;
coinex

خلاصه داستان سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز با نام دو غریبه

خلاصه داستان سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز با نام دو غریبه (İki Yabanci) که قرار است به زودی از فاکس ترکیه نمایش داده شود، مشخص شد.

داستان سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز

فیلمبرداری سریال دو غریبه با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هانده ارچل در سریال دو غریبه

داستان سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز
هانده ارچل در سریال دو غریبه

در این سریال که برای کانال فاکس ترکیه ساخته می‌شود، هانده ارچل نقش دادستان لیلا را ایفا می‌کند. او از شهری دیگر به استانبول نزد پدر و مادرش می‌آید و تلاش می‌کند تا پرونده قتل یک تاجر معروف را حل کند.

بوراک دنیز در سریال دو غریبه

بوراک دنیز که از قبل در سریال عشق حرف حالیش نمیشه با ستاره زن ترکیه، هانده ارچل پانتر بود، نقش یک خبرنگار معروف به نام کنان را بازی می‌کند.

خلاصه سریال دو غریبه هانده ارچل

جسدی که در جنگل پیدا شده است، باعث آشنایی لیلا و کنان، دادستان و خبرنگار سریال دوغریبه می‌شود.

این سریال ابتدا قرار بود با نام غریبه درونم (İçimizdeki Yabanci) نمایش داده شود، اما نام آن به دو غریبه (İki Yabanci) تغییر پیدا کرد.

فیلمبرداری سریال از اسفندماه آغاز می‌شود و به زودی از شبکه Fox نمایش داده خواهد شد. آخرین پروژه هانده ارچل با نام “تو در خانه ام را بزن” از همین شبکه به نمایش در آمده بود و مخاطب بالایی داشت.

در این سریال رمانتیک کمدی، هانده و کرم بورسین همبازی بودند و داستانی جالب را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    👈🏻سلام من وکیل زرقابی هستم من خیلی خوشحالم که فیلم‌های جدید ساختین👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 با عرض سلام از هانده ارچل و بوراک دنیز یک فصل داره که ۱۶ قسمت دارد یک فصل دیگه هم بسازین ما منتظر فیلم‌های تازه جدید شما هستیم نام خدا خیلی خیلی با استعداد 💪🏼💪🏼💪🏼هستی بوراک دنیز با تشکر با صلوات و درود بر شما هر جایی که هستین جای شما سرسبز باد با تشکر بسلام🇦🇫🇦🇫🇦🇫 فیلم‌های بیشتری هم بسازید ما منتظر فیلم‌های تازه و جدید شما هستیم ادامه بدین 🕊🕊🕊با تشکر و سلام

    پاسخ