;
coinex

بهترین مرکز تلفن voip هوشمند ایران | اولین سیستم تلفن گویا هوشمند

امروزه راه‌های ارتباط با مشتری اهمیت زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل خیلی از کسب و کارها به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند با استفاده از آن کارهای اداری و ارتباط با مشتری خود را پیش ببرند.

جالب است بدانید که مرکز تلفن voip تمامی نیاز سازمان‌ها و ادارات مختلف به ارتباط با مشتری را برطرف کرده است. اساسا تلفن ویپ بر پایه اینترنت کار می‌کند و در کنار پیشرفته بودن این خدمات باید پشتیبانی‌ها و اجرای آسان آن‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرد. به همین دلیل است که انتخاب بهترین مراکز تلفن اینترنتی ویپ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در ادامه بهترین مرکز تلفن voip هوشمند ایران را  به همراه مزایای منحصر بفرد  آن معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

مرکز تلفن voip چیست؟

ویپ (voip) همان voice over internet protocol است که به کمک آن می‌توان صوت را از طریق فضاهای اینترنتی منتقل کرد. در واقع به کمک سیستم تلفنی ویپ می‌توان تمامی تماس‌های اینترنتی را بر پایه امواج آنالوگ جا به جا کرد. مسلما  کیفیت اینترنت مراکز ارائه دهنده تلفن ویپ  بسیار در کیفیت تماس ها تاثیر گذار است. بنابراین توجه به نکاتی مهمی مانند  بهره مند بودن  از اینترنت فوق پرسرعت،  قبل از خرید تلفن ویپ ضروریست. به همین دلیل نکات  مهم  خرید مرکز تلفن ویپ  را در این بلاگ  مورد بررسی قرار داده ایم تا بتوانید بهترین  انتخاب را برای خرید  مرکز تلفن voip داشته باشید.

 مزایای مرکز تلفن voip تک نت

تکنولوژی ویپ نیاز هر سازمان و هر شرکتی برای برقرای تماس های و کنفرانس هی صورتی با کیفیت است .امروزه   با وجود تلفن ویپ برای برقرای تماس  دیگر نیازی  به تلفن های  قدیمی مخابراتی وابسته به سیم های مسی  و یا  سیم کارت نیست. از انجا که تلفن ویپ به معنای  انتقال صدا بر بستر اینترنت هست  یعنی هر جا که اینترنت باشد تماس هم برقرار میشود.وجود دکل های اینترنتی در سرتاسر کشور این امکان را فراهم ساخته که  همگان به اینترت دسترسی داشته باشند. بنابراین  بدلیل مزایا  منحصر بفرد این تکنولوژی  نه تنها سازمان ها و شرکتها ها بلکه در آینده ای نه چندان دورهمگان  خواهان  تلفن ویپ خواهند بود. در ادامه به مزایا مرکز تلفن  voip   خواهیم پرداخت:

قابلیت جابه جایی  تلفن ویپ

یکی از مزایا تلفن ویپ قابلیت  جابه جایی  آن است. به دیلل اینکه  تلفن ویپ بر بستر اینترنت ساخته شده و نیازی به  سیم های مسی مخابرات  قدیمی و  سیم کارتی ندارد  به راحتی میتوان همه جا از آن استفاده کرد. اگرچه برخی از ارائه دهندگان این سرویس  به دلیل نداشتن پوشش دهی کامل اینترنت در نقاط مختلف کشور  جوابگوی نیاز مشتریان نیستند. بنابراین قبل از خرید هر مرکز تلفن ویپی باید به  کیفیت و میزان سطح پوشش دهی اینترنت شرکت ارائه دهنده  ویپ اطمینان حاصل کرد . تک نت  به عنوانی یکی از ارائه دهندگان مرکز تلفن voip  نگرانی  شما را از این  مورد  رفع خواهد کرد . یکی از مهم‌ترین مزایای رقابتی تک نت با سایر ارائه دهندگان ویپ، پوشش دهی اینترنتی در سر تا سر کشور است. اینترنت tdlte تک نت هوشمندترین اینترنت ایران است که در هر محیطی آنتن دهی دارد. به همین دلیل است که پس از قطع شدن ارتباطات اینترنتی هم می‌توان از خدمات ویپ بر پایه اینترنت استفاده کرد. یعنی خدمات ویپی که از شرکت تک نت ارائه می شود، هیچ گونه قطع و وصلی ندارد!

قابلیت جابه جایی  تلفن ویپ

اهمیت هوشمند سازی سرور voip

همه افرادی که از خدمات مرکز تلفن voip  استفاده کرده‌اند، می‌دانند که سرورهای ویپ به خودی خود هوشمند نیستند .افراد برای این که بتوانند از تلفن گویا استفاده کنند یا کنفرانس‌های تلفنی  برقرار کنند، نیاز به هوشمند کردن سرورهای ویپ دارند. اما چگونه ؟ این کار را می‌توان به کمک برنامه نویسان و کد نویسان انجام داد؛ چرا که هوشمند سازی سرورهای ویپ به کد نویسی و دانش فنی بالا نیاز دارد. لازم به ذکر است که تک نت که برترین مرکز تلفن voip است تنها  شرکت دارنده مجوز هوشمندسازی سرورهای ویپ است.

خرید مرکز تلفن هوشمند

برای این که بتوانید هوشمندترین خدمات ویپ را به کار ببندید، لازم است که به مزایای ویپ تک نت با سایر خدمات دهندگان توجه داشته باشید. این مزایا در ادامه ذکر شده‌اند:

1.     دارای سرشماره‌های رند

بدون شک هر مشتری دنبال رندترین شماره هاست، به همین دلیل است که مشتریان نسبت به سرشماره تلفن های ویپ حساس اند. هر شرکت ارائه دهنده مرکز تلفن ویپی دارای یک سرشماره است، نکته قابل توجه این است که تعداد خیلی محدودی  از شرکت های ارائه هنده ویپ سرشماره  ی رندی دارند. برای مثال در شرکت تک نت سرشماره 9155 برای تلفن ویپ در نظر گرفته شده است که اولین سرشماره رند تلفن ویپ در کشور است.

2.     امکان انتخاب چهار رقم آخر شماره

 

برای مشتریان ویپ این امکان وجود دارد که 4 شماره اخر را خودشان انتخاب کنند. لازم به ذکر است که به هر میزان که رند بودن این چهار رقم افزایش یابد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.‌ همه ارائه دهندگان ویپ  طبق قوانین مربوطه چهار بسته تعرفه  ای مجزا برنزی، الماسی، طلایی و نقره‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای مثال اگر دو شماره مشابه در چهار رقم آخر وجود داشته باشد، بسته طلایی است. اگر شماره همسان در این چهار رقم وجود نداشته باشد، بسته برنزی است. با این وجود می‌توان گفت که تعرفه این دسته از خدمات در مرکز ویپ تک نت نسبت به رقبا بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

3.     ارائه خدمات پس از فروش

کیفیت خدمات پس از فروش  بدون شک   یکی از موارد مهمی است که نباید نادیده بگیرید. قبل از خرید مرکز تلفن هوشمند ویپ باید به کیفیت خدمات پس از فروش شرکت مربوطه اطمینان حاصل کنید.معطلی پشت خط تلفن برای برقرای تماس با کارشناسان فنی ویپ، عدم دسترسی آسان سرکت به سرورها از مواردی است که میتواند در کیفیت خدمات پس از فروش تاثیر گذار باشد.  سرعت  پاسخ دهی کارشناسان فنی ویپ تک نت و دسترسی آسان به سرورها  نگرانی  بروز هر گونه اختلالی را در مرکز تلفن ویپ  برای مشتریان رفع کرده است.

امکانات مرکز تلفن voip هوشمند در تک نت

امکانات مرکز تلفن voip هوشمند در تک نت

 

مرکز تلفن voip امکانات متنوعی را در قالب تلفن اینترنتی ویپ در اختیار کاربران می‌گذارد. پاسخگویی خودکار به تماس‌هایی که برقرار می‌شوند، هدایت تماس‌ها، انتقال تماس، ضبط مکالمات، پست صوتی، کنفرانس‌های صوتی و کنفرانس‌های تصویری از جمله امکاناتی هستند که در ویپ وجود دارد. شما به کمک سیستم تلفن گویا هوشمند ویپ می‌توانید مکالماتی که دارید را ضبط کنید و از آن‌ها برای بهبود عملکرد کاری خود بهره ببرید.

همچنین می‌توانید به تمامی مشتریانی که با شرکت تماس می‌گیرند نیز پاسخ دهید. با این کار عملکرد کارمندان سازمان نیز بهبود پیدا خواهد کرد. در ضمن سروره voip امنیت بالایی دارند و به راحتی هک نمی‌شوند. پس نگرانی از هیچ بابت وجود نخواهد داشت.

نتیجه گیری

خرید مرکز تلفن voip مرکزی است که می‌توان خدمات تلفن اینترنتی را از آن دریافت کرد. تک نت یکی از این مراکز است. خدمات ویپ تک نت به دلایلی خاص نسبت به سایر شرکت‌های ارائه دهنده برتری دارد. ارائه سر شماره رند، پشتیبانی قوی، اراده تلفن گویا، عدم نیاز به هوشمند سازی سیستم و پشتیبانی در تمامی نقاط کشور از جمله ویژگی‌های تلفن اینترنتی ویپ است. شما می‌توانید با هزینه‌هایی کاملا مقرون به صرفه از این خدمات استفاده کنید.

/

پایان رپورتاژ

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر