;
coinex

فهرست پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در سال 2022 منتشر شد

لیستی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در سال 2022 منتشر شده که شیبا اینو در دسته خود پربازدیدترین ارز بوده است با اینکه سال گذشته شاهد بازار نزولی بوده‌ایم.

مطابق با جدیدترین داده‌های منتشرشده از سوی وبسایت CoinMarketCap، شیبا اینو (SHIB) در سال 2022 موفق به سبقت از میم‌کوین‌های برتر دیگر، همچون دوج کوین (DOGE) و بیبی دوج (BabyDoge) شده و عنوان پربازدیدترین ارز دیجیتال با تم سگ را به‌دست آورده است. این وبسایت در گزارش خود اعلام کرد: «حتی در کل این بازار نزولی، میم کوین‌هایی مانند شیبا اینو از تقریباً تمام مناطق جهان بازدید داشتند».

وبسایت CoinMarketCap در ادامه گزارش خود به میزان بازدید شیبا در سال گذشته اشاره داشته که بیش از 150 میلیون بازدید در این پلتفرم به ثبت رسانده است. افزون‌براین، استقبال مردم به شیبا در سال گذشته با افزایش روبرو شده و بیش از 1.8 میلیون کاربر این توکن را به واچ‌لیست خود افزوده‌اند.

بیشتر بخوانید: ارزهای دیجیتال، دومین دارایی محبوب زنان هستند!

پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

از حیث جغرافیایی نیز، کاربران آمریکای شمالی، آفریقا و آسیا، از تاریخ 1 سپتامبر تا 19 دسامبر سال 2022، توجه بسیاری به شیبا داشته‌اند. براساس گزارش‌ها، شیبا پس از ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ترا کلاسیک (LUNC)، عنوان چهارم بازار رمزارز‌های پربازدید در این سه منطقه را به‌دست آورده است.

پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در سال 2022

به هر حال کسب این رتبه برای شیبا که همواره مورد توجه کاربران سراسر جهان بوده آنچنان هم تعجب‌آور نیست. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی نیز مشخص شد، این پروژه به‌منظور حذف برچسب «میم کوین» از روی عنوان خود، مشغول انجام به‌روزرسانی‌های مهم و بزرگی بوده، که از جمله آن باید به پروژه متاورسی SHIB: The Metaverse و بلاکچین لایه دوم Shibarium اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر