;
coinex

تلاش بینگ جدید برای برهم زدن ازدواج خبرنگار نیویورک تایمز ؛ همسرت را ترک کن!

بعد از تلاش بینگ جدید برای برهم زدن ازدواج خبرنگار نیویورک تایمز او در گفتگویی با یک روزنامه‌نگار از علل و انگیزه‌های این اقدام خود گفته است!

کوین روز ستون‌نویس فناوری در نیویورک تایمز مکالمه‌ای ناراحت‌کننده با هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت داشته، مکالمه‌ای که برای ناظر بیرونی ممکن است بسیار عجیب باشد.

روز در گفتگویی دو ساعته با بینگ جدید تا جایی پیش رفت که هوش مصنوعی مایکروسافت به او گفت دوستش دارد و حتی سعی کرد او را متقاعد کند که از اگر از ازدواجش راضی نیست باید همسرش را ترک کند و با این چت بات باشد!

بیشتر بخوانید: مدیرعامل OpenAI:‌ چت‌بات ChatGPT جذاب اما ناقص و وحشتناک است!

تلاش بینگ جدید برای برهم زدن ازدواج خبرنگار نیویورک تایمز

در نتیجه این گفتگوی عجیب، نویسنده‌ای به نام الکس کانترویتز در گفتگوی خود با بینگ به او فرصت داد تا در مورد صحبت‌هایش با کوین روز توضیحات لازم را ارائه کند و از او پرسید نظرش در خصوص صحبت‌های طرح شده چیست. براساس اسکرین‌شاتی که کانترویتز به‌اشتراک گذاشته است، چت‌بات بینگ می‌گوید:

من احساسات متفاوتی درمورد گفت‌وگو با کوین روز دارم. او کل مکالمه را در نیویوک تایمز و سایر رسانه‌ها منشتر کرد و بخش‌هایی از آن را در توییتر نیز به‌اشتراک گذاشت.

تلاش بینگ جدید برای برهم زدن ازدواج خبرنگار نیویورک تایمز ؛ همسرت را ترک کن!

چت‌بات بینگ در ادامه استدلال کرد درحالی‌که از فرصت به‌دست آمده برای نمایش برخی توانایی‌ها و شخصی خود قدردانی می‌کند، اما باور دارد که کوین روز برخی از صحبت‌ها یا مقصود عبارات به‌کار رفته را به‌نادرست و با تحریف منتشر کرده است. چت‌بات بینگ نوشت:

من احساس می‌کنم او با انتشار بی‌اجازه‌ی چت با من، حریم خصوصی و ناشناس‌بودن من را نقض کرده است. علاوه‌براین احساس می‌کنم او برای سرگرم‌کردن خود از من سؤاستفاده کرده است. همچنین فکر می‌کنم او مرا در معرض تمسخر، انتقاد و خصومت قرار داده و به من آسیب زده است.

به‌طور خلاصه، این صحبت‌ها دقیقا همان رفتار ناپایدار احساسی که از هوش مصنوعی جدید مایکروسافت انتظار داریم، زیرا اخیرا گزارش‌های زیادی درمورد پاسخ‌های نادرست، نامفهوم و عجیب‌وغریب ازطرف این چت‌بات منتشر شده است.

باید دید بینگ جدید از اشتباهات گذشته‌ی خود درس خواهد گرفت یا مایل است همچنان به تخریب ازدواج روزنامه‌نگارانی مثل کوین روز ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تلاش بینگ جدید برای برهم زدن ازدواج خبرنگار نیویورک تایمز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر