;
coinex

حذف قابلیت توییت‌های اشتراکی در کمتر از یکسال از عرضه!

توییتر که از زمان مدیریت ایلان ماسک تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده، در جدیدترین مورد اقدام به حذف قابلیت توییت‌های اشتراکی کرده است.

قابلیت CoTweets یا امکان ارسال توییت‌های اشتراکی حدود یکسال پیش در توییتر عرضه شد و حال در نتیجه اقدامات ایلان ماسک و تلاش او جهت تجاری‌سازی هرچه بیشتر و کسب سود از توییتر، از این پلتفرم حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اجباری شدن احراز هویت در توییتر برای تشخیص حساب‌های واقعی

حذف قابلیت توییت‌های اشتراکی

از زمان آغاز مدیریت ایلان ماسک در توییتر، این شبکه اجتماعی تغییرات بزرگی تجربه کرده و ضمن اضافه شدن چند قابلیت جدید، برخی از قابلیت‌های توییتر نیز حذف شده است. یکی از قابلیت‌هایی که به نظر امکان ادامه ندارد قابلیت توییت اشتراکی است.

توییتر در صفحه مخصوص قابلیت CoTweets در وب‌سایت خود اعلام کرد که این ویژگی با پشت‌سرگذاشتن یک دوره آزمایشی، حالا از این شبکه اجتماعی حذف می‌شود. این قابلیت از دیروز از دسترس خارج شده است و دیگر امکان انتشار توییت‌های مشترک وجود ندارد. بااین‌حال، توییت‌هایی که پیش‌تر ارسال شده بودند تا یک ماه دیگر به‌شکل فعلی نمایش داده خواهند شد. بعد از این تاریخ، توییت‌های CoTweets به‌صورت ری‌توییت‌های معمولی درمی‌آیند.

حذف قابلیت توییت‌های اشتراکی در کمتر از یکسال از عرضه!

در بخشی از بیانیه توییتر آمده است: «از بازخوردهایی که درباره CoTweets به ما داده می‌شد، سپاسگزاریم و همچنان به‌دنبال روش‌هایی برای پیاده‌سازی این امکان در آینده خواهیم بود.» همچنین این شرکت از بابت مشکلاتی که ممکن است این تصمیم برای کاربران به‌وجود بیاورد، عذرخواهی کرد.

ایده پشت این ویژگی بسیار ساده بود: اگر دو اکانت می‌خواستند محتوای مشترکی را منتشر کنند، می‌توانستند از CoTweet استفاده کنند تا این محتوا با نویسنده‌ای مشترک در هر دو صفحه به نمایش درآید. پیش‌تر کاربرانی در آمریکا، کانادا و کره جنوبی به این ویژگی دسترسی پیدا کرده بودند و می‌توانستند بقیه اکانت‌ها را به انتشار توییت مشترک دعوت کنند.

CoTweets محدودیت‌هایی هم داشت؛ برای مثال، امکان ویرایش این توییت‌ها وجود نداشت و تنها می‌توانستید آن را حذف کنید. البته این شرکت به کاربران اجازه می‌داد تا پس از انتشار توییت مشترک نام خود را از آن پاک کنند. همچنین، این ویژگی فقط امکان ارسال محتوای مشترک توسط دو حساب کاربری را فراهم می‌کرد.

با توجه به اینکه توییتر درحال‌حاضر برنامه‌های زیادی را دنبال می‌کند، احتمالاً تمرکز این شرکت به پروژه‌های دیگری معطوف شده و به همین خاطر این پروژه در این مقطع زمانی لغو شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره حذف قابلیت توییت‌های اشتراکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر