی به قشم را چارتر کرده باشد، حتما تور لحظه آخری قشم را با قیمت کمتری برای فروش می­گذارد.

بهترین روش رزرو تور قشم با ارزان ترین قیمت

در حال حاضر شما عزیزان از 3 شهر تهران، اصفهان و مشهد می‌توانید تور هوایی قشم را رزرو نمایید و برنامه پروازی این شهرها به شرح زیر است:

  • تور قشم از تهران: در تمامی روزها با پرواز ایرلاین‌های چابهار، پارس، آتا، معراج، ایران‌ایر، قشم ایر و زاگرس
  • تور قشم از مشهد: در روزهای چهارشنبه و شنبه با پرواز ایرلاین‌ آتا
  • تور قشم از اصفهان: در روزهای چهارشنبه و یکشنبه با پرواز ایرلاین قشم ایر

در ادامه شما مسافرانی که به دنبال تور قشم از تهران، تور قشم از شیراز، تور قشم از تبریز، تور قشم از اهواز، تور قشم از رشت، تور قشم از کرمان و دیگر شهرهای ایران هستند باید ابتدا خودشان را به یکی از این 3 شهر برسانند. اما اگر شما در تهران، مشهد و اصفهان زندگی نمی ‌کنید، آژانس سفریار آریا می‌تواند وسیله حمل‌ونقل مناسبی را برای رفتن به این سه شهر برای شما رزرو کند.

موضوع بعدی این است که با توجه به اینکه داریم به تعطیلات عید نوروز نزدیک می­شویم، بیشتر مسافران به دنبال بهترین تور قشم ویژه بهار 1402 هستند. تور قشم نوروز یکی از تورهای پرطرفدار و جذاب برای سفرهای نوروزی است و از آنجاییکه آب و هوای قشم در این بازه زمانی خوب و قیمت‌ها نیز به نسبت تور کیش پایین­تراست. از این رو بسیاری از مردم قشم را برای سفر در ایام نوروز انتخاب می‌کنند. وجود مکان­های تاریخی و طبیعی متنوع و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی، از جمله عوامل جذابیت تور قشم در نوروز 1402 می باشد.

بهترین روش رزرو تور قشم با ارزان ترین قیمت

حالا شاید از خودتان بپرسید که قیمت تور قشم در نوروز 1402 چقدر گرانتر می‌شود؟ در جواب این سوال باید بگوییم که حجم سفر به جزیره قشم در ایام عید افزایش به چند برابر دیگر ایام سال می­شود. همین موضوع هم باعث افزایش نرخ پرواز و هتل قشم در ایام عید است. به طوری که امکان دارد قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از 2 برابر قیمت بلیط قشم در اواسط زمستان برسد. هتل‌های قشم هم در این بازه زمانی، قیمت‌ها را تا دو برابر دیگر ایام سال افزایش می‌دهند؛ بدین ترتیب این را بدانید که شما برای رزرو تور قشم نوروز 1402 باید دو برابر هزینه کنید و البته قیمت تور کیش در نیمه دوم تعطیلات عید کمی کاهش خواهد یافت و شما در این زمان می­توانید ارزانترین تورهای قشم را خریداری نمایید.

مطلب نهایی

در آخر سایت­ها و آژانس­های مختلفی هستند که تور قشم در طیف متنوعی به شما عرضه می ‌کنند. اما شما در آژانس مسافرتی سفریار می­توانید متنوع ترین، ارزان­ترین و بهترین تور قشم را از میان ده ها تور این مقصد، مقایسه و انتخاب کنید. اگر تور قشم مورد نظرتان را در سایت safaryaar.com انتخاب کردید، پس برای سفر به این جزیره زیبا و شگفت­انگیز به شهر زیبای قشم درنگ نکنید. زیرا یک تور ارزان قشم یا یک تور لحظه آخری قشم چیزی نیست که بتوانید به سادگی از آن بگذرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر