;
coinex

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس [22 عنوان برتر]

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس موضوعی است که در ادامه توسط تکراتو مورد بررسی قرار گرفته است. اگر به دیدن فیلم و سریال ترکی علاقه دارید، بهترین سریال های ترکیه ای شبکه نتفلیکس را از دست ندهید.

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس کدام‌ها هستند؟ با پیشرفت چشمگیر سینمای ترکیه در سال‌های اخیر، مخاطبین زیادی به سمت سینمای این کشور جذب شده‌اند که بخش بزرگی از این مخاطبین را، کاربران و بینندگان ایرانی تشکیل می‌دهند.

البته شباهت‌های نسبی فرهنگ ایران و ترکیه، یکی از دلایلی است که موجب شده سریال دوستان ایرانی به سمت سریال‌های ترکی کشیده شوند.

اگر شما هم به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید و مایل هستید اوقات فراغت خود را با دیدن فیلم و سریال پر کنید در ادامه با معرفی بهترین سریال های ترکیه ای شبکه نتفلیکس با تکراتو همراه باشید.

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس


در ادامه لیستی از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس آمده است. این سریال‌های که در اینجا معرفی شده‌اند، بسیار پرطرفدار هستند و مخاطبان بسیاری به آنها رای مثبت داده‌اند.

هنگامی که قصد داشتید فیلمی جدید برای دیدن انتخاب کنید، سریال‌های این لیست را از دست ندهید. به علاوه، دیدن بهترین سریال های ترکی و همچنین بهترین سریال های ترکی 2022 نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

کلوپ (Kulüp)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: زینب گون‌آی‌تان، سرن یوجه
  • بازیگران: گوکچه بهادیر، باریش آردوچ و صالح بادمسی

کلوپ از بهترین سریال های ترکیه ای شبکه نتفلیکس است. ماجرای این سریال که در دهه 50 می‌گذرد، زندگی شبانه استانبول و غیرمسلمانان پرا را به نمایش می‌گذارد. پرا (با نام جدید بی‌اوغلو) محل زندگی غیرمسلمانان، به ویژه یهودیان که دیگر اقلیت محسوب می‌شدند بود.

عوامل سریال برای ایجاد فضایی متناسب با آن دوران، به خوبی به تمام جزئیات از جمله مکان‌های تاریخی، انتخاب لباس و تبلیغات آویزان شده بر روی تیر چراغ‌ها دقت کرده‌اند.

ماتیدا (با بازی گوکچه باهادیر) یکی از اهالی یهودی ساکن ترکیه است. در صحنه اول سریال او را در زندان مشاهده می‌کنیم. علت زندانی شدن او قتلی است که ۱۷ سال پیش انجام داده است. ماتیلدا بعد از هفده سال با عفو عمومی آزاد می‌شود.

او در زمان زندانی شدن، از یک مسلمان حامله بود. ماتیلدا دخترش را به یک خاخام با نام دیوید امانت می‌دهد. او که پس از آزادی قصد رفتن به اسرائیل را دارد، قبل از خروج از ترکیه به دیدن دیوید می‌رود. ماتیلدا متوجه می‌شود که دخترش راشل تمام این مدت در یک یتیم‌خانه زندگی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

موهبت (Atiye‎)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: اوزان آچیکتان
  • بازیگران: برن سات، مهمت گونسور و متین آکدولگر

موهبت یکی از بهترین سریال های ترکی عاشقانه Netflix است. سریال موهبت دومین سریال اورجینال نتفلیکس است.

این مجموعه در ۲۷ دسامبر سال ۲۰۱۹ پخش شد. شخصیت اصلی به نام Beren Saat نقش عطیه را بازی می‌‌کند که یک نقاش است و آزاد و رها بوده و به خودش تسلط دارد و همیشه در حال کشیدن سمبل‌هایی است که از دوران کودکی به آنها فکر کرده است. البته او کنجکاو بوده و مدام در تکاپو است.

تنها نقطه مرکزی این خانواده، مادر عطیه است که البته فقط عطیه می‌داند چگونه باید با او رفتار کند. این فیلم جذاب توانسته در لیست سریال های نتفلیکس ترکیه قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

۵۰ متر مربع (50M2)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: بوراک آکساک
  • بازیگران: انگین اوزتورک، کورسات آلنیاچیک و سنگیز بوزکورت

یک پسر فراری بعد از اینکه به رئیس خود خیانت می‌کند، در یک خیاطی پنهان می‌شود تا از دست آنها در امان بماند. صاحب آنجا او را با پسر خود اشتباه می‌گیرد و او تلاش می‌کند تا هویت جدیدش را حفظ کند.

سریال ۵۰ متر مربع، سریالی کمدی، درام و مهیج، محصول سال ۲۰۲۱ کشور ترکیه است. سریال ۵۰ متر مربع از نتفلیکس پخش شده است و ساخته بوراک آکساک است.

تقدیر (Ethos)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان:Berkun Oya

سریال Ethos یکی از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس است و بسیار جذاب است. این فیلم توانست بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

در این فیلمگروهی از شخصیت‌های منحصر به فرد در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی بسیار متفاوت، در شرایط شگفت انگیز در شهر پر جنب و جوش و رنگارنگ استانبول ملاقات می‌کنند، برخی به طور تصادفی و برخی دیگر به زور.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

گره کور (Intersection)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2016
  • کارگردان: Gökçen Usta

علی نجات تاجر جوانی بوده که در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمده است. او سال‌ها پیش به دلیل علاقه به سرعت بالا در سانحه رانندگی، باعث مرگ برادرزاده کوچکش شده است. پس از این اتفاق، علی نجات هرگز خود را نمی‌بخشد و نمی‌تواند به خانواده خود نزدیک شود.

هنگامی که علی نجات برای یک سفر کاری به ایتالیا می‌رود، با دکتر جوان با استعدادی به نام ناز آشنا می‌شود که جان دوست نزدیک علی را در رستوران نجات می‌دهد. این سریال از بهترین سریال های ترکی عاشقانه Netflix است.

فی (Fi)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2017

یکی دیگر از برترین سریال های ترکی تاریخ سریال فی است. این فیلم در مورد مردی است که عاشق یک خانم شده و کل جهانش تغییر می‌کند اما چیزی که زندگی او را تغییر می‌دهد، عشق نیست، بلکه چیزهایی است که از آن‌ها استفاده می‌‌کند تا به عشق خود برسد.

او ناگهان متوجه می‌شود که طوفانی به زندگی وی زده و در نهایت همه چیز را تخریب می‌کند. گاهی اوقات فکرهای جدیدی به ذهنش می‌رسد و قبل از این که از نو شروع کند، شروع به تخریب آن‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

فاطما (Fatma)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: zer Feyzioğlu و Özgür Önürme
  • بازیگران: بورسو بیرسیک، مهمت ییلماز آک و ملیس سزن

داستان سریال Fatma درباره فاطما ییلماز، زن ۳۵ ساله‌ای است که به عنوان یک نظافتچی معمولی کار می‌کند. همسر فاطما به نام ظفر که به تازگی از زندان آزاد شده، بعد از مدتی کوتاه ناپدید می‌شود.

زمانی که او که برای جستجو و پیدا کردن ظفر به راه می‌افتد، مرتکب قتلی ناگهانی می‌شود و برای زنده ماندن مجبور است به قتل‌ها ادامه دهد تا شاید راه نجاتی پیدا کند.

دایره جنایی (Çember)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: Abdullah Oğuz

این سریال ماجرای یگ گروه پلیس است که برای روشن کردن وضعیت پرونده‌ای مرموز به دستور فرماندهی تشکیل شده است. هرکدام از اعضای این گروه که استعداد خاصی دارند توسط کمیسر ارشد باریش مدیریت می‌شوند.

کمیسر آدم با تجربه بالایی که دارد سرنخ‌ها را به روش خود پیدا می‌کند. کمیسر عایشه که استعداد خوبی در تشخیص حرفای دروغ از راست دارد و … . هر کدام از افراد دارای استعدادی خاص هستند.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2021

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

20 دقیقه (20 Dakika)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • تاریخ انتشار: 2013
  • کارگردان: Serdar Işık

ملک (طوبا بویوکستان) یک زن زیبا و جوان بوده که دارای یک زندگی شاد با شوهر دوست داشتنی خود به همراه دو فرزند است. او در یک مغازه شیرینی فروشی کار می‌کند و تمام طول روز به طبخ کیک مشغول است.

از سوی دیگر شوهرش علی در دانشگاه به عنوان یک معلم تاریخ کار می‌کند. یک روز، زندگی ایده آل آنها  وارونه می‌شود. هنگامی که آنها در حال جشن گرفتن خرید خانه هستند، پلیس درب خانه را می‌زند و ملک را دستگیر میکند.

این سریال جذاب و زیبا از بهترین سریال های ترکی عاشقانه Netflix است.

عشق 101 (Aşk 101)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: احمد کاتیکسیز، دنیز یورولمازر
  • بازیگران: مرت یازیسیوقلو، کوبیلای آکا و آلینا بوز

سریالی مناسب برای جوانانی که علاقه به هرج و مرج و دور زدن قوانین زندگی دارند. داستان پنج همکلاسی شر که در هر فرصتی برای عصبانی کردن معاون مدرسه، مدرسه را زیر و رو می‌کنند. آن‌ها در طی تلاش برای اخراج نشدن از مدرسه با هم رفیق می‌شوند.

با تغییر مسیر سرنوشت معلمشان سعی دارند که مانع از اخراج خود شوند. غافل از اینکه تقدیر آن‌ها درحال رقم خوردن است. آیا آن‌ها موفق می‌شوند که دیپلم خود را بگیرند؟

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

محافظ هاکان (Hakan Muhafiz)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2018
  • کارگردان: گوننچ اویانیک

این سریال نتیجه اولین همکاری نتفلیکس و ترکیه است. در سال ۲۰۱۸ اولین فصل آن پخش شد و پس از چهار فصل خاتمه یافت.

داستانی فانتزی در رابطه با آخرین محافظ استانبول، پسر جوان سر به هوایی به نام هاکان، با بازی چاعتای اولسوی است. چاعتای اولسوی پس از اجرای موفق خود در سریال درام، اکشن محبوب نفوذی، این بار در نقشی متفاوت ظاهر می‌شود.

قیام ارطغرل (Dirilis: Ertugrul)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2014
  • کارگردان: متین گونای
  • بازیگران: انگین آلتان دوزیاتان، اسرا بیلگیچ و کان تاشانر

قیام ارطغرل از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس است. این سریال جذاب و تاریخی از بهترین آثار درخور تماشای ترکی زبان در نتفلیکس محسوب می‌شود. این برترین سریال ترکی نتفلیکس دنباله دیگری نیز به نام تاسیس عثمانی (Kuruluş: Osman) دارد.

داستان این سریال ترکیه ای نتفلیکس، درباره پادشاه طغرل پدر عثمان یکم (موسس سلسله عثمانی) است. این شاه برای برقراری حکومت خود به دنبال سرزمینی شایسته می‌گردد. در این بین ماجرای عشق ارطغرل و حلیمه خاتون مادر عثمان یکم را نیز نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

بهترین سریال های ترکی 2021

۴۶ ناپدید (46 Yok Olan)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2016
  • کارگردان: سردار آکار
  • بازیگران: اردال بسیکچیگلو، یاسمین کای الن و ملیس بیرکان

این سریال ترکی نتفلیکس، بسیار تماشایی با موضوعی جذاب است. ۴۶ ناپدید از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس محسوب می‌شود که به موضوع علمی پرداخته است.

داستان این اثر از بهترین سریال های ترکی در نتفلیکس درباره یک استاد ژنتیک است که می‌خواهد خواهرش را به‌وسیله دارویی که به تازگی کشف کرده از کمایی طولانی بیدار کند. اما کشف او زندگیش را به صورت غیر منتظره‌ای تغییر خواهد داد.

ظهور امپراطوری‌ها: عثمانی (Rise of Empires: Ottoman)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: امره شاهین
  • بازیگران: جم ییگیت اوزوموغلو، توماسو باسیلی و سلیم بایراکدار

از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس ، باید به سریال زیبا و تاریخی ظهور امپراطوری‌ها اشاره کرد. این سریال ترکی نتفلیکس از تماشایی‌ترین سریال‌های نتفلیکس محسوب می‌شد که بسیار هم پرطرفدار بود.

داستان این اثر درباره سلطان محمود دوم است که سیر لشگر بزرگ برای فتح بیزانس قسطنطنیه تشکیل می‌دهد. این سریال سیر تحولی و تاریخی آن را بیان می‌کند.

عشق پول سیاه (Kara Para Aşk)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2014
  • کارگردان: احمد کاتیک سیز
  • بازیگران: انگین اکیورک، طوبی بویوکوزتون و نباهات چهره

یکی دیگر از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس، عشق پول سیاه است. به جرات می‌توان گفت این اثر از بهترین سریال های عاشقانه ترکی نتفلیکس محسوب می‌شود.

عشق پول سیاه درباره افسر پلیسی به نام عمر است که نامزد و عشق زندگی‌اش را در قتلی مشکوک از دست داده. او سوگند یاد کرده تا پیدا کردن قاتل نامزدش لحظه‌ای آرام نگیرد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon)

حیاط (Avlu)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2018
  • کارگردان: یوکسل آکسو
  • بازیگران: دمت اوگار، سرن مورای و چاگداس اونور اوزتورک

این اثر از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس است. حیاط درباره زنی است که وارد زندان می‌شود و تلاش می‌کند تا حق خود را بگیرد. این فیلم به مسائل زنانی می‌پردازد که در زندان هستند و به اجبار حق آزادی از آن‌ها گرفته شده است.

محافظ (Muhafiz)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2018-2020
  • کارگردان: اوموت آرال
  • بازیگران: چاغاتای اولسوی، هازار ارگوچلو و آیچا آیشین توران

این اثر از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس، درباره مردی مغازه دار به نام هاکان است، هاکان طی اتفاقاتی می‌فهمد که او قدرت‌های فراطبیعی دارد و قادر به نجات و محافظت از استانبول در برابر نیروهای شرور است. هاکان بین دوراهی محافظت از استانبول و بودن با عشق زندگی‌اش گیر می‌کند.

اوزارک (Ozark)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2017
  • کارگردان: بیل دوبوک، مارک ویلیامز

ازارک در یک تقسیم‌بندی ژانری، یک درام گنگستری، جنایی است و یکی از بهترین سریال های ترکی نتفلیکس است.

این سریال نشان می‌دهد که یک مشاور اقتصادی خرد، مارتی (جیسون بیتمن) در شیکاگو مجبور می‌شود برای حفظ جان خود به یک جریان بزرگ پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک بپیوندد. این یک مسیر یک‌طرفه، بدون بازگشت و منتهی به تباهی است. اوزارک، روایت این تباهی است.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father 

سریال The Last of Us 

اویساللار (Uysallar)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • سال انتشار: 2022
  • کارگردان: انور سایلاک

این سریال ترکی قرار است از پلتفرم Netflix به نمایش در آید. شرکت Ay Yapim تهیه کننده سریال ترکی نتفلیکس Uysallar است. این شرکت تهیه‌کنندگی سریال‌های محبوب بسیاری همچون نفوذی، گودال، قضاوت و عشق 101 را برعهده داشته است.

خانواده Uysallar (به معنی آرام و رام) نام خانوادگی خانواده‌ای است که به نظر نمی‌آید خیلی هم خانواده آرامی باشند. در میانه بحران میانسالی، یک معمار زندگی دوگانه‌ای را به عنوان یک پانک آغاز می‌کند، در حالی که اعضای خانواده او زندگی بحران زده خود را دارند.

گرگ (Börü)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

  • تاریخ انتشار: 2018
  • کارگردان: الپر چاغلار

سریال گرگ جزو اولین تولیدات ترکی بود که بر روی نت‌فلیکس عرضه شد؛ این سریال شش قسمتی که از بهترین سریال های ترکی است درباره یگان نیروهای ویژه و آنچه اعضای این یگان طی ماموریت‌های نفس‌گیر و زندگی شخصی خود از سرمی‌گذرانند، است.

این سریال به مسائل سیاسی و امنیتی روز ترکیه اشاره دارد، طوری که دنباله سریال در قالب یک فیلم ۸۰ دقیقه‌ای مجزا ساخته شد و به داستان کودتای معروف گروهی از نیروهای ارتش علیه دولت وقت می‌پرداخت.

در این مطلب به بررسی بهترین سریال های ترکیه ای شبکه نتفلیکس پرداختیم. اگر از عاشقان فیلم و سریال هستید، دیدن این سریال‌های جذاب را از دست ندهید.

یک چیز دیگر است (Bir Baskadir)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس
بهترین سریال های ترکی نتفلیکس
  • تاریخ انتشار: 2020
  • کارگردان: Berkun Oya (برکون اُیا)
  • بازیگران: اویکو کارایل، فاتیح آرتمان، فوندا اریعیت، دفنه کایالار، تولین اوزن، بیگه اونال

در سریال ترکی یک چیز دیگر است، با داستان‌هایی موازی مواجه می‌شویم که به گونه‌ای با هم در ارتباط هستند. داستان افراد با تفکرات و مذاهب گوناگون که سعی می‌کنند در یک اجتماع کنار هم زندگی کنند.

کاراکتر اصلی فیلم مریم است. مریم دختر جوانی است که همراه برادر و خانواده برادرش در چاناک قلعه زندگی می‌کند. چاناک قلعه محله‌ای کوچک نزدیک استانبول است. او برای تمیزکاری در خانه دیگران هر روز به استانبول می‌رود.

مریم و خانواده‌اش به شدت مذهبی هستند و هرچه سید محل بگوید به آن اعتقاد دارند. مدتی است که او دچار سرگیجه و بیهوشی می‌شود. به پیشنهاد دکتر بیمارستان، برای درمان سراغ روان‌شناس می‌رود.

در طی داستان با کاراکترهایی با فرهنگ‌های مختلف مثل: روانشناس مریم،‌ دوستان او، خیرالنسا دختر حاجی، سید محل، زنداداش مریم و کودکی او، پسری از محل که عاشق مریم است و صاحب کار مریم آشنا می‌شویم.

گورستان (Mezarlik)

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس
بهترین سریال های ترکی نتفلیکس
  • تاریخ انتشار: 2022
  • کارگردان: عبدالله اوغوز (Abdullah Oğuz)
  • بازیگران: بیرجه آکالای، اولگون توکر، برنا اوزتورک، هاکان مریچلیلر

یکی از سریال های ترکی نتفلیکس 2022 که در فهرست بهترین سریالهای ترکی نتفلیکس قرار می‌گیرد،‌ گورستان است. این سریال جنایی و معمایی درباره یک گروه ویژه و مأموریت آن‌ها برای حل پرونده‌ها و معمای قتل و خشونت علیه زنان است. این سریال ترکی نتفلیکس ۲۰۲۲ یک انتخاب مناسب برای افرادی است که طرفدار ژانر جنایی و معمایی هستند.

سوالات متداول

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس کدام‌ها هستند؟

در این مطلب بهترین سریال های ترکی نتفلیکس معرفی شدند. اگر قصد مشاهده سریال های نتفلیکس ترکیه را دارید این لیست را از دست ندهید زیرا در این لیست بهترین سریال های نتفلیکس ترکیه معرفی شده‌اند. از جمله بهترین آنها می‌توان به فاطما اشاره کرد.

آیا سریال‌های ترکی ارزش دیدن دارند؟

سریال‌های ترکی چند سالی است به صورت بهتر و حرفه‌ای‌تر تولید می‌شوند و بیشتر از همیشه برای بهتر شدن آنها تلاش می‌شود. سینمای ترکیه روز به روز در حال پیشرفت است. این کشور فیلم‌ها و سریال‌های زیادی دارد که ارزش دیدن دارند.

.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین سریال های ترکیه ای شبکه نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    داستان کلوپ خدا بود
    اینا چرا قیافه هاشون از سوئدی ها سوئدی تره؟

    پاسخ