;
coinex

کمک های مالی جان یامان به زلزله زدگان ترکیه و حضور او در تبلیغ ماشین مرسدس بنز

تصاویر جذاب از بازیگر خوش‌تیپ ترک جان یامان در تبلیغ ماشین مرسدس بنز را در ادامه تماشا کنید و تصویر زمینه های خفن از این بازیگر را دانلود کنید.

جان یامان زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد. او نیز یکی از کسانی بود به کمک مردم زلزله زده ترکیه شتافت و 250 هزار لیر کمک کرد.

در ایتالیا نیز با انتشار پستی در اینستاگرام، از طرف مخاطبان و هواداران ایتالیایی اش، مبلغ بسیاری را برای کمک به زلزله زدگان ترکیه دریافت کرد.

کمک مادی و معنوی هنرمندان و ورزشکاران برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه [+اسامی]

جان یامان در تبلیغ ماشین مرسدس

جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد. جان در استانبول و خانواده‌ای که ریشه آن‌ها در یوگسلاوی است، متولد شد.

دانلود خفن ترین والپیپرهای جان یامان و هانده ارچل ؛ بازیگرهای جذاب ترکیه

وی تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. یامان توانست تحصیلات خود را به عنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند. او تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا شد و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ‌التحصیل شد.

دانلود تصویر زمینه های خفن جان یامان در کنار ماشین مرسدس بنز

نخستین سریال او (قلب کار می‌کند) می‌باشد که در این سریال خوش درخشید. از نقش آفرینی‌های وی می‌توان به سریال زیبای (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته‌است. سپس در سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز همراه با بازیگر معروف دمت اوزدمیر به ایفای نقش پرداخت.

فیلم کمک رسانی هانده ارچل بازیگر زیبای ترک به زلزله زدگان + [لایو هانده و بوراک دنیز]

بازی در سریال پرنده سحرخیز برای جان یامان موفقیت‌های بسیاری در کشور ترکیه و نیز در سطح جهانی در پی داشت. جدیدترین سریال او سریال آقای اشتباه است. گفتنی است که در این سریال با با پارتنر سابقش یعنی اوزگه گورل ایفای نقش کرده‌است.

جان یامان در تبلیغ ماشین مرسدس

تصاویر جذاب از جان یامان بازیگر ترک در تبلیغ ماشین مرسدس بنز

بیشتر بخوانید:

جان یامان اینستاگرام

اینستاگرام جان یامان نیز از صفحات پرطرفدار است. این بازیگر نیز حاشیه‌های زیادی را با خود به همراه دارد. بارها هم به خاطر بازیگری‌اش، هم زندگی خصوصی و هم برخی از رفتارهایش مورد توجه مجله‌های زرد قرار گرفته است.

جان یامان اینستاگرام را برای تبلیغ و نمایش اندام متناسبش استفاده می‌کند. مدت زیادی را صرف ورزش کرده و بدن ورزیده‌ای دارد. می‌توانید تصاویر جذابی از این بازیگر را در صفحه اینستاگرامش تماشا کنید. در ادامه بهترین تصویر زمینه گوشی جان یامان را که می‌توانید دانلود و برای گوشی خود تنظیم کنید را انتخاب کنید.

جان یامان بدون ریش

جان یامان بدون ریش
جان یامان بدون ریش

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر