;
coinex

تیک آبی پولی اینستاگرام و متا معرفی شد؛ 15 دلار ناقابل!

تیک آبی پولی اینستاگرام و متا بالاخره از راه رسید. کاربران برای دریافت این تیک آبی باید ماهانه 15 دلار هزینه کنند.

تیک آبی پولی اینستاگرام و متا فعال شد. روز گذشته در خبری عنوان کردیم که متا به‌عنوان مالک شبکه اجتماعی پرطرفدار “اینستاگرام” قصد دارد به تقلید از توییتر، تیک آبی اینستاگرام را پولی کند. حالا تنها با گذشته یک روز از انتشار این خبر، متا تیک آبی اینستاگرام را با پرداخت 15 دلار ماهانه، معرفی کرده است. لازم‌به ذکر است که متا برای آن‌دسته از کاربرانی که هزینه اشتراک تیک آبی را پرداخت کنند، چند ویژگی انحصاری نیز درنظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: امکان استفاده از GIF در بخش کامنت اینستاگرام فراهم شد

تیک آبی پولی اینستاگرام و متا معرفی شد

کاربران فیسبوک و اینستاگرام به‌زودی یک گزینه تیک آبی پولی را در قالب قابلیتی به‌نام “Meta Verified” دریافت خواهند کرد. کاربران وب برای استفاده باید ماهانه ۱۲ دلار و کاربران گوشی‌های اندروید و آی او اس نیز ماهانه ۱۵ دلار پرداخت کنند تا یک تیک آبی در کنار نام اکانت آن‌ها هنگام جستجو بین اکانت‌ها و کامنت گذاشتن نمایان شود.

علاوه بر این، کاربرانی که عضو اشتراک پولی اینستاگرام شوند می‌توانند از پشتیبانی خیلی سریع و همینطور برخی از قابلیت‌های انحصاری این دو شبکه اجتماعی بهره‌مند شوند.

تیک آبی پولی اینستاگرام و متا معرفی شد

دریافت تیک آبی اینستاگرام و فیسبوک چه شرایطی دارد؟

برای استفاده از این قابلیت، کاربران باید تصویری از پاسپورت خود (که مطابق با نام اکانت و عکس پروفایل کاربر است) را برای متا ارسال کنند. اکانت‌های واجد شرایط استفاده از سرویس Meta Verified باید دارای حداقل تعداد مشخصی پست منتشر کرده در پروفایل خود بوده و سن صاحب اکانت هم حداقل ۱۸ سال باشد. در حال حاضر این قابلیت فقط مختص افراد عادی ارائه شده و کسب‌و‌کارها نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

اما در کنار این‌ها، کاربران اشتراک پولی اینستاگرام و فیسبوک، استیکرهای اختصاصی را برای استوری‌ها و ریلزها دریافت می‌کنند و همینطور ماهانه ۱۰۰ توکن ستاره (ارز دیجیتالی کمپانی متا) را نیز دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره تیک آبی پولی اینستاگرام و متا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر