;
coinex

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی [15 عنوان برتر]

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی چندی است که توانسته‌اند به مخاطبان بسیاری دست یابند. شما می‌توانید با معرفی این سریال‌ها در ادامه همراه ما باشید.

در سال‌های اخیر فیلم‌ها و سریال‌های ترکی بسیاری با موضوع مدرسه و دبیرستان ساخته شده است. این سری از فیلم و سریال‌ها داستان‌های جالبی دارند و بسیار جذابند. مخاطبان اصلی این سریال‌ها نوجوانان هستند اما می‌توان با تمام افراد خانواده نیز به تماشای آنها پرداخت.

سریال های مدرسه ای ترکیه ای در ابتدا به گونه‌ای آغاز می‌شوند که بتوانند در همان اول راه، مخطبان را به خود جذب کنند و برای خود بینندگان بسیاری جذب کنند.

بهترین سریال های دبیرستانی ترکی در ادامه معرفی شده‌اند. اگر به این دست از فیلم و سریال‌ها علاقه دارید، پس با معرفی بهترین سریال های مدرسه ای ترکی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2022

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

در این بخش قصد داریم بهترین سریال های مدرسه ای ترکی را به شما معرفی کنیم. هر کدام از این فیلم و سریال‌ها دارای داستان‌های جالبی هستند که می‌توانند برای همه جذاب باشند.


بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی را می‌توانید همره با دوستان و خانواده خود مشاهده کنید، پس تمشای آنها را از دست ندهید. به علاوه، بررسی گفتارهای بهترین سریال های ترکی و همچنین بهترین سریال های ترکی 2022 نیز می‌تواند برای شما جذاب باشد.

محله گرد و غبار (Tozluyaka)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: SEMİH BAĞCI
  • بازیگران: Tayanç Ayaydın, Kaan Mirac Sezen, Ecem Çalhan, Ulvi Kahyaoğlu, Çağla Şimşek,
  • ژانر: درام
  • تاریخ انتشار: 2022

یکی از جدیدترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی سریال محله گرد و غبار بوده که به کارگردانی سمیح باگچی ساخته شده است.

این سریال داستانی از جنس اختلاف طبقاتی روایت می‌کند. این بار جوون هایی از یک محله پایین شهر (توزلو یاکا یا محله گرد و غبار) برای برقراری عدالت و گرفتن انتقام دوست‌شان وارد کالج بچه پولدارها می‌شوند .

این سریال پر از پستی و بلندی‌های بسیار است اگه به این دست فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم محله گرد و غبار را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2022

صدایم را بشنو  (Duy Beni)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: Ali Balci
  • بازیگران: Rabia Soytürk, Berk Hakman, Burak Can, Ege Kökenli, Sümeyye Aydoğan, Helin Kandemir, Durul Bazan
  • ژانر: درام
  • تاریخ انتشار: 2022

صدایم را بشو یکی از بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی بوده که به کارگردانی علی بالچی ساخته شده است. این سریال داستان زندگی اکیم و لیلا را روایت می‌کند.

اکیم و لیلا دو نوجوان هستند که به اندازه دو خواهر صمیمی هستند، آن‌ها زندگی متواضعانه ای در محله ای معمولی دارند اما همیشه به بچه های ثروتمند دبیرستان دوعرو حسادت می‌کردند.

مدرسه متوسطه ای که برای بچه های خانواده‌های ثروتمند است. روزی یک شخص با ماشین به لیلا برخورد می‌کند و از صحنه جرم فرار می‌کند و به سمت مدرسه می‌رود و ماشین را در پارکینگ مخفی می‌کند وقتی خبر پخش می‌شود که دختری بخاطر شخصی از مدرسه بقیه عمرش را روی ویلچر می گذراند، مدیر تصمیم می‌گیرد تا به سه نفر از محله لیلا بورسیه تحصیلی بدهد تا خبر را بپوشاند.

اکیم، عایشه و بکیر انتخاب می‌شوند تا زندگی تازه‌ای در دبیرستان دوعرو شروع کنند اما با ورود به مدرسه می‌فهمند که زندگیشان در واقع سخت‌تر شده است و آن‌ها باید برای ادامه زندگی در میان بچه های ثروتمند مقابله کنند. علت اصلی ورود اکیم به مدرسه، پیدا کردن شخصی است که با ماشین به لیلا برخورد کرده و اکیم هرکاری از دستش بر بیاد انجام می‌دهد تا این شخص را پیدا کند و انتقام دوستش را بگیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های چینی 2022

معلم (Öğretmen)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: کورای کریم اوغلو
  • ژانر: درام
  • تاریخ انتشار: ۲۰۲۱

سریال معلم یکی از بهترین سریال های دبیرستانی ترکی است. ماجرای معلمی که شاگردان خود را گروگان می‌گیرد. اما هدف او از گروگان گیری چیست؟ چگونه توانسته است که تمام مدرسه را بمب‌گذاری کند؟

خودکشی یک دانش آموز به اسم رویا بنای تمام این اتفاقات است. او یک دونده است و به خاطر برنده شدن در مسابقه، همکلاسی‌هایش به او تهمت تقلب در مسابقه و دوپینگ می‌زنند.

وقتی معلم آن‌ها، یعنی آکیف متوجه این موضوع می‌شود، سعی دارد که مسببین خودکشی رویا را پیدا کند؛ به همین خاطر آن‌ها را داخل کلاس زندانی می‌کند. اما آیا این روش به یافتن مقصرین اصلی این ماجرا کمکی خواهد کرد؟

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های ترکی 

پدرم نتوانست درسش را پاس کند (Babam Sınıfta Kaldı)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: کارتال چیداملی
  • ژانر: کمدی
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

یاعمور با اتمام دبیرستان و قبولی در دانشگاه تصور می‌کند که به آزادی رسیده و می‌توانید هر کاری کند؛ تا اینکه متوجه می‌شود پدرش نیز با او هم‌کلاس خواهد شد و تمام آرزوها و نقشه‌هایش، نقشه بر آب می‌شوند.

این درحالی است که ماجرا از دید بابای یاعمور یعنی ارمان متفاوت است. او هم در تلاش است که تحصیلاتش را تکمیل کند و هم از نزدیک حواسش به دخترش باشد؛ یک تیر و دو نشان!

اما آنطور که به نظر می‌آید شرایط فقط برای یاعمور سخت نخواهد بود. ارمان قبل از ازدواج با مادر یاعمور، نامزد سابقش، چیدم را ترک کرده بود و اکنون چیدم مدیریت دانشگاه را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های مشابه see

خواهر و برادرانم (Kardeşlerim)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: سرکان بیرینچی
  • ژانر: درام، عاشقانه و خانوادگی
  • سال انتشار: از 2021

این سریال از بهترین سریال های دبیرستانی ترکی است که داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌ هستند.

مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند. زندگی این 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود.

شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند. در ادامه پای آنان به مدرسه‌ای باز می‌شود که قاتل پدر و مادرشان به نام آکیف، مدیر و رئیس آن‌جا است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی

عشق 101 (Aşk 101)

عشق 101 - Aşk 101

  • کارگردانان: احمد کاتکسیز، دنیز یورولمازر، اوموت آرال، گوننج اویانیک
  • ژانر: درام، کمدی،‌ رمانتیک، اکشن
  • سال انتشار: از 2020

یکی دیگر از بهترین سریال های دبیرستانی ترکی عشق 101 است. چندی پیش فصل آخر سریال محبوب Ask 101 به نمایش در آمد و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

این سریال داستان پنج همکلاسی شر است که در هر فرصتی برای عصبانی کردن معاون مدرسه، مدرسه را زیر و رو می‌کنند. آن‌ها در طی تلاش برای اخراج نشدن از مدرسه با هم رفیق می‌شوند. با تغییر مسیر سرنوشت معلمشان سعی دارند که مانع از اخراج خود شوند.

قافل از اینکه تقدیر آ‌نها درحال رقم خوردن است. آیا آن‌ها موفق می‌شوند که دیپلم خود را بگیرند؟ در آینده، چه در انتظار آنهاست؟

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

این هم داستان زندگی من است (Işte Bu Benim Masalim)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: کیوانچ بارواونو
  • ژانر: موزیکال،‌ رمانتیک
  • تاریخ انتشار: ۲۰۲۱

سریال این هم داستان زندگی من است موزیکالی فانتزی است که از شبکه دیجیتالی اکسن به نمایش در آمد. ستاره این سریال خواننده جوان و محبوب ترکیه، آلینا تیلکی و هم‌بازی او نیز قهرمان مسابقه Survivor در سال 2020، جمال‌جان جان‌سون است.

این سریال که یکی از بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی بوده، ماجرای چند نوجوان دبیرستانی است که برای رقابت خوانندگی به گروه‌‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند.

آلینا صدای بی‌نظیری دارد اما از صحنه می‌ترسد. جمال‌جان که برادرزاده یک خواننده معروف ترک است، از عمه‌اش برای برطرف کردن ترس از صحنه آلینا کمک می‌گیرد. ماجرای سریال داستانی مشابه با سناریو یک سریال کره‌ای است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های سیتکام

اسکندر تیرانداز (Tozkoparan Iskender)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: بورا انور
  • ژانر: فانتزی، ماجرایی
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

اسکندر پسر ۱۲ ساله‌ای بوده که در تیراندازی با کمان ماهر است. اما او به زمان دیگری سفر کرده است و اگر به دوران خودش بازنگردد اتفاقات عجیبی در تاریخ رخ خواهد داد. این سریال بسیار جذاب بوده و یکی از بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی است.

بیشتر بخوانید:  بهترین سریال های خارجی

گشت مدرسه (Lise Devriyesi)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • ژانر: پلیسی، درام، رمانتیک
  • سال ساخت: 2017

یکی از سریال های مدرسه ای ترکیه ای که بسیار محبوب است گشت مدرسه نام دارد. در این سریال مهمت که یک افسر پلیس بوده، قصد دارد به رییس خود نشان دهد که در کار خود ماهر و موفق است.

این موضوع باعث می‌شود که رئیس مهمت ماموریتی در یک دبیرستان را به او بسپارد. حضور وی در این دبیرستان داستان‌های جالبی را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کمدی خارجی

دختران آفتاب (Güneşin Kızları)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: صدالله سلن
  • ژانر: رمانتیک کمدی
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۵

گونش یک زن سی و پنچ ساله و معلم ادبیات بوده و همراه دختران دوقلویش نازلی و سلین که هفده ساله و دختر کوچکش پری که پانزده ساله است در ازمیر زندگی می‌کند. همسر گونش ظفر سال‌ها پیش او و دخترانش را ترک کرده است.

آن‌ها در ازمیر زندگی آرامی دارند. تا این که یک روز گونش با مردی بنام هالوک مرت‌اوغلو آشنا می‌شود. هالوک و گونش در زمان کوتاهی عاشق هم می‌شوند. او از گونش درخواست ازدواج می‌کند. گونش با این درخواست موافق است اما نازلی با این ازدواج مخالفت می‌کند.

او به هالوک حس خوبی ندارد و از او خوشش نمی‌آید؛ اما سلین با این ازدواج موافق است و این ازدواج را فرصت خوبی برای خودش و مادرش می‌داند. پری هم با ازدواج مادرش مخالفتی ندارد او به تصمیم مادرش احترام می‌گذارد. این سریال جذاب یکی از بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های اکشن

مرا اینگونه دوست داشته باش (Beni Böyle Sev)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: جم تاباک، لونت ترکان
  • ژانر: رمانتیک کمدی
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

این سریال داستان یک زوج دانشجو را روایت می‌کند که در جوانی در همان نگاه اول عاشق یکدیگر می‌شوند. عمر پسری ثروتمند و خوش تیپ، اما بسیار متواضع است. عایشه هم دختر جوانی است که یتیم بزرگ شده، اما هنوز پر از نشاط است.

آن‌ها پس از یک ماجراجویی طولانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند. با این حال، ازدواج برای آن‌ها پایان خوشی در مبارزه برای زندگی نیست، بلکه فقط یک شروع است که باعث شده بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی ساخته شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال‌های ترکی عاشقانه

در انتظار آفتاب (Güneşi Beklerken)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: آلتان دونمز
  • ژانر: درام
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

دمت و زینب مادر و دختری هستند که در منطقه گولیازی بورسا زندگی می‌کنند. او خیاط ماهری است، اما همه چیز آنطور که او آرزو داشت پیش نمی‌رود. دمت هرچه در دست دارد از دست می‌دهد. در همین حال، از استانبول دست یاری به سمت دمت دراز می‌شود.

کمک از طرف ژاله دوست دوران کودکی دمت است. ژاله مدیر کالج سایر، یکی از معتبرترین کالج‌های استانبول است. برای اینکه زینب تحصیلات خوبی داشته باشد، مادر و دختر با وجود مخالفت‌های زینب، پول زیادی جمع کرده و به استانبول می‌روند.

در واقع، ژاله برنامه‌های دیگری برای آن‌ها دارد. ژاله رازی را در رابطه با پدر زینب پنهان می‌کند که زندگی دمت و زینب را به طور اساسی تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

جزر و مد (MedCezir)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردانان: اک یورینک
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

جزر و مد ماجرایی از یک جامعه ثروتمند در ترکیه است. با تمام خوشی‌ها و خیانت‌ها و سختی‌های زندگی! در این بین یامان پسری باهوش، خوش چهره و ساده از بچه محله‌های پایین شهر استانبول به نام توزلودره است.

او روز تولد برادرش، به اجبار او ماشین مدل بالایی را می‌دزدد و بعد با آن تصادف می‌کند. کنعان به دلیل اینکه از قبل سابقه داشت، به یک سال حبس محکوم می‌شود. اما یامان با کمک وکیلی به اسم سلیم که کارش رسیدگی به نوجوان‌های بیگناه است نجات پیدا می‌کند.

سلیم تصمیم می‌گیرد که یامان را به فرزند خواندگی قبول کند. اما طبیعتا ورود یامان به شهرک جامعه ثروتمند با روی باز استقبال نمی‌شود. در این بین ماجراهای بسیاری میان جوانان محله و یامان رخ می‌دهد و بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال‌های ترکی 2021

فریحا(Adını Feriha Koydum Emir’in Yolu)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: باریش یوش
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

فریحا در یک خانواده فقیر زندگی می‌کند که سرایدار آپارتمانی در یک محله بالانشین در شهر استانبول است. ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که فریحا در دانشگاه قبول می‌شود و با ثروتمندترین و مشهورترین پسر دانشگاه آشنا می‌شود.

او هنگام آشنایی با امیر در رابطه با شرایط خانواده‌اش دروغ سرهم می‌کند؛ چرا که عاشق امیر شده است. زمانی که دروغ‌های فریحا برملا می‌شود، امیر از او دست می‌کشد. اما در واقع از درون عاشق اوست. این سریال عاشقانه بسیار جذاب است و یکی از بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ابرقهرمانی

بچه‌های آخر کلاس (Arka Sıradakiler)

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

  • کارگردان: هامدی آلکان
  • ژانر: درام، رمانتیک
  • تاریخ انتشار: 2007 تا 2012

بچه‌های آخر کلاس یک مجموعه تلویزیونی رمانتیک، ساخته شده توسط هامدی الکان، با بازیگری بلنت چتین در نقش اوکتای و سینم اوزتورک در نقش گامز است که رابطه عاشقانه اوکتای و گامز را به تصویر می‌کشد.

این سریال که تقریبا قدیمی است توانست نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و یکی از بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی است.

سوالات متداول

سریال های مدرسه ای ترکیه ای خوب چی ببینیم؟

سریال‌های ترکی طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارند. فیلم‌ها و سریال‌ها ترکی بسیار جذاب هستند و همین باعث محبوبیت بیشتر آنها شده است. در این مطلب بهترین سریال های مدرسه ای ترکی معرفی شدند که شما می‌توانید از بین آنها سریال‌هایی که مطابق سلیقه شما هستند، انتخاب کنید و از تماشای آنها لذت برید.

آیا سریال‌های ترکی ارزش دیدن دارند؟

سریال‌های ترکی چند سالی است به صورت بهتر و حرفه‌ای‌تر تولید می‌شوند و بیشتر از همیشه برای بهتر شدن آنها تلاش می‌شود. سینمای ترکیه روز به روز در حال پیشرفت است. این کشور فیلم‌ها و سریال‌های زیادی دارد که ارزش دیدن دارند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    سریال خواهران و برادرانم عالی بود و محله گرد و غبار هم بدک نبود توصیه میکنم تماشا کنید.

    پاسخ

    ولی هیچی دوی بنی و کاردشلریم نمیشه

    پاسخ

    فقط خواهر و برادرانم… محشره!

    پاسخ

    ارع خواهر برادرانم یه چیز دیگس😍😍

    پاسخ

    دیقاا

    پاسخ

    جزرو مد 😍در انتظار افتاب😻دختران افتاب💛

    پاسخ

    پ تلخ و شیرین کو

    پاسخ

    همون
    تلخ و شیرین که هیچ
    به من بگو غنچه های زخمی چی شد این وسط؟ فیلم به این خوبی و پر از داستان پخ؟ اینا دیگه چه سریالایین معرفی کردی؟

    پاسخ

    به نظر من غنچه های زخمی از همه بهتر
    و.. بعدش که خواهران و برادران اینم خوبه ولی غنچه های زخمی چیز دیگه ایه

    پاسخ