;
coinex

بهترین فیلم های دیزنی 2023 ؛ معرفی 10 عنوان برتر

کمپانی دیزنی امسال هم مثل هر سال فیلم‌های جذابی را اکران می‌کند که بسیار تماشایی خواهند بود. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین فیلم های دیزنی 2023 می‌پردازیم.

کمپانی دیزنی یکی از بهترین و محبوب‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده فیلم و انیمیشن‌های ابرقهرمانی است. خوشبختانه دیزنی همچنان در تلاش است که با تولید فیلم و انیمیشن‌های جذاب و درعین‌حال، آموزنده، توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کند. در سال 2023 باید منتظر بهترین انیمیشن های 2023 و فیلم‌های زیادی از کمپانی دیزنی باشیم. در این مقاله از تکراتو، می‌خواهیم 10 مورد از بهترین و جدیدترین فیلم های دیزنی 2023 که امسال منتظر آن‌ها هستیم را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین فیلم های دیزنی 2022

بهترین فیلم های دیزنی 2023

دیزنی امسال لایو اکشن پری دریایی را اکران می‌کند که در ژانر خودش می‌تواند بهترین فیلم دیزنی 2023 باشد. آیا فیلم قلعه ارواح Eddie Murphy’s The Haunted Mansion در سال 2003 را به یاد دارید؟ باید به شما بگوییم که بعد از 20 سال، کمپانی دیزنی داستان آن را دوباره زنده می‌کند. اگر به این مدل از فیلم‌ها علاقه دارید، مطمئن باشید که دیزنی به سلیقه شما احترام گذاشته و فیلم‌های جذابی را در سال 2023 اکران خواهد کرد. در این مقاله با برخی از بهترین فیلم های جدید دیزنی در سال 2023 آشنا می‌شوید.

بهترین فیلم های دیزنی 2023
بهترین فیلم های دیزنی 2023

البته اگر به ژانرهای مختلف سینما علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فیلم های 2023 را از دست ندهید. امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های اکشن 2023، بهترین فیلم های DC در سال 2023، ترسناک ترین فیلم های 2023، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023 و بهترین فیلم های کره ای 2023 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های کمدی 2023 و بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

علاوه‌براین، می‌توانید عنوان مورد نظر خود را در لیست بهترین سریال های 2023، بهترین سریال های کره ای 2023، بهترین سریال های عاشقانه 2023 و بهترین سریال های نتفلیکس 2023 نیز پیدا کنید.

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی‌ – Ant-Man and the Wasp: Quantumania

بهترین فیلم های دیزنی 2023

  • تاریخ اکران: 17 فوریه (28 بهمن 1401)
  • بازیگران: پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، میشل فایفر، مایکل داگلاس، کاترین نیوتون
  • کارگردان: پیتون رید (Peyton Reed)

اگر به فیلم‌های مارول علاقه دارید، مطمئناً نام فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک را شنیده‌اید. این اثر که یکی از بهترین فیلم های دیزنی در سال 2023 به شمار می‌رود، چند روز پیش در تاریخ 17 فوریه 2023 در ایالات متحده اکران شد

کمپانی دیزنی برای ساخت فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک که یکی از بهترین فیلم های دیزنی 2023 شناخته می‌شود، همکاری فوق‌العاده‌ای با شرکت مارول داشته است.

داستان این فیلم اکشن و کمدی، درباره یک جنایتکار خرده‌پا است که پل راد، نقش اصلی آن را بازی می‌کند. این شخصیت یک لباس به‌خصوص دارد که با پوشیدن آن، می‌تواند به‌اندازه دلخواه خود دربیاید و مثلاً خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک شود. درعین‌حال، این لباس می‌تواند به او کمک کند که قدرت زیادی به دست بیاورد.

هدف بعدی برنده می‌شود – Next Goal Wins

بهترین فیلم های دیزنی 2023
فیلم های جدید دیزنی در سال 2023
  • تاریخ اکران: 21 آوریل (1 اردیبهشت 1402)
  • بازیگران: مایکل فاسبندر، الیزابت ماس، ریس داربی، ویل آرنت، اولی لاتوکفو
  • کارگردان: تایکا وایتیتی (Taika Waititi)

یکی از جدیدترین فیلم های دیزنی 2023 که قرار است در 21 آوریل امسال اکران شود، فیلم هدف / گل بعدی برنده می‌شود نام دارد که مایکل فاسبندر، الیزابت ماس و ریس داربی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

این فیلم که ژانر ورزشی، کمدی و درام دارد، توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شده است. فیلم‌برداری این اثر در ماه نوامبر 2019 آغاز و ژانویه 2020 هم به پایان رسید. داستان این فیلم، درباره یک مربی هلندی آمریکایی است که به یکی از ضعیف‌ترین گروه‌ها و تیم‌های فوتبال کمک کرد که در سال 2014 بتوانند به جام جهانی راه پیدا کنند. صحنه‌های جذابی در این فیلم وجود دارند که باعث شده ما آن را در فهرست بهترین فیلم های دیزنی 2023 قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

نگهبانان کهکشان بخش 3 – Guardians of the Galaxy Vol. 3

بهترین فیلم های دیزنی 2023

  • تاریخ اکران: 5 مه (15 اردیبهشت 1402)
  • بازیگران: کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، پام کلمنتیئف، الیزابت دبیکی
  • کارگردان: جیمز گان (James Gunn)

فهرست فیلم های جدید دیزنی در سال 2023 را با فیلم نگهبانان کهکشان بخش 3 ادامه می‌دهیم که شرکت تولیدکننده آن کمپانی مارول و توزیع‌کننده آن هم دیزنی خواهد بود. این فیلم که قرار است در تاریخ 5 مه 2023 اکران شود، توسط جیمز گان کارگردانی شده است و در ژانر خودش، بهترین فیلم دیزنی 2023 خواهد بود.

فیلم نگهبانان کهکشان بخش 3، داستان پیتر کویل را روایت می‌کند که هنوز بعد از این‌که مدت نسبتاً زیادی است که گامورا را از دست داده، همچنان در شک بزرگی به‌سر می‌برد. او سعی می‌کند که نگهبانان کهکشان را جمع کند تا از کیهان محافظت کنند.

پری دریایی کوچولو – The Little Mermaid

بهترین فیلم های دیزنی 2023
بهترین فیلم های دیزنی در سال 2023
  • تاریخ اکران: 26 مه (5 خرداد 1402)
  • بازیگران: هلی بیلی، یونا‌هاوئر کینگ، داوید دیگز، جیکوب ترمبلی، خاویر باردم، ملیسا مک‌کارتی، سیمون اشلی
  • کارگردان: راب مارشال (Rob Marshall)

مطمئناً همه پری دریایی را می‌شناسید. لایو اکشن این انیمیشن فوق‌العاده ساخته شده که آن را راب مارشال کارگردانی کرده است. داستان این لایو اکشن که یکی از بهترین فیلم های دیزنی 2023 شناخته می‌شود، درباره یک پری دریایی جوان به نام آریل است. آریل آرزو دارد که بتواند دنیای خارج از آب را کشف کند و به‌همین‌دلیل‌هم با یک جادوگر معامله می‌کند.

معامله آن‌ها به این صورت است که آریل صدای زیبای خود را می‌دهد و در عوض، یک جفت پای انسانی می‌گیرد. دیزنی در لایو اکشن جدید پری دریایی، صحنه‌سازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد.

بنیادین – Elemental

بهترین فیلم های دیزنی 2023

  • تاریخ اکران: 16 ژوئن (26 خرداد 1402)
  • صدا پیشگان: Leah Lewis، Mamoudou Athie
  • کارگردان: پیتر سوهن (Peter Sohn)

اگر به انیمیشن‌های اکشن و ماجراجویی علاقه دارید، می‌توان با اطمینان گفت که بنیادین می‌تواند یکی از بهترین انیمیشن‌ها و فیلم‌های دیزنی در سال 2023 باشد که قرار است در 16 ژوئن 2023 اکران شود.

در این انیمیشن، دیزنی ما را به یک شهر خیالی می‌برد که در آن همه عناصر مختلف مانند آب، خاک، هوا و آتش، باید در کنار یکدیگر زندگی کنند. در این شهر، دوستی غیرمنتظره‌ای میان انبر، عنصر آتش با وید، عنصر آب به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های رزمی جهان

ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت – Indiana Jones and the Dial of Destiny

بهترین فیلم های دیزنی 2023
جدیدترین فیلم های دیزنی 2023
  • تاریخ اکران: 30 ژوئن (9 تیر 1402)
  • بازیگران: هریسون فورد، فیبی والر بریج، آنتونیو باندراس، جان ریس دیویس، شانت رنه ویلسون
  • کارگردان: جیمز منگولد (James Mangold)

امسال از تماشای فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت غافل نشوید. در این فیلم فوق‌العاده، هریسون فورد به‌عنوان نقش اصلی، یعنی ایندیانا جونز برای آخرین بار حضور پیدا می‌کند. داستان این فیلم که حول محور زندگی ایندیانا جونز می‌گردد، ماجراهای جدیدی از این شخص را به تصویر می‌کشد که صحنه‌های اکشن و جذاب زیادی خواهد داشت.

مارول‌ها – The Marvels

بهترین فیلم های دیزنی 2023

  • تاریخ اکران: 28 ژوئیه (6 مرداد 1402)
  • بازیگران: بری لارسون، ایمان ولانی، تیونا پریس، ساموئل ال. جکسون، پارک سو-جون
  • کارگردان: نیا داکوستا (Nia DaCosta)

فیلم مارول‌ها که یکی دیگر از جدیدترین فیلم های دیزنی 2023 شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ 28 ژوئیه 2023، یعنی 6 مرداد 1402 روی پرده‌های سینما برود. اگرچه هنوز دقیقاً داستان این فیلم مشخص نیست، اما احتمال دارد داستان آن درباره فیلم کاپیتان مارول باشد که در سال 2019 پخش شد. این فیلم هم مانند سایر فیلم‌های کمپانی مارول، ژانر ابرقهرمانی، فانتزی، اکشن و ماجراجویی دارد.

پس اگر از میان شخصیت‌های مارول، علاقه زیادی به کاپیتان مارول دارید، مطمئناً تماشای فیلم مارول‌ها در تاریخ 28 ژوئیه 2023 می‌تواند تجربه خوبی برای شما رقم بزند. همین مسئله هم باعث شده که ما آن را در فهرست بهترین فیلم های دیزنی 2023 قرار دهیم.

عمارت متروکه – The Haunted Mansion

بهترین فیلم های دیزنی 2023
بهترین فیلم دیزنی 2023
  • تاریخ اکران: 11 اوت (20 مرداد 1402)
  • بازیگران: رزاریو داوسون، تیفانی هدیش، کیت استنفیلد، اوون ویلسون، دنی دویتو
  • کارگردان: جاستین سیمین (Justin Simien)

فیلم عمارت متروکه یک اثر نسبتاً ترسناک و درعین‌حال، کمدی است که به کارگردانی جاستین سیمین ساخته شده و قرار است در تاریخ 11 اوت 2023 اکران شود. در این فیلم، بازیگران و ستارگان مشهوری مانند رزاریو داوسون، تیفانی هدیش و کیت استنفیلد نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم اقتباسی از نسخه قبلی با همین نام این است که در سال 2003 پخش شد و توانست با استقبال خیلی خوبی مواجه شود.

داستان این فیلم، درباره یک مادر مجرد به همراه پسرش است که قصد دارند یک زندگی جدید را شروع کنند و به‌همین‌دلیل‌هم برای شروع، به یک عمارت نسبتاً ارزان‌قیمت می‌روند. بااین‌حال، کمی بعد از اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که در آن خانه تنها نیستند و اشباحی نیز در آنجا حضور دارند. آنها برای گرفتن این اشباح، از یک کشیش و دانشمند کمک می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های فرانسوی

بهترین فیلم های ترسناک جهان

عشق حقیقی – True Love

بهترین فیلم های دیزنی 2023

  • تاریخ اکران: 6 اکتبر (14 مهر 1402)
  • بازیگران: جان دیوید واشینگتن، جما چان، آلیسون بروکس جانی، کن واتانابه
  • کارگردان: گرت ادواردز (Gareth Edwards)

یکی دیگر از بهترین فیلم های دیزنی 2023 که در ماه اکتبر روی پرده‌های سینما می‌رود، فیلم عشق حقیقی است. اگرچه هنوز جزئیات زیادی درباره این فیلم اعلام نشده است، اما تا این حد می‌دانیم که به احتمال زیاد، با یک فیلم علمی-تخیلی مواجه باشیم که در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد.

آرزو – Wish

بهترین فیلم های دیزنی 2023
بهترین فیلم های دیزنی 2023
  • تاریخ اکران: 23 نوامبر (2 آذر 1402)
  • صداپیشگان: آریانا دبوز، آلن تودیک
  • کارگردانان: فاون ویراسانتورن (Fawn Veerasunthorn) و کریس باک (Chris Buck)

در نهایت، آخرین موردی که ما آن را در فهرست فیلم های جدید دیزنی در سال 2023 قرار می‌دهیم، انیمیشن آرزو است که به احتمال زیاد، در تاریخ 23 نوامبر 2023 اکران خواهد شد.

داستان این انیمیشن نشان می‌دهد که اگرچه شاید آرزو کردن برای ستاره‌ها کمی غیرممکن به نظر برسد، اما این مسئله می‌تواند برای آشا 17 ساله تا حدودی متفاوت باشد. زیرا وقتی آرزویی می‌کند، یک ستاره به آن جواب می‌دهد و همه چیز در زندگی او تغییر می‌کند.

سوالات متداول

بهترین فیلم های دیزنی در سال 2023 کدام است؟

ازجمله بهترین فیلم های دیزنی 2023 می‌توان به مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی،‌ ماورل‌ها، نگهبانان کهکشان: بخش 3 و پری دریایی اشاره کرد. در این مقاله به معرفی فیلم‌های دیگری نیز پرداختیم که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

بهترین فیلم مورد انتظار دیزنی در سال 2023 کدام است؟

نگهبانان کهکشان: بخش 3 و پری دریایی از جمله فیلم‌هایی هستند که اخبار پیرامون آنها از مدت‌ها پیش منتشر شده و علاقه‌مندان، بی‌صبرانه منتظر آنها هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: thepioneerwoman

نظر شما درباره بهترین فیلم دیزنی 2023 چیست؟ به نظر شما فیلم دیگری هم باید در این فهرست قرار بگیرد که به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر