;
coinex

پیش بینی درآمد 1.7 میلیارد دلاری متا از تیک آبی پولی اینستاگرام و فیسبوک

براساس تخمین‌های تحلیلگران بانک آمریکا درآمد 1.7 میلیارد دلاری متا از طریق سرویس اشتراک پولی متا وریفاید تا سال 2024 حاصل خواهد شد.بانک آمریکا پیش‌بینی می‌کند که سرویس اشتراک پولی متا وریفاید تا سال 2024 در بین اینفلوئنسرها، تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کارها جایگاه ویژه‌ای به دست خواهد آورد و تا آن زمان میزان مشترکین آن به 12 میلیون اشتراک خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: تیک آبی پولی اینستاگرام و متا معرفی شد؛ 15 دلار ناقابل!

درآمد 1.7 میلیارد دلاری متا از سرویس اشتراک پولی

میزان هزینه سرویس متا وریفاید برای وب، 11.99 دلار و برای کاربران iOS و اندروید، 14.99 دلار در ماه خواهد بود. با توجه به همین میزان هزینه اشتراک ماهانه این سرویس، تحلیلگران بانک آمریکا تخمین می‌زنند که متا در سال 2024، توانایی کسب درآمد 1.7 میلیارد دلاری با حاشیه سود بالا را خواهد داشت.

 

پیش بینی درآمد 1.7 میلیارد دلاری متا از تیک آبی پولی اینستاگرام و فیسبوک
درآمد 1.7 میلیارد دلاری متا

 

طبق اعلام این تحلیلگران، با وجود مخاطبان گسترده‌تر و فرصت درآمد بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا، سرویس اشتراکی متا امکان ثبت عملکرد بهتری نسبت به سرویس‌های مشابه را خواهد داشت. در واقع نسخه آزمایشی سرویس اشتراک جدید متا پس از آغاز فعالیت سرویس اشتراکی توییتر بلو در دسامبر با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای کاربران وب و 11 دلار برای کاربران اپل، انجام خواهد گرفت. براساس اعلام سایت اینفورمیشن، توییتر بلو در سراسر جهان، حدود 300 هزار کاربر را به خود جذب کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمد 1.7 میلیارد دلاری متا از اشتراک‌های پولی اینستاگرام و فیس‌بوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر