;
coinex

امکان استفاده از GIF در بخش کامنت اینستاگرام فراهم شد

استفاده از GIF در بخش کامنت اینستاگرام قابلیت جدیدی است که اخیرا در کنار راه‌اندازی ویژگی کانال اینستاگرام در این شبکه اجتماعی عرضه شده است.

این روزها اینستاگرام سخت مشغول توسعه قابلیت‌های جدید برای پلتفرم خود است تا ضمن حفظ پایگاه گسترده کاربران خود، آن را گسترده‌تر نیز بکند. در این راستا این پلتفرم با الام از تلگرام قابلیت کانال اینستاگرامی را معرفی کرد. حال یک قابلیت جدید معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

راه‌اندازی قابلیت استفاده از GIF در بخش کامنت اینستاگرام

فیس بوک پیش‌تر از این‌ها به کاربران امکان استفاده از کامنت تصویر متحرک یا Gif را زیر پست‌ها را می‌داد. اما اینستاگرام که دیگر شبکه اجتماعی تحت مالکیت متا (شرکا مالک فیس‌بوک) است، صرفاً به شما اجازه کامنت متن یا ایموجی را می‌داد. ولی حالا این موضوع با تغییر روبرو شده و در اینستاگرام هم امکان کامنت گذاشتن با تصویر متحرک فعال شده است.

استفاده از GIF در بخش کامنت اینستاگرام

اگر به مانند تصویر فوق در اینستاگرام خود گزینه GIF را کنار کادر کامنت مشاهده نمی‌کنید، احتمالاً این قابلیت در دسترس شما قرار ندارد اما باید به زودی شاهد عرضه آن باشیم. البته در حال حاضر این قابلیت در زمینه واکنش به استوری‌ها فعال شده است. همچنین به نظر هدف اینستاگرام از ارائه این قابلیت، سرزنده‌تر کردن کاربران در زمینه کامنت‌های اینستاگرام است.

با لمس آیکون GIF تعدادی تصویر متحرک از پیش تعریف شده و یک نوار جستجو برای شما به نمایش در می‌آید. در نوار جستجو، امکان سرچ یک کلمه کلیدی جهت یافتن GIF خاصی فراهم است. از طرفی امکان انتخاب یکی از گیف‌های پیشنهادی به سادگی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استفاده از GIF در بخش کامنت اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر