;
coinex

استفاده از آی مسیج اپل در ویندوز 11 ممکن شد

استفاده از آی مسیج اپل در ویندوز 11 ممکن شد. مایکروسافت با آپدیت برنامه Phone Link در ویندوز 11 دسترسی به iMessage را ممکن کرد.

استفاده از آی مسیج اپل در ویندوز 11 توسط مایکروسافت محقق شد. غول فناوری ساکن ردموند با آپدیت نرم‌افزار کاربردی و موفق Phone Link، توانست دسترسی به نرم‌افزار iMessage را برای کاربران فراهم سازد. برنامه Phone Link از روز گذشته در اختیار تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان ویندوز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: افزوده شدن چت بات بینگ به تسکبار ویندوز 11

استفاده از آی مسیج اپل در ویندوز 11 ممکن شد

مایکروسافت پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS را به اپلیکیشن ویندوزی Phone Link اضافه کرده است. این یعنی کاربران ویندوز ۱۱ اکنون می‌توانند ازطریق کامپیوتر خود با آی‌مسیج اپل کار کنند. نسخه‌ی جدید Phone Link امروز به‌صورت محدود در دسترس کاربران ویندوز اینسایدر قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن فون لینک به کاربران آیفون امکان می‌دهد گوشی خود را به کامپیوترهای ویندوزی متصل کنند. نسخه‌ی به‌روزشده‌ی فون لینک افزون‌بر دسترسی به آی‌مسیج، به کاربران ویندوز امکان می‌دهد تا تماس بگیرند یا تماس‌های ورودی را دریافت کنند و از‌طریق لپ تاپ خود نوتیفیکیشن‌های آیفون را ببینند.

استفاده از آی مسیج اپل در ویندوز 11 ممکن شد

به‌گزارش ورج، ارتباط بین کامپیوترهای ویندوزی و آیفون ازطریق بلوتوث انجام می‌گیرد. به‌لطف به‌روزرسانی جدید، می‌توانید مستقیماً از داخل لپ‌تاپ به آن دسته از مخاطبان دارندگان آیفون پیام ارسال کنید. البته دسترسی به آی‌مسیج به‌طور‌کامل انجام نمی‌شود. برای مثال، امکان ارسال عکس یا حضور در چت‌های گروهی وجود ندارد. رابط کاربری آی‌مسیج در ویندوز ۱۱ ساده‌تر از نسخه‌ی اصلی این پیام‌رسان است.

نسخه‌ای از آی‌مسیج که روی ویندوز نمایش داده می‌شود، تاریخچه‌ی کامل پیام‌ها را به شما نشان نمی‌دهد. صرفاً پیام‌هایی که از‌طریق فون لینک دریافت یا ارسال شده‌اند، در نسخه‌ی ویندوز مشاهده‌شدنی خواهند بود. آی‌مسیج مبتنی‌بر فون لینک حباب‌های آبی یا سبز را نشان نمی‌دهد؛ چون مایکروسافت نمی‌تواند پیام‌های استاندارد را از پیام‌های آی‌مسیج جدا کند.

در حالت عادی، اگر با آیفون خود به آیفونی دیگر پیامک بفرستید، پیام ازطریق آی‌مسیج ارسال می‌شود و حباب به رنگ آبی درمی‌آید؛ بااین‌حال، اگر برای گوشی‌های اندرویدی پیام بفرستید، حباب سبز می‌شود و پیام شما ازطریق SMS به‌دست مخاطب می‌رسد. این حباب‌های آبی و سبز مدت‌ها است که خبرساز شده‌اند.

استفاده از آی مسیج اپل در ویندوز 11 ممکن شد

این نخستین‌باری است که ارسال و دریافت پیام و برقراری تماس از‌طریق آیفون در کامپیوترهای ویندوزی امکان‌پذیر می‌شود. شرکت‌هایی مثل دل اپلیکیشن‌هایی با کارکرد مشابه دارند؛ اما ویندوز قبلاً به‌صورت رسمی به چنین قابلیتی مجهز نبود. فون لینک به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز ۱۱ نصب است. یوسف مهدی، از اعضای مایکروسافت می‌گوید:

این چیزی است که از مدت‌ها پیش می‌خواستیم انجامش دهیم. تجربه‌ی ویندوز ۱۱ با اندروید بسیار خوب است و ما حس کردیم که نیاز داریم قابلیت جدیدی برای آیفون ارائه دهیم.

اپلیکیشن فون لینک همگام‌سازی عکس‌ها را در بین آیفون و کامپیوترهای ویندوزی امکان‌پذیر نمی‌کند؛ ولی ویندوز ۱۱ به قابلیت iCloud Photos مجهز شده است. بعید نیست که چنین قابلیتی در آینده به فون لینک نیز اضافه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره استفاده از آی مسیج اپل در ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر