;
coinex

شبکه اجتماعی همیاران پلیس فتا به زودی عرضه می‌شود

رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام تبریک ایام دهه فجر از راه‌اندازی اولین شبکه اجتماعی همیاران پلیس فتا و سایبری کشور خبر داده است.

سردار سرتیپ دوم «وحید مجید» طی گفتگویی با ایرنا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای عرصه سلامت، بیان کرد: «گردآوری نخبگان کشور با هدف ارتقا دانش سایبری و در نهایت کمک به این عرصه از مهمترین اهداف راه اندازی شبکه اجتماعی همیاران سایبری است».

سردار مجید در مقام بیان اهداف راه‌اندازی شبکه اجتماعی همیاران پلیس فتا به مسائلی همچون مدیریت، هدایت، برنامه‌ریزی و نحوه ارائه خدمات همیاران سایبری به مجموعه پلیس فتا در عرصه‌های مختلف این مجموعه پرداخت.

بیشتر بخوانید: نگرانی سناتورهای آمریکایی از دسترسی توسعه‌دهندگان ایرانی به اطلاعات متا ؛ زاکربرگ بار دیگر فراخوانده می‌شود؟

راه‌اندازی شبکه اجتماعی همیاران پلیس فتا

رئیس پلیس فتا فراجا در ادامه افزود: «ارائه ایده و ایده های خلاقانه، فکر و موضوع نو با هدف ارتقاء دانش و مشارکت هر چه بیشتر مردم در این عرصه از دیگر اهداف طراحی، ساخت و راه اندازی شبکه اجتماعی همیاران سایبری است».

شبکه اجتماعی همیاران پلیس فتا

او در پایان اعلام کرد: «با توجه به طراحی، تولید و انجام اقدامات اولیه و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، این شبکه مردمی در ایام الله دهه فجر و در روز 22 بهمن راه اندازی خواهد شد».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی شبکه اجتماعی همیاران پلیس فتا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر