;
coinex

گوشی اقتصادی نوکیا G22 با تمرکز بر قابلیت تعمیرپذیری آسان معرفی شد

کمپانی HMD به تازگی از گوشی اقتصادی نوکیا G22 رونمایی کرده است. این محصول به گونه‌ای ساخته شده که به آسان‌ترین روش و در کوتاه‌ترین مدت تعمیر می‌شود.

روز گذشته شرکت HMD از جدیدترین محصول 4G خود با قابلیت تعمیر پذیری و مقاومت بالا رونمایی کرد. این محصول که نوکیا G22 نام دارد از مشخصات و ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: نوکیا C22 و C32 با شارژدهی 3 روزه و قیمت اقتصادی معرفی شدند

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی نوکیا G22

گوشی نوکیا G22 می‌تواند یک انتخاب عالی برای افرادی که به دنبال یک گوشی با دوام بالا هستند، باشد. در واقع شرکت HMD با انجام تحقیقاتی به این نتیجه رسیده که علت اصلی افراد برای تعویض گوشی‌‌های خود خراب شدن باتری و یا شکستگی نمایشگر است و بنابراین با تکیه بر این مسئله آسان‌ترین روش تعویض این قطعات را در G22 به کار گرفته است.

گوشی اقتصادی نوکیا G22

گفته می‌شود که تعویض باتری و تغییر صفحه نمایش در نوکیا G22 به ترتیب 5 دقیقه و 20 دقیقه زمان می‌برد و تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار مانند اجکتور سیم کارت و پیچ گوشتی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

در حقیقت HMD با همکاری iFixit تمام ابزارهای لازم، راهنما و قطعات را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به تنهایی و بدون نیاز به شخص ثالث صفحه نمایش، پورت شارژ یا باتری گوشی Nokia G22 خود را تعویض و یا تعمیر کنند. البته کاربران در صورت تمایل می‌توانند از همان روش معمول استفاده کنند و انجام تعمیرات را به یک مرکز خدمات بسپارند.

همچنین نوکیا با حذف نیاز به گرم کردن قاب پشتی برای جدا کردن آن و نیاز به الکل برای جدا کردن باتری، مراحل و زمان مورد نیاز برای تعمیر G22 را به شدت کاهش داده است. جالب است بدانید که قاب پشتی Nokia G22 از جنس پلاستیک بازیافتی صد درصد است و بسته بندی محصول نیز از مواد تایید شده توسط FSC Mix ساخته شده است.

با گذر از ویژگی‌های منحصر به فرد G22 به مشخصات واقعی این محصول می‌رسیم. این گوشی از یک صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار است که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. در جلوی نوکیا G22 یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته که علاوه بر تصویر برداری از قابلیت باز کردن قفل با چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین نوکیا G22 به چیپست Unisoc T606 مجهز شده که قدرت آن در ترکیب با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 عرضه می‌شود اما طبق قول HMD مبنی بر دریافت دو به روز رسانی سیستم عامل و سه سال به روز رسانی امنیتی، به اندروید 14 هم می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های G22 می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و باتری 5050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 20 واتی اشاره کرد. نوکیا G22 در دو رنگ آبی و خاکستری تولید شده و از امروز با قیمت 179 یورو در دسترس خریداران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اقتصادی نوکیا G22 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دمش گرم نوکیا شاهه
    ولی کاش از یونیساک میکشید بیرون قدیمی شده دیگه

    پاسخ