;
coinex

تایید زمان عرضه پیکاپ سایبرتراک تسلا توسط ایلان ماسک

زمان عرضه پیکاپ سایبرتراک تسلا توسط ایلان ماسک اعلام شد. معرفی این خودرو چندین‌بار به تعویق افتاد و همین مسئله بهانه‌ای برای دیگر شرکت‌ها شد تا جایگاه تسلا را به خطر اندازند.

ایلان ماسک به‌عنوان مالک شرکت تسلا، بالاخره زمان عرضه پیکاپ سایبرتراک تسلا را اعلام کرد. این پیکاپ جنجالی با ظاهر عجیب و البته امکاناتی منحصر‌به‌فرد چندین‌بار در آستانه معرفی پیش رفت اما معرفی آن هربار به تعویق افتاد تا مسیر گوی سبقت را برای رقبای خود هموار سازد. پیکاپ جدید تسلا مانند دیگر محصولات این شرکت، برقی است و اهداف بلندبالایی در سر دارد.

بیشتر بخوانید: تعویق مجدد فرایند تولید انبوه تسلا سایبرتراک

زمان عرضه پیکاپ سایبرتراک تسلا اعلام شد

ایلان ماسک تایید کرد که پیکاپ الکتریکی سایبرتراک تسلا امسال تولید می‌شود. در ضمن، تصاویر و ویدیو جدیدی از وانت برقی Cybertruck منتشر شده است.

درحالی که سایبرتراک چندین بار به‌تعویق افتاد و با موانع متعددی پیش رو طراحی و تولید خود مواجه شد، خودروسازان دیگر موفق شدند از تسلا پیشی بگیرند. در این بین، ریویان بالاخره R1T را به‌عنوان اولین پیکاپ تمام الکتریکی بازار عرضه کرد تا زمینه‌ساز تحولی در عرصه اتومبیل‌های الکتریکی شود.

جنرال موتورز هم پیکاپ هامر EV را برای پیکاپ‌بازهای آمریکایی به‌تولید رساند. حالا با تایید ایلان ماسک، پیکاپ تسلا سایبرتراک با آغاز تولیدش در سال جاری میلادی بالاخره خود را به رقابت می‌رساند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در جواب به ویدیویی از Cybertruck که یکی از حساب‌های مربوط به این شرکت در توییتر منتشر کرده بود، نوید شروع تولید این پیکاپ را داد. او اعلام کرد که علی‌رغم همه چالش‌های توسعه سایبرتراک، این پیکاپ تمام الکتریکی تسلا بالاخره سال جاری میلادی وارد مرحله تولید می‌شود. او علت دشواری بیش از حد توسعه این خودرو جدید را تفاوت آن با هر خودرو دیگری بیان کرده است.

طراحی پیکاپ Cybertruck تسلا در تصاویر

اخیراً یک حساب طرفداری تسلا در توییتر تصویر دو نسخه متفاوت از سایبرتراک را به‌اشتراک گذاشت. در توضیح آن هم نوشت که نوار قرمز چراغ عقب بی‌شک چندین برابر جلوه جذاب‌تری دارد. ایلان ماسک در پاسخ به این توییت تایید کرد که نسخه تولیدی پیکاپ تمام الکتریکی سایبرتراک از نوار چراغ قرمز رنگ برخوردار خواهد بود.

زمان عرضه پیکاپ سایبرتراک تسلا اعلام شد

ضمناً در مورد تصویری که به‌تازگی در منطقه پالو آلتو کالیفرنیا گرفته شده است، آینه‌های بغل مثلثی وانت تسلا را می‌توان مشاهده کرد.

زمان عرضه پیکاپ سایبرتراک تسلا اعلام شد

اگر ویدیو بالا را دیده باشید، احتمالاً متوجه فرمان‌پذیری چهار چرخ یا دو چرخ عقب Cybertruck شده‌اید؛ البته پیش از این هم وجود چنین قابلیتی مشخص شده بود. از طریق این قابلیت راننده می‌تواند گردش دقیق‌تری داشته باشد، خصوصاً در مکان‌هایی که فضای زیادی برای حرکت خودرو وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص زمان عرضه پیکاپ سایبرتراک تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر