;
coinex

تاکید مجدد وزارت صمت بر عدم رجیستری آیفون 14 ؛ فریب نخورید!

سخنگوی وزارت صمت با توجه به انتشار شایعاتی در خصوص رجیستری آیفون 14 با انتشار توییتی بر تداوم روند عدم رجیستری آیفون 14 تاکید کرد.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود اعلام کرده که در حال حاضر هنوز هیچ تصمیم مشخصی برای رجیستری گوشی های آیفون 14 اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: معامله آیفون‌های فیک غیرقانونی و رجیستری آن‌ها جعلی است

عدم رجیستری آیفون 14

امید قالیباف با گلایه از بازنشر مصاحبه قدیمی خود در صفحه شخصی‌اش در توییتر نوشته: «هدف از این کار بهانه افزایش قیمت و اجحاف به مصرف‌کنندگان است».

قالیباف در دی ماه سال جاری درباره نهاد تصمیم‌گیرنده در مورد رجیستری آیفون 14 گفته بود:

بخشی از تصمیم‌گیری با وزارت صمت است اما دستگاه‌های دیگری نیز در این زمینه صاحب‌نظر هستند و در مجموع باید بررسی و تصمیم نهایی گرفته شود.

سخنگوی وزارت صمت با توجه به انتشار شایعاتی در خصوص رجیستری آیفون 14 با انتشار توییتی بر تداوم روند عدم رجیستری آیفون 14 تاکید کرد.

در آذرماه 1401 نیز سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از احتمال رجیستری گوشی‌های آیفون 14 مانند آیفون 14 پرو، پرو مکس و پلاس خبر داده بود اما دبیر انجمن واردکنندگان موبایل همزمان اعلام کرد که منظور دولت از رجیستری گوشی آیفون 14 صرفا آیفون‌هایی است که از طریق مسافری وارد کشور شده و هنگام ورود به گمرک اظهار شده باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عدم رجیستری آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر