;
coinex

اپلیکیشن اختصاصی فونیکس مدیران خودرو با هدف ارائه خدمات ویژه به مالکان خودرو عرضه می‌شود

به منظور بهبود ارتباط مالکین و ارائه خدمات ویژه فونیکس به عنوان برند لوکس زیر مجموعه مدیران خودرو از اپلیکیشن اختصاصی فونیکس مدیران خودرو رونمایی شد.

شرکت فونیکس به عنوان زیر مجموعه مدیران خودرو تحت عنوان یک برند لوکس قصد اجرای اقدامات ویژه‌ای جهت جلب رضایت مشتریان خود را داشته که اعم از برگزاری رویدادهای ویژه و جشن برای خریداران محصولات این شرکت و توجه به نیازهای آن‌ها خواهد بود. در همین زمینه در روز شنبه، با حضور جمعی از مشتریان ویژه شرکت فونیکس جشن پایان سال آن، در کنار نمایش تمامی مدل‌های موجود در سبد محصولات فونیکس برگزار شد که در جریان این مراسم شاهد رونمایی از اپلیکیشن اختصاصی فونیکس مدیران خودرو به‌منظور کاربرد در ارتباط مشتریان و ارائه خدمات به آن‌ها بودیم.

بیشتر بخوانید: قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو اسفند 1401 اعلام شد؛ افزایش نجومی قیمت‌ها!

ارائه اپلیکیشن اختصاصی فونیکس مدیران خودرو برای مشتریان

طی این مراسم وجود دو مدل تازه معرفی شده فونیکس FX و فونیکس تیگو 8 پرو مکس (نسخه دو دیفرانسیل) بسیار در میان مشتریان و خریداران مدل‌های قدیمی‌تر این برند سروصدا به‌پا کرد. طبق اطلاعات اولیه منتشر شده، برنامه‌ای جهت افزودن دو مدل جدید به عنوان یک سدان کامپکت و یک کراس اوور هیبریدی به سبد محصولات فعلی در سال آینده نیز وجود دارد. بنابراین فعالیت‌های گسترده مدیران خودرو در جهت ارائه محصولات تازه و ارائه خدمات ویژه به مشتریان این برند گران قیمت در سال آینده همچنان تداوم خواهد یافت.

اپلیکیشن اختصاصی فونیکس مدیران خودرو

«حسین مهداد»، مدیر باشگاه مشتریان مدیران خودرو درباره این اپلیکیشن اختصاصی بیان داشت: «اپلیکیشن جامع مخصوص مشتریان برند فونیکس با امکانات متنوع مانند ایجاد بستری برای تبادل نظر مشتریان و حل مشکلات و سوالات این عزیزان، و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد که برند فونیکس را به اولین خودروساز ایرانی که در زمینه توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم های جدی برداشته تبدیل می‌کند.»

تا به امروز برگزاری 25 ایونت برای 3000 مشتری، از کارنامه‌های مورد توجه باشگاه مشتریان مدیران خودرو و برند فونیکس طی سال 1401 بوده است که به‌نظر در سال آینده نیز شاهد ادامه این روند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه اپلیکیشن اختصاصی فونیکس مدیران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر