;
coinex

فراخوان ساترا برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا و کسب‌وکارهای نوپا

فراخوان ساترا برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا توسط روابط عمومی این نهاد منتشر شده است.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی؛ معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا قصد کمک به حل مشکلات کسب‌وکارها و حمایت از کسب و کارهای نوپا با بازطراحی مرکز نوآوری آومیک (مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران) واقع در محل ایستگاه نوآوری شریف را دارد.

بیشتر بخوانید: قائم مقام ساترا: هیچکس نمی‌تواند فیلترنشدن پلتفرم‌ها را تضمین کند!

فراخوان ساترا برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا با بازطراحی مرکز نوآوری آومیک

در همین راستا شرکت‌های فعال جهت دریافت خدمات درنظر گرفته شده در بخش‌های ارائه خدمات محتوا و سرویس، استفاده از خدمات نظارت هوشمند، ارائه تسهیلات راه‌اندازی، استفاده از سرویس رصد، ارائه تحلیل داده بازار و تولید گزارشات تخصصی و ارائه مشاوره آموزش و پژوهش‌های کاربردی قادر خواهند بود تا از تاریخ 23 بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه با مراجعه به سایت www.avmic.com نسبت به ثبت‌نام در این فراخوان اقدام کنند.

فراخوان ساترا برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا

مطابق با این گزارش، مرکز آومیک درست به مانند یک پلتفرم به‌منظور پاسخ‌گویی به نیازهای بازیگران این صنعت به حساب آمده و به اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به ورود در زمینه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و تولید محتوا در فضای مجازی هستند و شرکت‌های فعال و بالغ و استارتاپ‌هایی که در مسیر توسعه خود و خدمات‌شان با مسائل و مشکلاتی روبرو باشند، خدماتی را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فراخوان ساترا برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر