;
coinex

کاربران از باگ قلم هوشمند گلکسی S23 اولترا خبر می‌دهند

باگ قلم هوشمند گلکسی S23 اولترا کاربران را به دردسر انداخته است. پرچمدار جدید سامسونگ به‌اندازه یک میان‌رده هم کاربرد ندارد.

کاربران از باگ قلم هوشمند گلکسی S23 اولترا شکایت دارند. گلکسی S23 Ultra جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که از زمان معرفی تاکنون با مشکلات زیادی همراه شده است. نخست حباب زیر صفحه‌نمایش این گوشی بود که کاربران از آن خبر دادند، دوم مشکل در لرزشگیر دوربین آن مورد انتقاد قرار گرفت و حالا نیز مشکل در قلم S Pen دیده شده است.

ظاهراً سامسونگ آنطور که باید، روی پرچمدارش کار نکرده و فقط به رسم هرساله به معرفی گوشی‌های پرچمدار خود بسنده کرده است. همچنین نتایج بنچمارک‌های GALAXY S23 Ultra به‌قدری ضعیف بود که حتی دربخش‌هایی، از پرچمداران سال‌های پیش دیگر برندها نیز عقب ماند. البته باید ذکر کنیم که تمام این مشکلات احتمالاً با آپدیت‌های نرم‌افزاری حل خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه اظهارنظری در این‌خصوص خواهد کرد.

اما اگر از نواقص دیده شده گلکسی اس 23 اولترا بگذریم، می‌توانیم به نقاط قوت این پرچمدار نیز اشاره کنیم. این گوشی در بخش صفحه‌نمایش کیفیت بسیاری بالایی به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین در بخش دوربین نیز به‌وضوح دیده می‌شود که حسگر 200 مگاپیکسلی این پرچمدار، آنقدر باکیفیت است که برای پروژه‌های سینمایی مورد استفاد قرار گیرد. اخیراً نیز “ریدلی اسکات” کارگردان مشهور هالیوود برای ساخت فیلم کوتاه خود با نام “Behold” از این گوشی استفاده کرد و این کارگردان تجربه استفاده از یک گوشی موبایل برای ساخت یک فیلم را بسیار هیجان‌انگیز توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: کاربران از ایراد سخت‌افزاری نمایشگر گلکسی S23 اولترا خبر داده‌اند / سامسونگ: چیز مهمی نیست!

باگ قلم هوشمند گلکسی S23 اولترا خشم کاربران را برانگیخت

با ورود پرچمدار جدید سامسونگ به بازار، کاربران کم‌کم در حال کشف مشکلات آن هستند. اخیرا گزارش‌هایی از مشکل صفحه نمایش گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شد که البته سامسونگ با انتشار یک بیانیه، آن را رد کرد. بعضی کاربران هم از دردسر کشیدن برای اتصال گوشی به Android Auto خبر داده‌اند. تازه‌ترین مشکل اما به قلم دیجیتالی گلکسی اس ۲۳ اولترا مربوط می‌شود.

ظاهرا اتصال S Pen به این گوشی در برخی مواقع، خودبه‌خود قطع می‌شود. نتیجه اینکه اگر در حال نوت‌برداری، طرح زدن یا هر کار دیگری با قلم باشید، کارتان لنگ می‌ماند.

باگ قلم هوشمند گلکسی S23 اولترا خشم کاربران را برانگیخت

البته کاربران درگیر مشکل، به چند راه حل ابتکاری هم رسیده‌اند. یکی از این راهکارها، ریست کردن S Pen است. برای انجام این کار، باید از اپ Settings به منوی Advanced Features بروید تا به آپشن‌های S Pen برسید و با زدن دکمه سه نقطه‌ای، آن را ریست کنید.

فعال کردن گزینه Keep S Pen connected هم می‌تواند یک راهکار بالقوه دیگر باشد. این گزینه به‌صورت دیفالت، غیر فعال است تا زمانی که از قلم دیجیتالی برای مدت طولانی استفاده نمی‌کنید، در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. برای فعال‌‌سازی این عملکرد، از اپ Settings به منوی Advanced features بروید و با انتخاب S Pen، وارد Additional S Pen Settings بشوید.

فعلا سامسونگ از اظهارنظر رسمی دراین‌باره خودداری کرده؛ یا شاید هم وجود مشکل را به رسمیت نشناخته است. البته بیشتر کاربران، با چنین مشکلی مواجه یا هنوز از آن باخبر نشده‌اند؛ ولی برای کسانی که به کرات از S Pen استفاده می‌کنند، این باگ می‌تواند کلافه‌کننده باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره باگ قلم هوشمند گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من بعد یک هفته خرید این گوشی متوجه حالت سوختگی و بوی سوختگی روی قلم شدم، بقیه هم اگه این حالت براشون رخ داد حتماً برن نمایندگی

    پاسخ