;
coinex

عاشقانه ترین سریال های هانده ارچل و کرم بورسین + [پروژه جدید هانده]

با بهترین سریال های هانده ارچل و کرم بورسین در این نوشتار آشنا شوید. این زوج در سریال تو در خانه ام را بزن پارتنر یکدیگر بودند.

بهترین سریال های هانده ارچل و کرم بورسین

فیلم ها و سریال های محبوب کرم بورسین + [سریال مشترک او و هانده ارچل]

کرم بورسین در کشورهای مختلفی از جمله اسکاتلند، اندونزی، امارات متحده عربی، ترکیه، مالزی و ایالات متحده آمریکا زندگی کرده‌است. او در سال ۱۹۹۹ و هنگامی که ۱۲ سال سن داشت؛ با خانواده اش به ایالات متحده نقل مکان کرد.

عاشقانه ترین سریال های کرم و هانده
عاشقانه ترین سریال های کرم و هانده

هانده ارچل نیز متولد 1994 شهر باندیرما است. او با بازی در سریال “دختران آفتاب” به شهرت رسید و بعدها در سریال‌های “مروارید سیاه”، “عزیزه”، “تو در خانه ام را بزن” و “عشق حرف حالیش نمیشه” به ایفای نقش پرداخت.

بهترین فیلم ها و سریال های آراس بولوت اینملی و مشترک با هانده ارچل

بورسین از دپارتمان ارتباطات بازاریابی کالج امرسون فارغ‌التحصیل شد و همزمان با تحصیلش در دانشگاه، دروس بازیگری را گذراند. او به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در یک مسابقه در دبیرستانی در ایالات متحده برگزیده شد. قبل از شروع بازیگری راننده بود. کرم قبلاً در سال ۲۰۱۰ در فیلم‌های تلویزیونی آمریکایی از جمله Sharktopus بازی کرده بود.

بهترین سریال های هانده ارچل و کرم بورسین
بهترین سریال های هانده ارچل و کرم بورسین

در ۹ سپتامبر ۲۰۱۳، او در تبلیغاتی برای پیام رسان اجتماعی لاین حاضر شد. بورسین با بازی در نقش «کرم سایر» در سریال در انتظار آفتاب از کانال D ، شناخته شد. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر بین‌المللی سئول شده‌است.

بهترین و عاشقانه‌ترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز و مشترک با هانده ارچل

از آخرین سریال هایی که بازی کرده میتوان به نقش اصلی سریال تو درم را بزن به نام «سرکان بولات» در کنار هانده ارچل اشاره کرد. این سریال توسط MF Yapım، به کارگردانی یوسف پیرهسان، اندر مهلار و آلتان دونمز تهیه شده‌است و فیلمنامه آن را عایشه آنر کوتلو نوشته‌است. این سریال اولین بار در شبکه فاکس (ترکیه) در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ با دریافت نقدهای مثبت صاحب نظران و همچنین رتبهٔ بالا به نمایش درآمد.

عاشقانه ترین سریال های کرم و هانده

ادا ییلدیز و سرکان بولات
ادا ییلدیز و سرکان بولات

ادا ییلدیز و سرکان بولات نام کاراکترهایی هستند که کرم بورسین و هانده ارچل در سریال “Sen Çal Kapımı” آن‌ها را ایفا کردند. تو درم را بزن یا تو در خانه ام را بزن که در شبکهٔ ام‌بی‌سی پرشیا با نام عشق مشروط پخش شده، یک سریال تلویزیونی کمدی-عاشقانه، ساخت ترکیه است که به امضای شرکت ام اف یاپیم رسیده‌ است.

اولین قسمت از آن در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عایشه اونر کوتلو پخش شد. ادا (هانده ارچل) که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولات (کرم بورسین) که بورس تحصیلی بین‌المللی خود را رها کرده روبرو می‌شود.

سرکان بولات به دلیل یک سری مشکلات شخصی دنبال کسی می‌گردد که بتواند به‌مدت دوماه نقش نامزد او را بازی کند به ادا پیشنهاد می‌کند که اگر دو ماه نقش نامزد اون روبازی کند، به‌صورت کاملاً رایگان بورسش را به ادا می‌دهد، اگرچه ادا ابتدا به دلیل تنفرش از سرکان این پیشنهاد را رد می‌کند، اما با توجه به شرایط مجبور به پذیرش شرایط سرکان می‌شود. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن، رابطه ای پرشور و چالش‌برانگیز را تجربه می‌کنند که موجب می‌شود همه برنامه‌ریزی را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر