;
coinex

طرح فروش ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده اسفند 1401 آغاز شده است. ایران خودرو برای این طرح 4 مدل خودرو در نظر دارد.

طرح فروش ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده اسفند 1401 از روز گذشته شروع شده و تا پایان روز 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش 4 مدل خودرو هایما S7، هایما S5 At6، سورن پلاس بنزینی و دنا پلاس اتوماتیک به‌منظور فروش در طرح خودروهای فرسوده درنظر گرفته شده است. این طرح در روز اعلام شده به‌همراه طرح ویژه جوانی جمعیت آغاز شده است.

شرکت ایران خودرو به‌عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی داخلی چند سالی می‌شود که طرح‌های بسیاری برای فروش محصولات خود اجرا می‌کند. از طرح عادی گرفته تا طرح جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده همه و همه با شرایط‌های مختلف اجرایی شده‌اند. حالا نیز این شرکت برای دو طرح آخر ذکر شده شرایط فروش 4 خودروی گفته شده در بالا را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش سوبا M4 فردا موتورز اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده اسفند 1401 آغاز شد

به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می‌رساند در راستای ابلاغ بند ف تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۴۰۱، برای مالکین خودروهای فرسوده که شرایط آن در سامانه فروش شرکت ایران خودرو اعلام می‌گردد ، امکان ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب و انعقاد قرارداد با ایران خودرو از طریق قرعه‌کشی برای متقاضیان مطابق جدول ذیل فراهم شده است.

طرح فروش ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده اسفند 1401 آغاز شد

با توجه به الزام رعایت ارتقاء استاندارد محصولات، احتمال تغییر کلاس خودرو وجود دارد. همچنین زمان فعال‌سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۷ الی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ اعلام شده است.

طرح فروش ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده اسفند 1401 آغاز شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره طرح فروش ایران خودرو ویژه خودروهای فرسوده اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر