;
coinex

سی‌ان‌ان:‌ قدرت تخریب کلاهک انفجاری پهپادهای ایرانی مورد استفاده روسیه رشد چشمگیری داشته است

به ادعای یک موسسه بریتانیایی ایران با ایجاد تغییرات در قدرت تخریب کلاهک انفجاری پهپادهای ایرانی ارسالی به روسیه قصد دستیابی به قدرت تخریب بیشتر را داشته است.

به گزارش تکراتو و به نقل از عصرایران، خبرگزاری سی ان ان با انتشار گزارشی اختصاصی نوشت: «مطابق با گزارش موسسه تحقیقاتی مستقر در بریتانیا، ایران در قدرت انفجاری هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) خود تغییراتی ایجاد کرده که هدف آن تخریب حداکثری در هدف بعد از اصابت است. این تغییرات در بخش انفجاری پهپادها ایجاد شده است».

بیشتر بخوانید: پهپاد جدید اسرائیل با قابلیت حمل یک تن مهمات؛ آیا هرن‌ تی پی قدرتمندترین پهپاد خاورمیانه است؟ [+تصاویر]

افزایش قدرت تخریب کلاهک انفجاری پهپادهای ایرانی

این خبر را شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از موسسه (CAR) Conflict Armament Research (تحقیقات تسلیحات درگیری) مستقر در بریتانیا منتشر کرده است.

سی‌ان‌ان:‌ قدرت تخریب کلاهک انفجاری پهپادهای ایرانی مورد استفاده روسیه رشد چشمگیری داشته است

کارشناس موسسه بریتانیایی بخش بررسی انفجاری پهپاد در این رابطه بیان داشت: «انگار به کلاهک انفجاری نگاه کرده‌اند و گفته‌اند چگونه می‌توانیم آن را جوری بسازیم که تخریب بیشتری ایجاد کند».

لازم به ذکر است که این نوع از پهپادها، انتحاری بوده و پس از اصابت به هدف، منفجر خواهند شد و قدرت تخریب و آسیب فراوانی را نیز به دنبال خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قدرت تخریب کلاهک انفجاری پهپادهای ایرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    درود خدا بر سپاه ایران اسلامی چشم دشمن کور اینشاالله

    پاسخ

    به قول شهید همت هرجا که دشمنان آنجا رو میکوبه خط مقدم ما است . الان آمریکا و اسرائیل و اروپا و کشورهای عربی کانادا کل دنیا بتونند ایران تیکه پاره می‌کنند سر همه ایرانی و ایرانی تبار از تن جدا می‌کنند.

    پاسخ

    لازم به ذکر است آقای عزیز اینها ساده تری پهپادهای این کشور هستند آن روز ما به بهترین پهپاد جهان دست پیدا کردیم که به زمین نشتن آرکیو ۱۸۰ پیشرفته ترین پهباد جهان برامون مثل پایین کشیدن گنجیشک بود بدون آنکه طرف مقابل بفهمد

    پاسخ

    قدرت پهبادی مادربرابر غرب صفربچه بازی هست انها ۵۰سال پیش به اینارسبدن غرب مارو خرمیکنه اینجورمیگن تا اجماع جهانی علیه ایران شکل بدهند مانباید خر بشیم داخل تور روسیه برویم .خرنشین بیت رهبری سپاه

    پاسخ

    گل بچه ، جهان تا بوده همین هست اگر بخواهی سری تو سرا داشته باشی باید به آب و آتش با برنامه زد . ما خر بودیم چرا روسیه جنگ میکنه؟ آقای خر بچه ۴۳ سال هست آمریکا خ همه رو گاییده بعد ما بیام کنار ، امثال تو دوست دارید خوش باشید به هر قیمتی … اوایل انقلاب چه چوبی به آمریکا زدیم که ما رو تحریم می کرد ؟ خیلی خ تشریف داری . بیا کله داغی بهت بدم …..

    پاسخ

    همین که در نداری آمریکا و غرب تو خالی و بی وجدان رو پای میز مذاکره میکشیم همه چیز داریم . چشمهای خمار آلود امثال شما نمی بیند .

    پاسخ

    انقدر فشار نخور احمد جان ایران جزو پیشرفته ترین کشورها تو حوزه پهپادیه
    این پهپادای شاهد136 که به روسیه فروخته شدن جزو ساده ترین پهپادهای ایران هستن.
    ایران پهپادهای بسیار پیشرفته‌تر مثل شاهد149(غزه)، شاهد161، کمان22 و… هم داره خودت میتونی سرچ کنی و ببینی

    درضمن اون پهپادای غربی و آمریکایی که میگی، ایران مثل اسباب بازی ساقطشون کرده؛ قبول نداری؟ باشه الان میگم 🙂
    _ گرون ترین پهپاد جهان “گلوبال هاوک آمریکایی” (هر فروند 220 میلیون دلار) سال 2019 با سامانه 15خرداد توسط سپاه توی خلیج فارس سرنگون شد!
    _ پهپاد فوق‌العاده پیشرفته RQ_170 آمریکایی که مشهور به “جانور قندهار” بود سال 2011 موقع پرواز سیستمش توسط ایران هک شد و بدون خسارت داخل خاک ایران فرود آورده شد و ایران تصاحبش کرد! و اوباما هم تایید کرد و درخواست پس گرفتنشو داشت ولی ایران پس نداد.

    تک تک حرفامو میتونی سرچ کنی و خودت ببینی بلکه یکم این خود تحقیریت رو بزاری کنار و قبول کنی ایران هم یک قدرت پهپادیه.

    پاسخ

    واقعا چرا دشمنان ایران به سپاه را هدف قرار دادند. آیا از سپاه می ترسند ؟ آیا سپاه مانند داعش هست . آیا سپاه به کشور و مردمش خیانت کرده یا آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به کشوری حمله کرده بی جهت . آیا سپاه به مسلمان خدمت نکرد. آیا سپاه به مملکت های دیگر که رابطه خوبی با ایران و کشورهای دیگر دارند خدمت نکرد. پس چرا اینهمه دشمنی از سوی آمریکا و اسرائیل به سمت سپاه پاسداران است. چون سپاه کشور و مردم ایران را با سلامت می خواهد و تلاش بی امان سپاه هست که کشور کاملآ امن است . سپاه نبود کشور هم نبود. واقعا بررسی دقیق کنیم قدرت کشور ما در مقابل دشمن سپاه چه کاری می بایست انجام می‌داد که نکرد ؟ پس …

    پاسخ