;
coinex

ساخت فیلم کوتاه با گلکسی اس 23 اولترا توسط ریدلی اسکات

ریدلی اسکات کارگردان مشهور برای ساخت فیلم کوتاه با گلکسی اس 23 اولترا نقشه‌هایی در سر دارد. وی شاید بخواهد خود را به‌عنوان رقیب “Dxomark” معرفی کند.

ساخت فیلم کوتاه با گلکسی اس 23 اولترا توسط ریدلی اسکات که یکی از بهترین و نام‌آورترین کارگردانان جهان است، احتمالاً این گوشی را چند پله بالاتر از رقبایش قرار خواهد داد. روز گذشته سامسونگ بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های متعدد گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 خود را رونمایی کرد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اطلاعات زیادی از GALAXY S23 Ultra فاش شده بود، شاهد بکارگیری دوربین 200 مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ در آن هستیم که یکی از بهترین دوربین‌های حال‌حاضر جهان در گوشی موبایل به‌حساب می‌آید. حالا این گوشی جذاب با دوربین فوق‌العاده‌اش توانسته خود را در دل ریدلی اسکات جای دهد و در فیلم کوتاه نقش اصلی فیلم‌برداری سکانس‌ها را بازی کند.

بیشتر بخوانید: قیمت سری گلکسی S23 رسما اعلام شد [+تاریخ عرضه به بازارهای جهانی]

ساخت فیلم کوتاه با گلکسی اس 23 اولترا

سامسونگ در رویداد آنپکد 2023 از گوشی پرچمدار گلکسی S23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی خود رونمایی کرد. در طول این رویداد، غول فناوری با پخش چند تیزر از فیلم‌های کوتاهی که توسط این دستگاه فیلمبرداری شده‌اند و «ریدلی اسکات» (کارگردان فیلم‌هایی مانند Gladiator) و «نا هانگ-جین» (کارگردان فیلم The Wailing) سازندگان آن هستند، قدرت پرچمدار جدید خود را به نمایش گذاشت.

اسکات در طول یک پیام از پیش ضبط شده در رویداد آنپکد درباره فیلمبرداری یک فیلم با گوشی گفت:

«فکر کردم که این یک چالش بزرگ است، یک چالش بسیار جالب. نکته ترسناک اینکه این شیء کوچک قرار است جای همه دوربین‌های بزرگ را بگیرد.»

ساخت فیلم کوتاه با گلکسی اس 23 اولترا

کارنامه سینمایی اسکات شامل فیلم‌های معروف و مهمی از جمله Alien، Gladiator و Blade Runner می‌شود و اکنون این فیلم کوتاه که Behold نام دارد و با گلکسی S23 اولترا فیلمبرداری شده نیز به آن اضافه می‌شود.

این فیلم کوتاه هنوز منتشر نشده است، اما اسکات توضیح می‌دهد که: «داستان آن در مورد مردی است که از محیط تحمیلی خود فرار می‌کند تا با اسبی که با او دوست شده، آرامش خاطر پیدا کند.» همچنین ظاهراً این فیلم کوتاه فقط با یک گوشی فیلمبرداری نشده، زیرا تصاویر پشت صحنه‌ای که از آن منتشر شده، نشان می‌دهد که تیم سازنده از چند گیمبال و سه‌پایه ثابت فیلمبرداری، برای بهبود کیفیت تولید آن استفاده کرده‌اند.

ساخت فیلم کوتاه با گلکسی اس 23 اولترا

علاوه بر آن، فیلم کوتاه دیگری نیز توسط این گوشی فیلمبرداری شده است. فیلم کوتاه هانگ-جین که Faith نام دارد نیز هنوز اکران نشده و به بررسی این موضوع می‌پردازد که ارزش‌ها و باورهای افراد چگونه با یکدیگر متفاوت است.

ایده سامسونگ به خوبی ثابت می‌کند که گوشی‌های سری گلکسی S23 برای ساخت فیلم هم ایده‌آل هستند. البته در گذشته نیز فیلم‌های Tangerine (محصول سال 2015) و Unsane (محصول سال 2018) نیز با گوشی فیلمبرداری شده بودند و مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفتند. اپل هم در گذشته این کار را انجام داده و «استیون اسپیلبرگ» کارگردان مطرح جهان نیز در سال میلادی گذشته با گوشی‌های آیفون یک موزیک ویدیو ساخته بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ساخت فیلم کوتاه با گلکسی اس 23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر