;
coinex

استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد؛ خاندوزی باید پاسخگو باشد!

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از طرح استیضاح وزیر اقتصاد دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره طرح استیضاح احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم گفت: «با توجه به گرانی های اخیر در اقلام و کالاهای مختلف که مستقیم بر زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار است، عدم ثبات در اقتصاد و اینکه تیم اقتصادی دولت جوابگو نیست و هرچه هم سوال کردیم، تذکر دادیم و به آقای رییس‌جمهور گفتیم فایده نداشت، ادامه این مساله دیگر قابل توجیه نیست، تصمیم به طرح استیضاح گرفتیم».

بیشتر بخوانید: واکنش عجیب وزیر اقتصاد به قیمت 300 میلیون تومانی پراید ؛ برای پاسخ به این سوال آماده نیستم! [+فیلم]

استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد

استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد؛ خاندوزی باید پاسخگو باشد!

به گفته حاجی دلیگانی، در بین تیم افتصادی دولت فردی که باید پاسخگوی این اوضاع باشد شخص وزیر اقتصاد است. در نتیجه استیضاح وزیر اقتصاد با 14 محور طراحی شده و در کارتابل نمایندگان بارگذاری شده تا مراحل بعدی را طی کند. حاجی دلیگانی در ادامه در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت:

براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح‌هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد چیست؟ آیا خاندوزی مقصر وضعیت اقتصادی این روزهای کشور است؟ آیا برکناری او و جایگزینی با فردی دیگر می‌تواند راه رهایی از چالش‌های اقتصادی روز کشور باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر