;
coinex

تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 3 مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 3 اعلام شد. Activision بازهم می‌خواهد با ندای وظیفه یک رکورد دیگر را جابجا کند.

تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 3 مشخص شد. سری بازی Call of Duty که توسط استودیوی بازی‌سازی “Activision” ساخته می‌شود، قطعاً بهترین و مورد انتظارترین بازی سبک “شوتر” در جهان و در تمامی پلتفرم‌های بازی مانند، PC, XBOX, PlayStation و همچنین گوشی موبایل و تبلت است. این سری بازی همیشه با گرافیک بسیار باکیفیت و صحنه‌های جنگی ناب و واقعی معروف بوده است.

بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 3 معلوم شد

اخیرا، خبرگزاری Insider Gaming اطلاعات تازه‌ای پیرامون نسخه بعدی فرانچایز Call of Duty منتشر کرده است. در طی 20 سال گذشته، شرکت Activision به صورت سالانه بازی Call of Duty را منتشر می‌کند؛ اما شایعاتی در رسانه‌ها به راه افتاده که این‌بار Activision قصد عرضه نسخه جدیدی از این فرانچایز در سال 2023 را ندارد. البته کارشناسان معتقد هستند که این شایعه به طور کامل حقیقت ندارد.

از سوی دیگر، اخباری منتشر شده که استودیو Sledgehammer Games (سازنده نسخه‌های Advanced Warfare و Vanguard)، وظیفه تولید نسخه 2023 Call of Duty را برعهده می‌گیرد. همچنین برخی از منابع داخلی شرکت Activision اعلام کرده‌اند که این شرکت تنها در سال آینده، چند بسته‌الحاقی را برای بازی Call of Duty: Modern Warfare II عرضه نماید.

تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 3 معلوم شد

با این حال، خبرگزاری Insider Gaming گزارش می‌دهد که نسخه بعدی Call of Duty ارتباطی با سری Modern Warfare خواهد داشت. این خبرگزاری به طور رسمی به معرفی بازی Modern Warfare 3 اشاره نکرده است؛ اما ممکن است یک نسخه فرعی از این سری در سال جاری منتشر شود. برخی کارشناسان گمان می‌کنند که نسخه بعدی COD حول محور گروه Ghosts می‌چرخد.

خبرگزاری Insider Gaming اعلام می‌کند که نسخه بتای Call of Duty 2023 در ماه اکتبر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و نسخه کامل آن در دهم نوامبر برای کنسول‌های نسل هشتم (PS4 و Xbox One)، نهم و رایانه شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه بعدی Call of Duty به طور رسمی در بین ماه‌های مه و ژوئن 2023 معرفی شود.

تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 3 معلوم شد

در صورتی که عنوان Modern Warfare 3 در سال جاری معرفی شود، شرکت Activision برای اولین بار دست به عرضه دنباله‌ای پیاپی در فرانچایز Call of Duty خواهد زد. این شرکت به طور معمول هر سال، نسخه‌های متنوعی از این فرانچایز منتشر می‌کرد. اما اکنون شرکت مزبور قصد دارد چنین سنتی را کنار بگذارد. نکته قابل توجه این است که استودیو Sledgehammer Games پیش‌تر وظیفه ساخت نسخه اصلی Modern Warfare 3 در سال 2011 را برعهده گرفته بود.

باید منتظر ماند و دید که شرکت Activision چه برنامه‌ای برای نسخه بعدی Call of Duty دارد. استودیو Treyarch نیز قصد دارد ساخت نسخه 2024 Call of Duty را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    امیدوارم به بازی گند نزنن فقط

    پاسخ