;
coinex

تجربه ای لذت بخش از تماشای ویدیو با یوتیوب پرمیوم

یوتیوب پرمیوم یک سرویس اشتراک ماهانه است که تجربه تماشای ویدیوهای انحصاری را در بزرگترین پلتفرم ویدیویی بهبود می‌بخشد.

اکانت پرمیوم یوتیوب تجربه ای لذت بخش و منحصر به فرد از تماشای ویدیوهای بدون وقفه با محتواهای انحصاری را به کاربران ارائه می‌دهد. با نسخه پرمیوم یوتیوب می‌توانید بدون تبلیغات برنامه‌ های آن تماشا کنید، ویدیوهای یوتیوب را در پس ‌زمینه پخش کنید و ویدیوها و فیلم های انحصاری یوتیوب را برای مشاهده آفلاین دانلود کنید. شما نیز با خرید اشتراک پرمیوم یوتیوب و ارتقا اکانت خود می‌توانید از سرویس های منحصر به فرد این پلتفرم بهره مند شوید و از تماشای فیلم ها، سریال ها و ویدیوهای مورد علاقه خود بدون تبلیغات آزار دهنده لذت ببرید.

تجربه ای لذت بخش از تماشای ویدیو با یوتیوب پرمیوم

یوتیوب پرمیوم چه قابلیت هایی را به کاربران ارائه می دهد؟

از نظر محتوای پخش استریم، اشتراک یوتیوب پرمیوم به شما امکان دسترسی به محتواهای اختصاصی را می‌دهد.  فهرست کامل محتواهای  YouTube Originals مجموعه ‌ای از فیلم‌ ها و ویدیوها در ژانرهای انیمیشن، کمدی، درام و مستند است. یوتیوب پرمیوم همچنین اشتراک یوتیوب موزیک را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. یوتیوب موزیک یک سرویس پخش موسیقی توانمند است و به شما امکان می‌دهد بدون تبلیغات به موسیقی های دلخواه خود گوش دهید و موسیقی ها را برای پخش آفلاین دانلود کنید.  اما یوتیوب پرمیوم چیست و چه قابلیت هایی دارد؟  یوتیوب پرمیوم (که قبلاً به عنوان YouTube Red شناخته می‌شد) یک سرویس اشتراک پولی است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای یوتیوب را بدون تبلیغات تماشا کنید و همچنین محتواهای ویدیویی مختلف را برای تماشای آفلاین دانلود کنید.  اشتراک پرمیوم یوتیوب همچنین امکان پخش ویدیوها در پس‌ زمینه و بدون تبلیغات، حتی زمانی که از برنامه ‌های دیگر استفاده می‌کنید، ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد دارید اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا دهید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی جعو استور مراجعه کرده و با انتخاب طرح اشتراک موردنظر خود و پرداخت کمترین هزینه، اکانت پرمیوم این پلتفرم را خریداری نمایید و از تماشای ویدیوهای باکیفیت بدون وقفه های تبلیغاتی لذت ببرید.

تجربه ای لذت بخش از تماشای ویدیو با یوتیوب پرمیوم

نسخه پرمیوم یوتیوب چه ویژگی هایی دارد؟!

  • با اکانت پرمیوم یوتیوب، ویدیوها را بدون تبلیغات تماشا کنید؛ با یوتیوب پرمیوم می‌‌توانید میلیون ‌ها ویدیو را بدون وقفه های تبلیغاتی مشاهده کنید.  YouTube Music Premium نیز تجربه مشابهی را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد از محتوای موسیقی در برنامه YouTube Music بدون تبلیغات لذت ببرید.
  • برای تماشای آفلاین ویدیوها را دانلود کنید؛ وقتی به اینترنت متصل نیستید، ویدیوها و فهرست ‌های پخش را برای تماشای آفلاین دانلود کنید. می‌توانید ویدیوها را برای تماشای آفلاین با استفاده از برنامه YouTube دانلود کنید، آهنگ ‌هایی را برای گوش دادن به ‌صورت آفلاین با استفاده از برنامه یوتیوب موزیک دانلود کنید، و ویدیوهای دانلود خودکار را در برنامه YouTube Kids تماشا کنید. با دانلودهای هوشمند، محتواهای ویدیویی به طور خودکار به کتابخانه شما اضافه می‌شود تا به صورت آفلاین آن‌ ها را تماشا کنید.
  • پخش در پس زمینه؛ هنگام استفاده از برنامه های دیگر یا زمانی که صفحه نمایش خاموش است، می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را در دستگاه تلفن همراه خود پخش کنید. پخش در پس‌ زمینه یوتیوب و یوتیوب موزیک تنها برای مشترکین پرمیوم امکان پذیر است.
  • دسترسی به یوتیوب موزیک؛ با خرید اشتراک پرمیوم یوتیوب، می‌توانید به یوتیوب موزیک نیز دسترسی داشته باشید و از میلیون ها آهنگ و ویدیو در YouTube Music بدون تبلیغات لذت ببرید.

اشتراک پرمیوم یوتیوب

یوتیوب یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه برای نسخه پرمیوم خود ارائه می‌دهد که پس از اتمام دوره آزمایشی رایگان می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. هزینه اشتراک ماهانه یوتیوب شامل  11.99 دلار در ماه و اشتراک سالانه آن شامل 119.99 دلار می‌باشد. هزینه اشتراک طرح خانواده 17.99 دلار در ماه است و به شما امکان می‌دهد تا به همراه پنج عضو از خانواده خود، از قابلیت های یوتیوب پرمیوم استفاده کنید. یوتیوب پرمیوم همچنین طرح دانشجویی خود را با هزینه 6.99 دلار در ماه به کاربران خود ارائه می‌کند.

اینکه آیا یوتیوب پرمیوم ارزش این هزینه را دارد یا نه بستگی به این دارد که ویژگی ‌های آن چقدر برای شما مفید است.  در حالی که روش های دیگری برای جلوگیری از پخش آگهی ‌ها و تبلیغات در ویدیوهای یوتیوب وجود دارد، اشتراک پرمیوم به شما امکان می‌دهد بدون پخش تبلیغات، فیلم ها و محتواهای ویدیویی مورد علاقه خود را تماشا کنید. اشتراک یوتیوب پرمیوم همچنین دسترسی کامل به محتواهای انحصاری یوتیوب  را ارائه می‌دهد و اشتراک یوتیوب موزیک را برای شما تنها با پرداخت یک حق اشتراک، فعال می‌کند. اگر شما نیز قصد خرید و فعالسازی اکانت پرمیوم یوتیوب را دارید، می‌توانید به وب سایت فروشگاهی جعو استور مراجعه نمایید.

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر