;
coinex

مجوز واردات گلکسی S23 به ایران تایید شد

واردات گلکسی S23 به ایران تایید شد و در نتیجه در خصوص واردات و رجیستری گلکسی اس 23 در ایران مشکلی مانند آیفون 14 وجود ندارد.

پس‌از کش‌وقوس‌های فراوان و اخبار ضدونقیض از عدم واردات پرچمدار جدید سامسونگ، بالاخره دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، طی گفتگویی اعلام کرد که مجوز واردات گلکسی S23 به ایران صادر شده است. گلکسی S23 جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ است که چندی پیش معرفی شد. این گوشی از امکانات منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد که باعث می‌شود نسبت به خرید آن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: فیلم کوتاه ریدلی اسکات ساخته شده با گلکسی S23 اولترا منتشر شد [+ویدیو]

مجوز واردات گلکسی S23 به ایران تایید شد

همانطور که طبق پیش‌بینی‌ها حدس زده می‌شد و با تایید مهدی عبقری هیچ مشکلی برای مجوزهای واردات گلکسی اس ۲۳ به کشور وجود ندارد:

مجوزهای خانواده گلکسی اس ۲۳ صادر شده و ثبت سفارش هم از طرف شرکت‌های واردکننده انجام شده است.

مجوز واردات گلکسی S23 به ایران تایید شد

پیش از این با توجه به شرایطی که برای واردات تجاری خانواده آیفون ۱۴ پیش آمده بود، بسیاری از طرفداران محصولات سامسونگ نگران واردات محصول جدید این کمپانی کره‌ای بودند. به ویژه که تصور می‌شد مشکل تامین ارز برای گوشی‌های بیش از ۶۰۰ دلار دلیل مشکلات واردات و رجیستری آیفون ۱۴ هستند و همین موضوع باعث گمانه‌زنی‌هایی برای ایجاد مشکل در زمینه ورود گوشی‌های جدید سامسونگ با همین بازه قیمتی شده بود.

اما همانطور که یکشنبه این هفته دبیر انجمن واردکنندگان موبایل قول داده بود، مجوزهای واردات خانواده گلکسی اس ۲۳ صادر شده و مشکلی برای واردات این مدل گوشی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره واردات گلکسی S23 به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر