;
coinex

مدیرعامل جدید بازار معرفی شد

شهاب‌الدین خدابخش در سال 1402 به عنوان مدیرعامل جدید بازار وارد تیم مدیریتی اپلیکیشن کافه بازار خواهد شد. وی از سال 1395 در این مجموعه فعالیت دارد.

با توجه به گزارش روابط عمومی کافه بازار از سال آینده باید شاهد حضور «شهاب‌الدین خدابخش» در سمت مدیرعاملی این برنامه باشیم. این در حالی است که او چند سالی را در سمت‌های مالی و مدیریتی این شرکت حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: سرویس پرداخت مستقیم بازار به نیم میلیون کاربر رسید

انتصاب مدیرعامل جدید بازار در سال 1402

شهاب‌الدین خدابخش دانش‌آموخته MBA دانشگاه شریف بوده و از آذرماه 1395 به گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان ملحق شده است. او طی سال‌های اخیر همواره در منصب‌های مختلفی در حوزه‌های مالی و مدیریت اجرایی در این مجموعه فعالیت داشته و در 9 ماه گذشته، نیز پست قائم مقام مدیرعامل را برعهده داشته است.

مدیرعامل جدید بازار

درحال‌حاضر تصمیم به حضور خدابخش در سال 1402 به عنوان جایگزین «حمیدرضا احمدی» گرفته شده که تا پایان سال 1401 مدیرعامل بازار خواهد بود. نمایش نتایج سلامت‌سنجی برنامه‌ها و بازی‌ها به کاربران، برگزاری رویداد ساخت بازی‌، رشد و توسعه بازارپی و نیز به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها اقدامات شاخصی بوده که در دوره مدیریت حمیدرضا احمدی و در جهت رضایت کاربران و توسعه‌دهندگان و حمایت از صنعت برنامه و بازی موبایلی در ایران انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتصاب مدیرعامل جدید بازار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر