;
coinex

لیست 22 بانک برای ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام شد

فهرست 22 بانک برای ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام شد. خودروهای وارداتی بنابر اعلام وزارت صمت در سامانه یکپارچه این وزارتخانه به فروش خواهند رسید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت، لیست 22 بانک برای ثبت نام خودروهای وارداتی را اعلام کرد. وزارت صمت قبلاً طی یک اطلاعیه، اعلام کرده بود که یکی از شرایط ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی، بلوکه‌کردن مبلغ 500 میلیون تومان در یکی‌از بانک‌هایی است که به‌زودی لیست آنها اعلام خواهد شد. حالا این وزارتخانه لیست این بانک‌ها را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: هایما 7X به عنوان نخستین خودرو هفت نفره ایران در سال 1402 روانه بازار می‌شود

22 بانک برای ثبت نام خودروهای وارداتی انتخاب شدند

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، یکی از شرایط لازم برای متقاضیان دریافت خودرو خارجی، بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون در حساب وکالتی خود در یکی از بانک‌های کشور است.

22 بانک برای ثبت نام خودروهای وارداتی انتخاب شدند

در این زمینه وزارت صمت اعلام کرد بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، رسالت، رفاه کارگران، سپه، سرمایه، سینا، شهر، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملی، ملت، موسسه اعتباری ملل و قرض‌الحسنه مهر ایرانیان، به سامانه فروش خودروهای وارداتی اضافه شدند. بر این اساس، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می‌توانند مبلغ پانصدمیلیون تومان را در حساب خود در این بانک‌ها مسدود کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام لیست 22 بانک برای ثبت نام خودروهای وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر