;
coinex

پیام تبریک هانده ارچل به مناسبت روز جهانی زن

پیام تبریک هانده ارچل به مناسبت روز جهانی زن چه بود؟ هانده در روز جهانی زن با انتشار استوری جدید در اینستاگرامش، این روز را به زنان تبریک گفت.

پیام تبریک هانده ارچل به مناسبت روز جهانی زن

هانده ارچل بازیگر زیبا و مدل جذاب و جوان ترکیه، در هشتم مارس، روز جهانی زن را با انتشار تصویری از خود تبریک گفت. این بازیگر یکی از عکس‌های خود را به اشتراک گذاشت و نوشت:

karanlikta işik
kuraklita çiçek olan tüm kadinlar
kadinlar günümüz kutlu olsun!

ترجمه نوشته او :

زنان همچون نوری در تاریکی
همچون گلی در بیابان بی آب و علف هستند
روز زنان مبارک باشد.

استوری جدید هانده ارچل برای روز زن

استوری جدید هانده ارچل برای روز زن
استوری جدید هانده ارچل برای روز زن

بیشتر بخوانید:

هانده را می‌توان یکی از بازیگرهای پرحاشیه ترکیه دانست. او با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. سپس در مدت کمی وزن بسیاری کم کرد و توجه‌ها را جلب کرد. زیبایی و فرم خنده هانده ارچل همیشه مورد توجه هواداران این بازیگر زیبا قرار گرفته است.

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل را در لینک زیر بخوانید:

در ابتدای دوران شهرت، هانده و مورات دالکیلیچ خواننده ترک، با هم ارتباط داشتند، اما چندی بعد از هم جدا شدند. زمانی که هانده در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه‌ام را بزن” به ایفای نقش می‌پرداخت،‌ با پارتنر خود کرم بورسین وارد رابطه عاشقانه شد. این زوج محبوبیت بسیاری در میان هوادارانشان داشتند، اما بعد از اتمام سریال و در تابستان 2022 این رابطه نیز تمام شد.

مدتی است که شایعه شده هانده و یکی از افراد ثروتمند ترکیه باهم در رابطه هستند. آکیف یامان خبرنگار ترکیه، در روزهای گذشته این زوج را در فرودگاه دید و مصاحبه‌ای انجام داد. در این مصاحبه هانده ارچل رابطه‌اش با هاکان سابانجی را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر