;
coinex

سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال و دریافت سود ماهانه

مدرن‌ترین روش سرمایه‌گذاری در دنیای امروز ارز‌های دیجیتال هستند که کاربران از طریق معامله آن‌ها سود به دست می‌آورند. این پول‌های مجازی از ابتدای ورود به دنیای سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار گرفته‌اند و با گذشت زمان شرایط مطلوبی برای کسب سود به کاربران فراهم می‌کند.

در حال حاضر ارز‌های دیجیتال تنوع زیادی پیدا کرده­اند. معاملات آن‌ها نسبت به پول‌های واقعی مقداری تفاوت دارد؛ بنابراین می‌توان گفت سرمایه گذاری در ارز‌ دیجیتال محل مناسبی است تا افراد مبتدی و حرفه‌ای از طریق آن به درآمد برسند. تمام فرایند معاملات این رمز ارز‌ها در بستر صرافی‌ها انجام می‌شود‌.

سرمایه‌ گذاری با سود ماهانه در بینگ ایکس

روش‌های سرمایه ‌گذاری در رمز ارزها

یکی از روش‌های سرمایه ‌گذاری کریپتو به ­صورت غیرفعال است که شما از طریق آن می‌توانید از سرمایه خودتان درآمد ماهیانه داشته باشید. در واقع از این طریق افراد نیازی به وقت گذاشتن برای انجام معامله ندارند و حتی اگر دانش یا تخصص مرتبط با ارز‌های دیجیتال نداشته باشند، شرایط کسب درآمد ثابت برای آن‌ها فراهم می‌شود.

این روش سرمایه گذاری در ارز‌ دیجیتال ریسک خاصی ندارد و در هر شرایطی حفاظت از اصل سرمایه شما تضمین شده است. امروزه در برخی از صرافی‌ها این امکان برای کاربران بازار‌ رمز ارزها فراهم شده تا از طریق سرمایه خود در بازار‌های آنلاین به سود ثابت ماهانه برسند.

بازار آنلاین ارزهای دیجیتال

بازار آنلاین رمزارز‌ها به­ صورت یک بازار مالی تخصصی شناخته می‌شود که انجام تمام فعالیت‌ها برای رسیدن به درآمد از آن‌ها نیاز به مهارت و دانش معامله‌گری دارد. در این میان برخی از اشخاص امکان انجام تحلیل بازار و سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال بر اساس آن را ندارند.

در مقابل تمایل آن‌ها به کسب سود در بازار زیاد است. به همین منظور کاربران می‌توانند با فعال‌سازی بخش کپی ترید در صرافی Bingx شرایط مطلوبی برای کسب سود از سرمایه خود فراهم کنند. از طریق سرمایه‌ گذاری با سود ماهانه در بینگ ایکس کاربران می‌توانند درآمد ناشی از سرمایه خود را به دست آورند‌. البته باید بدانید انجام این کار نیاز به بررسی شرایط و آشنایی با انواع روش‌های کپی ترید بینگ ایکس دارد.

کپی تریدینگ چیست؟

با افزایش علایق کاربران به سرمایه ‌گذاری در ارز‌ دیجیتال امکانات بسیار زیادی به صرافی‌ها افزوده شده است. یکی از قابلیت‌های بسیار پیشرفته و بزرگ در صرافی بینگ ایکس امکان انجام کپی تریدینگ است که جهت فراهم­کردن شرایط سرمایه‌گذاری با سود ثابت برای کاربران طراحی شده است.

این روش برای تریدر‌ها به­ عنوان یک برنامه تشویقی شناخته می‌شود و معامله­گران می‌توانند در سطوح مختلف دسته‌بندی شوند. برای ارتقاء تریدر به سطوح بالاتر باید برخی معیار‌ها مانند کمترین میزان موجودی، مقدار امتیاز در سطح ریسک و تعداد کپی‌کنندگان به ­صورت دقیق رعایت شوند.

این رده‌بندی‌ها از ابتدایی‌ترین سطح تا بهترین سطح شامل برنز، نقره، طلا و الماس هستند. حساب تریدر‌ها برای انجام رده‌بندی هر دوشنبه آپدیت می‌شوند و پس از آن کاربران امکان بهره‌مندی از امتیازات و مزایای هر سطح را  بر اساس سرمایه گذاری در ارز‌ دیجیتال خواهند داشت.

صرافی بینگ ایکس بر اساس مقدار پول هر معامله‌گر از طریق جریان‌های مالی مختلف دارای سود ثابت و نقدی این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران استراتژی‌های معاملاتی خود را بهبود ببخشند. در این میان کاربرانی که در سطح‌بندی بالاتری قرار دارند از میزان سود بیشتری برای انجام معاملات کپی برخوردار خواهند شد.

همچنین تریدر‌هایی که در سطح طلایی یا بالاتر از آن باشند، از مقدار سود ماهانه‌ای در حدود ۱۰۰۰ دلار برخوردار خواهند شد.

سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال و دریافت سود ماهانه

ویژگی‌های خاص سرمایه‌گذاری کریپتو در بینگ ایکس

شما با سرمایه گذاری در ارز‌ دیجیتال از طریق صرافی Bingx به­صورت غیرفعال از سود ماهانه در کریپتو برخوردار خواهید بود. علاوه­ براین برای اینکه صرافی به کاربران خود انگیزه و هیجان سرمایه‌گذاری بدهد، یک پاداش مدیریت برای صندوق دارایی خود در نظر گرفته است که این ویژگی مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری سنتی است. این پاداش میزان مشخصی از مقدار ارزش همه معاملات کپی است که به معامله­گران به­صورت روزانه تعلق می‌گیرد و هرچه رده حساب تریدر بالاتر باشد، درصد این پاداش نیز افزایش پیدا می‌کند.

به ­طور مثال زمانی که رده الماس به یک معامله‌گر تعلق گرفته و مقدار معاملات کپی ترید او بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است، مقدار پاداش دریافتی از مدیریت صندوق به وی دو میلیون دلار خواهد بود. البته باید بدانید این پاداش علاوه ­بر سود دلاری ماهانه ثابتی است که تا ۱۰۰۰ دلار نیز به افراد تعلق می‌گیرد.

سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال و دریافت سود ماهانه

کسب درآمد از قابلیت ‌های برنامه کپی ترید

در کنار روش‌های مختلفی که با انجام سرمایه گذاری در ارز‌ دیجیتال باعث کسب سود ماهانه می‌شود، کاربران می‌توانند تجارب و استعداد‌های خود را در این حوزه استفاده کنند و از این طریق درآمد زیادی از کپی شدن معاملات به دست بیاورند.

در نتیجه مهارت‌های انجام معاملات از این طریق می‌تواند پول‌ساز باشد. اشتراک‌گذاری تخصص‌ها، استراتژی‌ها و استعداد‌ها در صرافی بینگ ایکس امکان ایجاد کسب­وکار برای معامله­گران را فراهم می‌کند. علاوه ‌بر این کاربران بیشتری جذب صرافی می‌شوند و حساب‌های کپی‌کننده افزایش پیدا می‌کنند که این موارد برای هر دو طرف منفعت دارند.

در واقع تریدرهای باتجربه می‌توانند سیگنال رایگان در اختیار سایر معامله‌گران قرار دهند و در سود آن‌ها سهم داشته باشند. با اشتراک‌گذاری این سیگنال‌ها و ورود همزمان چندین کاربر به آن در صورت رسیدن به سود، ۳۰ درصد آن به شما اختصاص پیدا می‌کند.

 رسیدن به درآمد دلاری از طریق صرافی بینگ ایکس

تریدر‌های فعال در بازارهای آنلاین مالی هنگام سرمایه گذاری در ارز‌ دیجیتال به ­دنبال کسب سود هستند. با توجه به اینکه روش‌های مختلفی برای رسیدن به سود دلاری و سرمایه گذاری کریپتو وجود دارد، باید بهترین روش را از طریق صرافی بیگ ایکس دنبال کنید.

به­ دلیل اینکه معاملات انجام شده در این صرافی حجم زیادی دارد، کاربران می‌توانند در نقاط مختلف دنیا از امکانات این مجموعه استفاده کنند و به سود سرمایه‌گذاری کریپتو برسند‌. البته باید بدانید رسیدن به درآمد از این طریق نیاز به آموزش دارد و همچنین شما باید استراتژی‌های مختلف و روش‌های تحلیل گوناگون بازار را بدانید و در استفاده از آن‌ها به تجربه و مهارت برسید.

به همین دلیل صرافی بینگ ایکس برای اینکه کاربران خود را در مسیر درستی هدایت کند و آن‌ها را به سود دلاری ‌ایده‌آل برساند، پلن‌های مختلفی تدارک دیده است. در این روش سرمایه گذاری در ارز‌ دیجیتال کاربر می‌تواند از تجربه سایر معامله­گران برای انجام ترید استفاده کند و از این طریق به سود ماهانه دلاری دست پیدا کند.

برای این کار شما باید یک تریدر معتبر انتخاب کنید و سابقه معاملاتی او را کنترل کنید تا پس از اتصال دو حساب به یکدیگر، تمام فرایند انجام معاملات وی بر روی حساب شما نیز اعمال شود و از این طریق بدون اینکه کاری انجام دهید، یک سرمایه‌ گذاری با سود ثابت دلاری خواهید داشت.

سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال و دریافت سود ماهانه

نتیجه‌گیری

انجام سرمایه گذاری در ارز‌ دیجیتال در دهه اخیر رواج زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل روش‌های مختلفی برای رسیدن به درآمد و سود از این طریق در اختیار معامله­گران قرار گرفته است. از جدیدترین این قابلیت‌ها می‌توان به امکان انجام سرمایه‌گذاری بدون داشتن فعالیت در بازار اشاره کرد. به نحوی که کاربران بتوانند به­ صورت ماهانه از سرمایه خود سود به دست آورند. به این فرایند کپی تریدینگ گفته می­شود.

صرافی ارز دیجیتال Bingx در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده و خدمات معاملاتی متنوعی مثل کپی ترید در اختیار بیش از پنج میلیون کاربر قرار می‌دهد. امکانات موجود در پلتفرم این صرافی نوآورانه و ایمن هستند. البته بهتر است برای اینکه بتوانید از پاداش مدیریت صندوق‌های مالی بهره‌مند شوید، در بخش احراز هویت با IP خارجی ثبت نام کنید و هویت ایرانی خود را فاش نکنید.

برای انجام سایر فعالیت‌های معاملاتی و سرمایه گذاری کریپتو می‌توانید با هویت اصلی خود در این صرافی فعالیت کنید.

/

پایان خبر

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر