;
coinex

بهترین روش خرید اقساطی خودرو ؛ با ضمانت

در فرهنگ ما واژه وام و خرید اقساطی با زیر دِین رفتن مترادف است و به‌همین دلیل، همچنان این عبارات بار منفی دارند. البته در شرایط فعلی که قیمت خودرو به‌صورت روزانه و نجومی بالا می‌رود، بهتر است به تفکرات سنتی در مذمت خرید اقساطی خودرو چندان بها ندهید؛ چون با شیب فعلی قیمت‌ها در زمان اتمام اقساط بازهم سود کرده‌اید.

سود کردن در خرید قسطی خودرو یک سری شرایط دارد که در این مطلب ، به این شرایط پرداخته‌ایم. در انتها هم بهترین روش خرید اقساطی خودرو را معرفی کرده‌ایم که با انتخاب آن می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و زودتر به خودروی دلخواهتان برسید.

ویژگی‌های بهترین روش خرید اقساطی خودرو چیست؟

اگر طرحی را پیدا کردید که تمامی این 7 مزیت را داشت، می‌توانید آن را به‌عنوان بهترین روش خرید اقساطی خودرو انتخاب کنید:

1. امکان خرید قسطی بدون معرفی ضامن

معرفی ضامن یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های خرید اقساطی، گرفتن وام و… است. اگر تجربه گرفتن وام از بانک را داشته باشید، می‌دانید که گاهی اوقات برای دریافت یک مبلغ ناچیز، باید 2 ضامن معرفی کنید که این ضامن‌ها هم باید شرایط خاصی (مثل اشتغال به کار در یک ارگان یا سازمان خاص) داشته باشند. دریافت وام و تسهیلات خودرو از شرکت‌های خصوصی هم کم و بیش شرایط مشابهی دارد.

در بهترین روش خرید اقساطی خودرو، تضمین‌های موردنیاز، به روش‌های دیگری از شما دریافت می‌شود.

2. تحویل خودرو در کمترین زمان ممکن

زمانی می‌توان طرحی را بهترین روش خرید اقساطی خودرو دانست که فرایند اعتبار سنجی و تحویل خودروی آن در کمترین زمان ممکن انجام شود. برخی از طرح‌های فروش اقساطی خودرو حجم زیادی از مدارک را از شما می‌خواهند که مسلماً فرایند بررسی دقیق چنین مدارکی در طولانی‌مدت انجام می‌شود. در این مدت، شما باید بخشی از سرمایه خود را از گردش خارج کنید؛ آن هم با وجود تورم فعلی که ارزش سرمایه‌های ریالی دائم در حال کاهش است.

برخی از شرکت‌ها هم هستند که از شما می‌خواهند اول پیش‌پرداخت را واریز کنید و بعد فرایند اعتبارسنجی را انجام می‌دهند. درطول فرایند اعتبارسنجی و تأمین خودرو توسط این شرکت‌ها، هیچ سودی به شما تعلق نمی‌گیرد.

3. ثبت سند شش‌دانگ به نام خریدار از ابتدا

محبوب‌ترین روش فروش لیزینگی خودرو، اجاره به شرط تملیک است؛ یعنی زمان تحویل خودرو، قراردادی با شما بسته می‌شود که براساس آن شما خودرو را اجاره می‌کنید و تا پایان دوره بازپرداخت اقساط، مالک آن نخواهید بود. به‌غیر از این روش، به‌نام زدن تنها 3 دانگ یا 2 دانگ سند خودرو به نام خریدار، یکی دیگر از روش‌های محبوب فروش اقساطی خودرو در کشور است.

در بهترین روش خرید اقساطی خودرو، سند شش‌دانگ خودرو از همان ابتدای کار به نام شما می‌خورد و اگر چنین طرحی را پیدا کردید، حتماً آن را در لیست گزینه‌های خود قرار بدهید؛ چون بدون شرط و شروط مالک خودرو می‌شوید.

4. بالاتر بودن مبلغ تسهیلات از وام‌های بانکی

در حال‌حاضر بیشترین مبلغ وام خودرو در بانک‌های کشور 200 میلیون تومان است و همان‌طور که گفتیم، برای گرفتن چنین وامی باید حداقل یک ضامن معتبر معرفی کنید و مدارک زیادی را تحویل بدهید. پروسه پرداخت چنین وامی هم معمولاً مدت زیادی طول می‌کشد و ممکن است زمانی که وام را می‌گیرید، قیمت خودروی موردنظرتان آن‌قدر بالا رفته باشد که مجبور شوید قید آن را بزنید.

البته مهم‌ترین شرط دریافت چنین وامی از بانک این است که خودرو صفر باشد و برای گرفتن آن باید پیش‌فاکتور صادرشده توسط یکی از نمایندگی‌های خودروسازان داخلی را تحویل بدهید. اگر فرض را بر این بگذاریم که شما موفق شوید 200 میلیون تومان از بانک وام بگیرید، باید 100 میلیون تومان دیگر هم خودتان به آن اضافه کنید تا بتوانید ارزان‌ترین خودروی داخلی (کوییک) را بخرید. برای انتخاب بهترین روش خرید اقساطی خودرو، به این نکته توجه کنید که مبلغ تسهیلات آن دست شما را برای انتخاب خودروی موردنظرتان نبندد.

5. اقساط بلندمدت

در برخی از روش‌های خرید اقساطی خودرو معمولاً یا یک مبلغ پایین با تعداد اقساط بالا به‌عنوان تسهیلات پرداخت می‌شود یا یک مبلغ بالا را با تعداد اقساط کم می‌پردازند که خرید خودرو با چنین شرایطی برای افرادی که نقدینگی کمی در اختیار دارند، امکان‌پذیر نیست. هنگام جستجو برای انتخاب بهترین روش خرید اقساطی خودرو به این نکته توجه کنید که در طرح موردنظر تعداد اقساط و مبلغ آن با وضعیت مالی شما منطبق باشد.

6. امکان خرید خودروهای صفر، کارکرده، داخلی و خارجی با تضمین کارشناسی

یکی دیگر از محدودیت‌های طرح‌های خرید قسطی خودرو، انتخاب نوع و مدل خودرو است. در برخی از طرح‌ها شما فقط می‌توانید خودروهای داخلی را قسطی بخرید و در برخی از طرح‌ها هم فقط امکان خرید خودروی صفر وجود دارد. مشکلات کارشناسی خودرو و تضمین سلامت آن باعث شده که بسیاری از شرکت‌های لیزینگ قید فروش اقساطی خودروی کارکرده را بزنند.

بهترین روش خرید اقساطی خودرو روشی است که محدودیتی در انتخاب مدل و نوع خودرو نداشته باشد و شما به دلیل کمبود نقدینگی مجبور نشوید خودرویی که دوست ندارید را بخرید. همچنین در صورت خرید خودروی کارکرده، باید بتوانید از انطباق شرایط آن با ادعای مالک اطمینان حاصل کنید.

7. امکان خرید سفارشی خودرو

در برخی طرح‌های اقساطی خودرو این امکان را دارید که خودتان خودروی مو در نظرتان را پیدا کنید و شرکت لیزینگ، شرایط دریافت وام و خرید قسطی آن را برای شما فراهم کند. این گزینه باعث می‌شود که دست خریدار برای انتخاب خودروی مورد نظرش کاملا باز باشد و بتواند خودروی صفر یا کارکرده را با قیمت مورد نظرش خریداری کند.

بهترین روش خرید اقساطی خودرو ؛ با ضمانت

همراه مکانیک، بهترین روش خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک تمامی شرایط بالا را دارد و به‌همین دلیل، می‌توان به آن لقب بهترین روش خرید اقساطی خودرو را داد. برای خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک، شما 50 درصد مبلغ خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنید و می‌توانید مابقی آن را در اقساط 6 تا 36 ماهه پرداخت کنید.

انتخاب بازه زمانی بازپرداخت اقساط به‌عهده خودتان است و می‌توانید براساس شرایط مالی خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین برای پرداخت مابقی مبلغ خودرو امکان دریافت وام تا سقف 2 میلیارد تومان وجود دارد.

علاوه‌بر مزایای بالا، طرح فروش قسطی خودروی همراه مکانیک مزایای زیر را هم دارد:

  • تحویل 24 ساعته خودرو
  • تضمین کارشناسی تمامی خودروها تا 7 روز و سقف 850 میلیون تومان
  • تنفس 2 تا 3 ماهه برای شروع پرداخت اقساط

همین حالا برای خرید نقد و اقساط، یا فروش خودرو به سایت همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کنید.

همراه مکانیک، همراه خرید همراه فروش

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر