;
coinex

گوشی Cat S75 با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه و تراشه مدیاتک معرفی شد

گوشی Cat S75 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه و تراشه جدید مدیاتک معرفی شد. این گوشی قابلیت‌های جالب دیگری نیز دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

گوشی Cat S75 معرفی شد. این گوشی خاص که از لحاظ مقاومت نمونه ندارد از قابلیت‌هایی بسیار کاربردی مانند امکان ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه، تراشه جدید مدیاتک و همچنان امکان شستشو با آب و صابون پشتیبانی می‌کند. این گوشی توسط گروه تجاری Bullitt توسعه داده شده و به گفته کارشناسان، Cat S75 اولین گوشی جهان بوده که به این سطح از مقاومت دست یافته است.

بیشتر بخوانید: فناوری ماهواره‌ای دوطرفه سامسونگ معرفی شد؛ اتصال مستقیم گوشی‌های سامسونگ به ماهواره!

گوشی Cat S75 با امکانات ویژه رونمایی شد

گروه تجاری Bullitt همانطور که پیش‌تر وعده داده بود، جدیدترین گوشی سری Cat را با پیام‌رسانی ماهواره‌ای دوطرفه رونمایی کرد. GSMArena می‌نویسد Cat S75 اولین گوشی دنیا است که چنین قابلیتی دارد. ارتباط ماهواره‌ای را پیش‌تر در گوشی‌های دیگری نیز دیده‌ایم، اما آنچه در Cat S75 ارائه می‌شود نسخه‌ی پرکاربردتر این فناوری است.

برخلاف سیستم ماهواره‌ای اپل که صرفا ارتباط با اورژانس را در ناحیه‌های دور افتاده امکان‌پذیر می‌کند، سیستم گوشی Cat S75 به شما امکان می‌دهد در جاهایی مثل بیابان یا وسط اقیانوس که پوشش‌دهی شبکه وجود ندارد، به دوستان و خانواده‌ی خود پیام ارسال کنید.

گوشی Cat S75 با امکانات ویژه رونمایی شد

کاربر می‌تواند به هر کاربری که از گوشی موبایل استفاده می‌کند، پیام بفرستد. فرد مقابل پیام را در قالب SMS دریافت خواهد کرد و برای دریافت پیام به هیچ تجهیزات یا نرم‌افزار خاصی نیاز نیست. البته اگر طرف مقابل بخواهد پیام شما را پاسخ دهد، باید سراغ استفاده از اپلیکیشنی رایگان برود که برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS در دسترس است.

گوشی جدید خانواده‌ی Cat به کاربر امکان می‌دهد که به مدت سه ماه به‌طور رایگان به سرویس Bullitt Satellite Messenger Essentials دسترسی پیدا کنند. این سرویس شامل ارسال ۳۰ پیام مستقیم به ماهواره در ماه است.

پس از پایان دوره‌ی سه ماهه، می‌توانید با ثبت‌نام در سایت Bullitt سراغ تهیه‌ی سرویس‌های مختلف بروید. ارزان‌ترین سرویس ماهانه پنج یورو قیمت دارد. در صورت تمایل می‌توانید از سرویس‌هایی که گران‌تر هستند و امکانات بیشتری ارائه می‌دهند استفاده کنید.

گوشی Cat S75 با امکانات ویژه رونمایی شد

پس از تهیه‌ی اشتراک، به‌صورت تمام‌وقت به خدمات اورژانس دسترسی خواهید داشت. امکان ارسال پیام به اورژانس شامل هزینه‌ی جداگانه نیست. Bullitt سیستم ارتباط ماهواره‌ای گوشی Cat S75 به‌لطف تراشه‌ی NTN مدیاتک ارائه می‌شود. این گوشی همچنین به پردازنده‌ی Dimensity 930 مجهز است و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا دارد.

گوشی جدید Cat دو به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند. این گوشی به‌طور پیش‌فرض به اندروید ۱۲ مجهز است. Cat S75 به‌لطف گواهی IP69K در برابر نفوذ آب تا عمق پنج متر به‌مدت ۳۵ دقیقه مقاوم است. Bullitt می‌گوید گوشی جدیدش حتی در صورت سقوط به عمق پنج متری آب، از پوشش گارانتی خارج نمی‌شود.

Cat S75 گواهی MIL-SPEC-810H دارد و افزون‌بر مقاومت در برابر دمای بالا، از سقوط ۱٫۸ متری روی صفحه‌ای فولادی سربلند بیرون آمده است. Cat S75 در برابر رطوبت شدید، مه نمکی و لرزش نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد.

Bullitt می‌گوید که کاربر می‌تواند گوشی Cat S75 را با آب و صابون بشوید یا سراغ استفاده از دستمال آغشته به الکل برود. بدنه‌ی گوشی پوشش ویژه‌ای به نام +Hygiene دارد. این پوشش شامل یون‌های نقره‌ی ضدمیکروب است.

گوشی Cat S75 با امکانات ویژه رونمایی شد

صفحه‌نمایش گوشی جدید Cat با شیشه‌ی گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچ با وضوح ۲٬۴۰۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی استفاده می‌کند. Cat S75 در پنل پشتی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی مجهز است.

Cat S75 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی غیرقابل‌تعویض با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند. پیش‌فروش گوشی از امروز آغاز شده است. Cat S75 با قیمت ۶۰۰ یورو در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی Cat S75 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر